Ååh, så spennende!På dagens test, synes jeg jeg kan se en strek om jeg virkelig legger godviljen til, men vil ikke synes på bilder. Gleder meg til morgendagens test![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh, så spennende!På dagens test, synes jeg jeg kan se en strek om jeg virkelig legger godviljen til, men vil ikke synes på bilder. Gleder meg til morgendagens test![]()

Ååh, så spennende!Hvor mange dpo? Jeg fikk sterkere tester om kvelden nå
![]()
Jeg fikk også sterkere tester på kvelden etter å ha holdt meg og ikke drukket så mye rett før10 DPO
Så spennende! Fristende å prøveJeg fikk også sterkere tester på kvelden etter å ha holdt meg og ikke drukket så mye rett før![]()

Hvor mange dpo er du? Ser virkelig strek der ja, håper det var gullegget og verdens beste julegave ligger i magenSterkere strek i dag. Ser dere?
Kan nesten ikke tro det er sant dette her om jeg virkelig har lykkes... AMH 2 og 1 eneste egg hentet ut...![]()
Ser klart og tydelig strek der jaSterkere strek i dag. Ser dere?
Kan nesten ikke tro det er sant dette her om jeg virkelig har lykkes... AMH 2 og 1 eneste egg hentet ut...![]()

Ser streken jaSterkere strek i dag. Ser dere?
11 DPOHvor mange dpo er du? Ser virkelig strek der ja, håper det var gullegget og verdens beste julegave ligger i magen![]()
Sterkere strek i dag. Ser dere?
Så fantastisk, gratulerer!Kjempe leit! Krysser alt som kan krysses for at det klaffer for dere nå neste rundeKan settes som ikke gravidNegativt svar på blodprøve i dag, som forventet.
Men fikk beskjed om at jeg kunne starte opp igjen på medisiner allerede når jeg får blødning om noen dager. Så fikk egentlig en liten opptur etter den telefonsamtalen. Jeg "visste" jo allerede at den var negativ.
Krysser fingrene for dere andre <3
Deilig at dere slipper vente lenge!Wow, sjå der!! Så fantastisk!!Sterkere strek i dag. Ser dere?

Så leit LemoxKan settes som ikke gravidNegativt svar på blodprøve i dag, som forventet.
Men fikk beskjed om at jeg kunne starte opp igjen på medisiner allerede når jeg får blødning om noen dager. Så fikk egentlig en liten opptur etter den telefonsamtalen. Jeg "visste" jo allerede at den var negativ.
Kan settes som ikke gravidNegativt svar på blodprøve i dag, som forventet.
vet så altfor godt hvordan det føles. Men veldig bra at du kan starte opp igjen så fort. Krysser fingrene for at det er din tur neste gang
TakkTydelig strek der jaSå fantastisk, gratulerer!
Tusen takkWow, sjå der!! Så fantastisk!!Håpar spiren klamrar seg fast og blir med heilt til mål. Det gir håp til oss andre med låg AMH.
![]()