~Oktober~

Dette er jo supert, grattis!

Jeg testet for første gang i dag, 11 dpo. Bleeeendahvitt. Min hcg kom seint i gang og steg veldig sakte sist, men da var det MA... Håper jeg bare er en hvor det tar litt tid :(
Tusen takk❤️ 11dpo er fortsatt tidlig da, håper for deg!:wav

Dette er jo supert, grattis!

Jeg testet for første gang i dag, 11 dpo. Bleeeendahvitt. Min hcg kom seint i gang og steg veldig sakte sist, men da var det MA... Håper jeg bare er en hvor det tar litt tid :(

Å, jeg håper du bare har litt sen økning slik at det ikke synes på test enda!:Heartred

Lutinus er lysebrun..(sorry ekle detaljer)
Jeg får panikk av det og tenker at det blir kjemisk denne gangen også. Vet jo at man kan bli litt sår i slimhinnene av den, men jeg tenker med en gang det værste.. flere som har opplevd dette?

Takk for det!
Tok en i går kveld og en i morges, null selvkontroll her i gården :hello Det var ganske klare streker på 25mlu tester... så får nok bare fortsette hver dag fremover :D
Det er mitt tredje, mannen sitt første. Så det hadde vært veldig fint om det kunne klaffe denne gang, har veldig liten tro på at det gjør det. Men håpet vokser litt for hver dag nå kjenner jeg.
Har du en plan videre for nytt forsøk?
Hvordan går det med deg? Har du fått testet mer?:joyful:

Hvordan går det med deg? Har du fått testet mer?:joyful:

Det gikk nok ikke veien for oss denne gang... testene er blitt helt blanke! Så nå får vi krysse fingrene for at alle gode ting er tre... ganske kjipt, selv om det er forventet!

Hvordan går det med deg? Formen bra? :)

Det gikk nok ikke veien for oss denne gang... testene er blitt helt blanke! Så nå får vi krysse fingrene for at alle gode ting er tre... ganske kjipt, selv om det er forventet!

Ånei, så leit:(❤️ Krysser fingrene for neste forsøk! Har du på frys, eller må du stimulere på nytt?

Her er formen bedre, men er blitt forkjøla såklart. Så ligger fortsatt og tar livet med ro!❤️

Ånei, så leit:(❤️ Krysser fingrene for neste forsøk! Har du på frys, eller må du stimulere på nytt?

Her er formen bedre, men er blitt forkjøla såklart. Så ligger fortsatt og tar livet med ro!❤️

Har ingen på frys, så kjente litt på en panikk-følese i dag... bare ett forsøk igjen! Jeg har en amh på 2,3 eller 2,7, så det er ikke bare bare å komme i mål...
Men om et par dager er jeg nok over skuffelsen og klar igjen :)

Masse lykke til videre til deg og alle andre som fikk tak i gullegget denne gang! :love2

Jeg testet blankt i dag 9 DPO. Er jo for tidlig, så er ikke bekymret Skal ta blodprøve til mandag.

Det var synd :( Når er offisiell testdag? Vet du når dere får nytt forsøk?

Det var synd :( Når er offisiell testdag? Vet du når dere får nytt forsøk?

Det er i morgen, men den va så himla blank i dag at jeg tar ikke en ny i morgen...
Jeg spurte ved innsett når vi kunne hive oss på runde tre ( ikke de store forventningene til et vellykket forsøk nr 2). Da sa de januar, kanskje februar. Så får bare håpe på januar så vi kan bli ferdig med dette her.

13 dpo i dag, og fortsatt blendahvite tester. Synes puppene er litt mindre vonde enn de var på det verste, men fortsatt ømme. Jeg har derimot fått skikkelig følelse av å ikke være gravid, så jeg har omtrent bare deppet de siste dagene...

Har kjent litt antydning til murring i magen i dag, men veldig svakt. Mulig jeg innbiller meg det. Har ikke forventet mens før om 6 dager, forøvrig...

13 dpo i dag, og fortsatt blendahvite tester. Synes puppene er litt mindre vonde enn de var på det verste, men fortsatt ømme. Jeg har derimot fått skikkelig følelse av å ikke være gravid, så jeg har omtrent bare deppet de siste dagene...

Har kjent litt antydning til murring i magen i dag, men veldig svakt. Mulig jeg innbiller meg det. Har ikke forventet mens før om 6 dager, forøvrig...
Mine pupper var ikke ømme mer etter 10/11DPO, så det trenger ikke ha noe å si❤️

På dagens test, synes jeg jeg kan se en strek om jeg virkelig legger godviljen til, men vil ikke synes på bilder. Gleder meg til morgendagens test :D

Back
Topp