Rotehus her også. Trenger heavy organisering og kasting. ><
Her også.
en gang i tiden hadde vi en motivasjonstråd, men den døde ut, så jeg ble visstå rett og slett rapportere i skravletråden denne gangen, for det forplikter littå ha skrevet hva man skal gjøre
Så i dag er det back on track.
Målet er:
*Komposten skal ut. Med sjekk av temperatur og om den må ha sukkervann
*Spisebordet skal tas av, settes i maskinen og da mener jeg hele bordet, osgå den halvmeteren vi ikke spiser på (som blir en halvmeter med rot på et blunk om den ikke holdes nede daglig)
En vaskemaskin skal settes i gang
*Klærne som er blitt tørre i tørkeskapet skal brettes, så det er plass til å henge opp de nye
*10 min med ekstra bretting av klær fra den store haugen
*30 min på kjøkkenet, jeg kom meg bort til vassken på mandag, så videre da er det selve oppvaskkummen og bort på hjørnet på andre siden, vi snakker skikkelig skrunning av vasken, rundt krana og nedi sluken, og det hjørnet.... det som ikkeholder alt mulig rart og litt til. Ikke så ille nå som vanlig,f or jeg tok det faktisk sist uke. Før svigerfar kom.
*15 min på soverommet, med fokus på å kaste og kvitte oss med ting. (Rommet der det oppbevares klær på vent, fravokste klær, poser og kasser fra alle rydderunder vi har hatt etc)
Vi får se hvor mye av det jeg klarer. men det er lite aktiviteter å følge opp idag. Minste skal på kor 1730-19 og så leverer jeg mellomste og kusina på turn til 19 før jeg altså henter minste på kor på vei tilbake, men ikke noe jeg skal være tilstede på, og ikke mannen heller, så helt bør det gå greit.