Koselig det daBlir mange hjemmelaget julegaver iår![]()
Jeg har knapt begynt å tenke på julegaven enda, jeg.
Og jeg som pleier å være halvferdig på denne tiden av året
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Koselig det daBlir mange hjemmelaget julegaver iår![]()
Vi er forskjelligeJeg har derimot ikke pakket ikk gaven til bursdagen vi skal i i morgen engang. Og slett ikke pakket julegaver enda. Det er for tidlig for meg sånn bortsett fra at jeg ikke har kjøpt dem enda heller da
Jeg er bare ikke kommet så langt enda.
Det er nok en av mine “sterke sider” so to speakLingvistikk med andre ord, noe jeg kan absolutt ingenting om
Hjemmelage er fiiiintBlir mange hjemmelaget julegaver iår![]()
Det er en an mine svakeste siderDet er nok en av mine “sterke sider” so to speak
mye bedre til språk en mange andre ting ihvertfall![]()
Flink du erStuderer!eksamen på gang disse dagene
![]()
Ja.Vi er forskjellige![]()
Oohhh... Ikke digg. Måtte du opp eller var det bare helt unødvendig?Flott å våkne før 6 på en søndag..![]()
Min liker ikke å pakke inn ig det er like greit for jeg liker å pakke fint inn og er litt nøye på det rett og slett.Ja.
Ejg hsr ikke lyst å gjøre det enda, men jeg har planer om å gjøre det tidligere enn de siste årene, for det har blitt stress. Greia er at jeg liker å gjøre det sammen med ungene mine. De liker å hjelpe til, særlig jentene, eldstemann er litt mindre intetrresert nå, bare gavene til noen utvalgte han vil være med på. De får veksle på å velge papir og bånd, den som ikke kan skrive er tape-sjef og de som kan skrive velger lapp og skriver på.
For oss er dette en familietradisjon jeg har brakt videre fra min egen barndom, med vår vri. Som jeg og ungene liker. Men desember var ikke like hektisk i min barndom. Mamma jobbet ikke, og jeg og min bror gikk ikke på mange fritidsaktiviteter så ettermiddagene var stort sett fri de fleste dagene i uka.
Jeg er jo stort sett litt på etterskudd med alt og det har derfor blitt litt stress å få tid til dette. Så i år skal det helst skje litt før. Vi får se....
Å wow. Det hørtes helt fantastisk godt ut!Mannen og guttungen lager frokost sammen og litt opplæring. Guttungen fortalte i går om noe de hadde laget på skolekjøkkenet som han likte, egg in a basket. Stakk hull i ei brødskive og la på stekepanna og knekker et egg i midten så nå lærer han litt teknikk og om varmen og å sette seg fast og litt sånn. Hyggelig å høre på.
Det er altså det vi får til frokost i dag. Med bacon til.
Mektig og mettende, mye smør brukt under steking, men ja, god frokost. Og glad, blid guttÅ wow. Det hørtes helt fantastisk godt ut!
Og her spiste jeg polarbrød med ost og paprika. *sjalu*Mektig og mettende, mye smør brukt under steking, men ja, god frokost. Og glad, blid gutt
Så fint, min laget mye av det de laget på skolen hjemme herMannen og guttungen lager frokost sammen og litt opplæring. Guttungen fortalte i går om noe de hadde laget på skolekjøkkenet som han likte, egg in a basket. Stakk hull i ei brødskive og la på stekepanna og knekker et egg i midten så nå lærer han litt teknikk og om varmen og å sette seg fast og litt sånn. Hyggelig å høre på.
Det er altså det vi får til frokost i dag. Med bacon til.
God bedringHodepinen når nye høyder. Skulle gjerne hatt lystette gardiner idag![]()