Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, hvis ikke de er superviktig så er det kanskje likegreitIkke fastlegen som har gjort det og jeg får ikke til å ringe i tlftiden til barnelegen. Får vente til timen om ett par uker.
Vet jo ikke hva de har tatt men regner jo med de sier fra om vi trenger å vite noeJa, hvis ikke de er superviktig så er det kanskje likegreit
Om blodprøvene er analysert av Furst, så kan du logge inn på furstpasient.noFår ikke til det med telefontiden de har , får bare vente til timen vår om noen uker
Sitter og slapper av etter å ha holdt familiemiddag og krangler med samvittigheten minMaler rommet til Snuppa i kveld jeg da. Hva driver dere med?
Pakker julegaverMaler rommet til Snuppa i kveld jeg da. Hva driver dere med?
Ser på House, tar ett glass vin, skal spise hjemmelagde hamburgere. Har potetgull og dip til etter mat. Prøver å distrahere hjernen min.Maler rommet til Snuppa i kveld jeg da. Hva driver dere med?
Ja dere blir sikkert informert skulle det være noeVet jo ikke hva de har tatt men regner jo med de sier fra om vi trenger å vite noe
Studerer!Maler rommet til Snuppa i kveld jeg da. Hva driver dere med?
Masse lykke til, hva skal du ha eksamen i?Studerer!eksamen på gang disse dagene
![]()
Introduction to foreign languages (tar engelsk bachelor) allerede tatt eksamen i British litterature og British cultural history. Har så to til i uke 42Masse lykke til, hva skal du ha eksamen i?
Lingvistikk med andre ord, noe jeg kan absolutt ingenting omIntroduction to foreign languages (tar engelsk bachelor) allerede tatt eksamen i British litterature og British cultural history. Har så to til i uke 42The talking animal og How language works - Sound and word
JuppJa dere blir sikkert informert skulle det være noe![]()
Jeg har derimot ikke pakket ikk gaven til bursdagen vi skal i i morgen engang. Og slett ikke pakket julegaver enda. Det er for tidlig for meg sånn bortsett fra at jeg ikke har kjøpt dem enda heller da3 gaver pakket inn, ikke veldig effektiv men har hvertfall startet.
Så koselig det bildet der blir daKommer seg, elsker slike bilder med litt eldre motiver![]()
Blir mange hjemmelaget julegaver iårSå koselig det bildet der blir da
Flink du er