Oktober

Nettopp tatt mot til meg til å ta en titt på foten min… den er helt grønn av blåmerker og vond som f. Men det er kanskje ikke så rart med tanke på det «grønnmerket»
God bedring
 
Nettopp tatt mot til meg til å ta en titt på foten min… den er helt grønn av blåmerker og vond som f. Men det er kanskje ikke så rart med tanke på det «grønnmerket»
God bedring
 
Nei, det har jeg ikke. Men skal ta en titt :)
Slukte de da jeg var yngre. De står fortsatt i hylla i håp om at jeg orker å lese de igjen, eller at ungene (som er 2 og 4) blir interessert :laughing025
 
Nesten helg.
 
Så nær...jeg er lei og sliten:arghh:
Jeg kjenner på en synkende konsentrasjon og motivasjon.

Jeg sitter på hjemmekontor. Sola skinner. To av ungene er hjemme og den tredje kommer hvert øyeblikk regner jeg med. (Hun skal gå fra sfo kl 15)

Jeg bør helst jobbe til mannen kommer hjem i alle fall. Da er det middag og utkledning av de to som skal på halloween fest på skolen og avklaring om eldste er i form til å dra på speidertur.
 
Jeg er helt utslitt. Jentungen fikk bare gått i barnehagen en dag hu har vært sjuk resten. Så nå skal mannen ta med seg jentungen en tur bort til farmor og være borte store deler av dagen mens jeg får slappe av.
Samme her! Her kom mormoren hennes å hentet henne. Vi trenger rett og slett litt fri og må få gjort husarbeid. Pluss vi alle er syk :arghh:
 
Har bestilt meg time til piercing taking, men avlyste de to forrige gangene pga tidspunktet passet ikke og ble syk. Nå er jeg søren syk igjen, jeg blir så flau av å avlyse så ofte! Føle jeg sløse folks tid:sorry:
 
Må si jeg hater å stille klokken tilbake nå...og jeg hater sykdom og syke barn :arghh: :banghead: Våkne kl 03.10, streve å sove igjen, en time etter står vi opp. Si meg at jeg ikke er den eneste med barn som våkne om natten:arghh:
God morgen.Stille klokken ja. Her sitter jeg aleine i stuen mens alle andre sover. Må vel vekke de.
 
Back
Topp