Oktober

Ikke sant, jeg har heldigvis aldri brekt noe eller hatt brudd. Jeg har vrikket ankelen da, og det syntes jeg var grusomt. Kan ikke se for meg et ben:oops:Hører at man er så "høy" på adrenalin at man ikke kjenner smerten like godt før etterpå?
Jeg knakk håndleddet for snart to år siden, jeg kjente det. Men bussen kom snart så jeg haltet meg ned til bussen (skadet noe i foten også) og satte meg på den før jeg dro til fysio, som sendte meg til legen som sendte meg til sykehuset. Føltes ikke som om det var noe adrenalin der egentlig
 
En inne dag med mye vind, kaldt og tenner noen lys, sitter under pledd og tenker på alle de unge man har miste rundt seg. Sender noen meldinger til de som har minste at jeg tenker på de og det er da man tenker hvor godt det er at man får skrive det ned og sende det til vedkommende
 
Nå er jeg spent. Fant ut at Nextory (lydbokgreie) har mange av bøkene jeg leste som ungdom, som jeg levde meg inn i og fortsatt savner å lese (har ikke lenger noe særlige fysiske bøker pga nakkeskaden) så nå skal jeg ta abonnement der (149 i mnd) for å lytte igjennom de. Det skal bli godt å leve igjennom de bøkene igjen.
Hvilke bøker? :happy:
 
Elsker HP! :Heartred liker spes godt å høre lydbok (på engelsk)
Ja det er dem som klarer det å, og det er jo bra! Jeg klarte det som lita, men ikke nå mer. Jeg liker best å se teksten foran meg :) Er mange år siden jeg leste bøkene, men har lest de mange ganger. Jeg klarer aldri kvitte meg med dem heller, de er liksom "fredet":hilarious:Husker sist gang jeg leste HP, så leste jeg så mange bøker på rad at jeg måtte til legen pga øyesmerter. Legen lo litt da jeg sa det var pga bøkene:hilarious:
 
Ja det er dem som klarer det å, og det er jo bra! Jeg klarte det som lita, men ikke nå mer. Jeg liker best å se teksten foran meg :) Er mange år siden jeg leste bøkene, men har lest de mange ganger. Jeg klarer aldri kvitte meg med dem heller, de er liksom "fredet":hilarious:Husker sist gang jeg leste HP, så leste jeg så mange bøker på rad at jeg måtte til legen pga øyesmerter. Legen lo litt da jeg sa det var pga bøkene:hilarious:
Ser den :cool: HP aldri borte
 
Ja det er dem som klarer det å, og det er jo bra! Jeg klarte det som lita, men ikke nå mer. Jeg liker best å se teksten foran meg :) Er mange år siden jeg leste bøkene, men har lest de mange ganger. Jeg klarer aldri kvitte meg med dem heller, de er liksom "fredet":hilarious:Husker sist gang jeg leste HP, så leste jeg så mange bøker på rad at jeg måtte til legen pga øyesmerter. Legen lo litt da jeg sa det var pga bøkene:hilarious:
15 åringen min har lest dem fortløpende (han fikk vel en i året i gave fra han var sånn 9 eller noe, og leste da alle når han fikk en ny) , og tidvis vekselsvis på engelsk og norsk. Han leser mye mindre enn før (skjerm.....) men fortsatt er det disse han leser. Han leser egentlig minimalt annet, men har også den første boka på tysk som han har prøvd seg på, men tror ikke han kom gjennom den (enda i alle fall)

Jeg har bare lest dem på engelsk da de kom, og ikke lest dem igjen siden egentlig, men vi ga dem på norsk til guttungen da, de engelske fikk han lese etterhvert som han var klar for det, da hadde han den norske til hjelp om han sto fast/kunne historien utenat så det var lettere å lese
 
Back
Topp