Oktober

Internasjonal dag i barnehagen hos frøkna snart. Der folk i hele bhg kommer sammen og servere mat fra ulike land. Jeg er en av dem som er satt på middags listen. Jippi:dead::angelic::hilarious:
 
Ja vi går for 110 og noe 116 nå. Hu prøver på det meste før vi kjøper. Hu er 103 cm lang og slank så alt må prøves på. Heldigvis er hu enkel i klessmak.
Jeg kan jo ikke bare droppe innom, det må bli posten. Men skal jeg sortere der som er helt og fint i egen eske og bare der som er utslitt sammen med det etter gutten på 15, altså til Fretex og lignende?

Det er en del som er slitt, så noe bare utgår, men mye klær er der fortsatt god bruk i (skostørrelse ?) For vi arver nemlig mye. Det er fint for miljøet, så jeg kjøper ikke så mye klær til henne. Det har somregel vært brukt av søstra først, og i så fall gjerne tanta før henne (min 12 år gamle datter har jo ei 14 år gammel tante. Vel, hun er naturlig nok tante til alle tre)
 
Litt stor aldersforskjell og du bor for langt unna til at jeg kan stikke innom med en pose, men jeg sorterer jo ut og leverer til Fretex og lignende etter minstemor, det hadde trolig vært lettere å få henne til å godta en konkret mottaker, men det er sånn 116 jeg sorterer ut stort sett nå da.
Her godtar mine at vi gir det til noen som de kjenner og vet at det blir brukt. Litt værre visst jeg skal si vi gir der til Fretex
 
Jeg kan jo ikke bare droppe innom, det må bli posten. Men skal jeg sortere der som er helt og fint i egen eske og bare der som er utslitt sammen med det etter gutten på 15, altså til Fretex og lignende?

Det er en del som er slitt, så noe bare utgår, men mye klær er der fortsatt god bruk i (skostørrelse ?) For vi arver nemlig mye. Det er fint for miljøet, så jeg kjøper ikke så mye klær til henne. Det har somregel vært brukt av søstra først, og i så fall gjerne tanta før henne (min 12 år gamle datter har jo ei 14 år gammel tante. Vel, hun er naturlig nok tante til alle tre)
Det hadde jo vært veldig fint egentlig
 
Det hadde jo vært veldig fint egentlig
Send meg adressen din så skal jeg se om det ikke kommer en pakke etterhvert. Nå, ikke sånn en en gang og jeg lover ikke når for jeg er egentlig altfor god til å love og lyve og ikke følge opp, men jeg vet hun trenger å tømme kommoden sin, det kan være litt av hvert av størrelser men jeg ser hva jeg finner utover høsten ?
 
Vi er på bamsejakt her hjemme og selvfølgelig så er det ikke lett at finne den bamsen minste vil ha . Den er her hjemme en plass men hvor?? Hmm fikk vel telt en del del bamser store og små mens vi lete og der fant vi ut at vi hadde 78 bamser bare på en plass. Vet at det ligger ennå mer i et roterommet som jeg sier. så vi bikker vel over 100 st hjemme. En ren bamsejungel ja.
 
Send meg adressen din så skal jeg se om det ikke kommer en pakke etterhvert. Nå, ikke sånn en en gang og jeg lover ikke når for jeg er egentlig altfor god til å love og lyve og ikke følge opp, men jeg vet hun trenger å tømme kommoden sin, det kan være litt av hvert av størrelser men jeg ser hva jeg finner utover høsten ?
Skal gjøre det, veldig hyggelig. Ta den tiden du trenger du.
 
Vi er på bamsejakt her hjemme og selvfølgelig så er det ikke lett at finne den bamsen minste vil ha . Den er her hjemme en plass men hvor?? Hmm fikk vel telt en del del bamser store og små mens vi lete og der fant vi ut at vi hadde 78 bamser bare på en plass. Vet at det ligger ennå mer i et roterommet som jeg sier. så vi bikker vel over 100 st hjemme. En ren bamsejungel ja.
Jeg har kjøpt meg en ny bamse med varmegreie inni, putter den i mikroen i 1,5 minutt og inn i bamsen. Hadde den hos meg inatt, hadde så vondt i tåa.
 
Ja, trenger å få tankene på noe annet. Bærer en sorg inni meg, noen jeg elsket er død. Altså personen døde for mange år siden, men sorgen er like ekte og tung. Så tenkte vært greit å koble av. :)
Ja, det kan være greit å koble av. Jeg sender jentungen bort for å leke med en venninne snart. Hu er invitert bort og det er litt godt, for jeg har veldig vondt. Haha. Knakk en tå igår og er overrasket over hvor vondt det er.
 
Ja, det kan være greit å koble av. Jeg sender jentungen bort for å leke med en venninne snart. Hu er invitert bort og det er litt godt, for jeg har veldig vondt. Haha. Knakk en tå igår og er overrasket over hvor vondt det er.
Mamma har også knekt en tå, lilletåen. Klarte å slå den rett i sengekanten. Det er så vondt det.
 
Last edited:
Haha ja, er latterlig vondt med tanke på hvor liten kroppsdelen er :p
Ikke sant, jeg har heldigvis aldri brekt noe eller hatt brudd. Jeg har vrikket ankelen da, og det syntes jeg var grusomt. Kan ikke se for meg et ben:oops:Hører at man er så "høy" på adrenalin at man ikke kjenner smerten like godt før etterpå?
 
Back
Topp