Oktober

Arbeidslyst, kom treng deg på, her skal du motstand finne.

Det virket treffene i dag, gitt.

Jeg har vært våken i over en time. Jeg tenkte jeg skulle stå opp når yngstemor gjorde det, siden hun lå her under dyna mi siste del av natta var det dumt å vekke henne med å stå opp, rasjonalisere jeg med meg selv.

Hun sto opp for en halvtime siden.

Jeg skal liksom rydde og vaske hus denne helga. Grundig. Det trengs. Mellomste har gjort en stor jobb hele uka (høstfeire), nå må jeg følge opp og ta et tak.

Jeg må bare faktisk stå opp...
 
Arbeidslyst, kom treng deg på, her skal du motstand finne.

Det virket treffene i dag, gitt.

Jeg har vært våken i over en time. Jeg tenkte jeg skulle stå opp når yngstemor gjorde det, siden hun lå her under dyna mi siste del av natta var det dumt å vekke henne med å stå opp, rasjonalisere jeg med meg selv.

Hun sto opp for en halvtime siden.

Jeg skal liksom rydde og vaske hus denne helga. Grundig. Det trengs. Mellomste har gjort en stor jobb hele uka (høstfeire), nå må jeg følge opp og ta et tak.

Jeg må bare faktisk stå opp...
Arbeidslyst.. det mangler her. Jeg er bare trøtt og sliten egentlig.
 
Er det for tidlig å pakke til sykehuset? Haha. Jeg vil bare være sikker på at jeg har alt jeg trenger. Bør en ny bh vaskes før bruk? Det er en postoperativ bh. Men er usikker på om den bør taes ut av posen og vaskes først… kjenner jeg er stressa. 26 dager til operasjon, 25 dager til jeg drar hjemmefra for å besøke en venninne fordi hu bor i nærheten av sykehuset.
 
Sent , sent en lørdag kveld har min mamm bestemt seg for å videreføre arven til sin sønn. Han lærer ham å lage sjokolademousse etter sin bestefars oppskift. Altså guttungens oldefar, som var stuert.

En innføring i eggedosis, og gelatin og en sjekk av at han vet hva en stuert er.
 
En reddende venn kom med en hel ikea påse med arve klær til guttene:)
En super lette mamma:)
 
Heldig :) hadde diggi det samme egentlig XD
Litt stor aldersforskjell og du bor for langt unna til at jeg kan stikke innom med en pose, men jeg sorterer jo ut og leverer til Fretex og lignende etter minstemor, det hadde trolig vært lettere å få henne til å godta en konkret mottaker, men det er sånn 116 jeg sorterer ut stort sett nå da.
 
Litt stor aldersforskjell og du bor for langt unna til at jeg kan stikke innom med en pose, men jeg sorterer jo ut og leverer til Fretex og lignende etter minstemor, det hadde trolig vært lettere å få henne til å godta en konkret mottaker, men det er sånn 116 jeg sorterer ut stort sett nå da.
Ja vi går for 110 og noe 116 nå. Hu prøver på det meste før vi kjøper. Hu er 103 cm lang og slank så alt må prøves på. Heldigvis er hu enkel i klessmak.
 
Ja vi går for 110 og noe 116 nå. Hu prøver på det meste før vi kjøper. Hu er 103 cm lang og slank så alt må prøves på. Heldigvis er hu enkel i klessmak.
Mi er 121 cm, og snart 8 år gammel. Og lei av klær fra småbarnsavdelingen.... Hun er ikke så lang for alderen så har hengt lenge igjen der.
 
Back
Topp