Tusen takkDette er jo supert, grattis!
Jeg testet for første gang i dag, 11 dpo. Bleeeendahvitt. Min hcg kom seint i gang og steg veldig sakte sist, men da var det MA... Håper jeg bare er en hvor det tar litt tid![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkDette er jo supert, grattis!
Jeg testet for første gang i dag, 11 dpo. Bleeeendahvitt. Min hcg kom seint i gang og steg veldig sakte sist, men da var det MA... Håper jeg bare er en hvor det tar litt tid![]()

Dette er jo supert, grattis!

Hurra - gratulerer som ruger og 2 flotte på frysHar fått satt inn ett hatching blasto av topp kvalitet, samt fått to finfine på frys. Så fornøyd!![]()
HerliiigHar fått satt inn ett hatching blasto av topp kvalitet, samt fått to finfine på frys. Så fornøyd!![]()

Har fått satt inn ett hatching blasto av topp kvalitet, samt fått to finfine på frys. Så fornøyd!![]()

Hvordan går det med deg? Har du fått testet mer?Takk for det!
Tok en i går kveld og en i morges, null selvkontroll her i gårdenDet var ganske klare streker på 25mlu tester... så får nok bare fortsette hver dag fremover
Det er mitt tredje, mannen sitt første. Så det hadde vært veldig fint om det kunne klaffe denne gang, har veldig liten tro på at det gjør det. Men håpet vokser litt for hver dag nå kjenner jeg.
Har du en plan videre for nytt forsøk?

Hvordan går det med deg? Har du fått testet mer?![]()
Ånei, så leitDet gikk nok ikke veien for oss denne gang... testene er blitt helt blanke! Så nå får vi krysse fingrene for at alle gode ting er tre... ganske kjipt, selv om det er forventet!
Hvordan går det med deg? Formen bra?![]()
Ånei, så leitKrysser fingrene for neste forsøk! Har du på frys, eller må du stimulere på nytt?
Her er formen bedre, men er blitt forkjøla såklart. Så ligger fortsatt og tar livet med ro!![]()

Det gikk nok ikke veien for oss denne gang... testene er blitt helt blanke! Så nå får vi krysse fingrene for at alle gode ting er tre... ganske kjipt, selv om det er forventet!
Hvordan går det med deg? Formen bra?![]()
Blir spennende dager fremoverJeg testet blankt i dag 9 DPO. Er jo for tidlig, så er ikke bekymret Skal ta blodprøve til mandag.

Det var syndNår er offisiell testdag? Vet du når dere får nytt forsøk?
Ja, skikkelig nervepirrendeBlir spennende dager fremover![]()
Mine pupper var ikke ømme mer etter 10/11DPO, så det trenger ikke ha noe å si13 dpo i dag, og fortsatt blendahvite tester. Synes puppene er litt mindre vonde enn de var på det verste, men fortsatt ømme. Jeg har derimot fått skikkelig følelse av å ikke være gravid, så jeg har omtrent bare deppet de siste dagene...
Har kjent litt antydning til murring i magen i dag, men veldig svakt. Mulig jeg innbiller meg det. Har ikke forventet mens før om 6 dager, forøvrig...