Om det klaffer denne pp, hvilken termindato får du?

Da får vi krysse fingrene! Hvis ikke vi hopper over denne runden da, vanskelig å bestemme seg :p

Hahaha! Samme her. :p Tempinga har jeg for første gang vært slepphendt med, og testing etter EL har jeg ikke begynt med og kjenner det er litt pes, så jeg får se. Men tvi tvi til oss og andre! ;)
 
Hahaha! Samme her. :p Tempinga har jeg for første gang vært slepphendt med, og testing etter EL har jeg ikke begynt med og kjenner det er litt pes, så jeg får se. Men tvi tvi til oss og andre! ;)
Da er vi i samme båt! Jeg temper ikke da, men orker ikke el testing, og får heller bare se om kroppen gir noen tegn, så får det bli baby om det skulle bli det :p Tvi tvi ja :D
 
Artig! :D jeg er litt skeptisk om det kanskje blir i seneste laget :eek: men ønsket er jo så stort!!!
Tenker det samme, det er jo litt sent.. Men vi klarer ikke slutte å prøve alikevell :) Også hadde det jo vært skikkelig koselig med en liten julegave da :D
 
Da er vi i samme båt! Jeg temper ikke da, men orker ikke el testing, og får heller bare se om kroppen gir noen tegn, så får det bli baby om det skulle bli det :p Tvi tvi ja :D

Hvilken IKM-gruppe er du med i? Er du også med i uke 14? For da kan vi snakkes og oppdateres der. :)
 
Hvilken IKM-gruppe er du med i? Er du også med i uke 14? For da kan vi snakkes og oppdateres der. :)
Har ikke peiling, jeg har vanligvis ustabile sykluser, så vet ikke hvilken jeg havner i før el har vært, men får satse på jeg havner der ;)
 
Blir visst ingen sjans for noe Desemberbaby på oss :( Må begynne med dette, og selvfølgelig akkurat i de fruktbare dagene før eggløsning... Ingen samleie, ingen baby..

Jaja, bedre lykke neste gang :)
 

Vedlegg

  • 17409875_1628187583863256_1166534718_n.jpg
    17409875_1628187583863256_1166534718_n.jpg
    44,3 KB · Visninger: 141
Fikk tidligere positiv eltest så om det klaffer nå så blir termin ifølge kalkulatoren 16 desember[emoji5] Min kjære har bursdag 14 desember[emoji85] Kanskje han får en ekstra fin bursdagsgave[emoji173]
 
Det ble ikke 4. Desember, men om det klaffer denne PP blir det rundt 28. Desember.. da satser jeg nesten på noen dager overtid så det blir 2018-baby [emoji23]
 
Back
Topp