~Oktober~

10 DPO her også i dag. MEN på grunn av HCG støtte som jeg fortsatt tar hver tredje dag er det ingen vits å teste, hvis ikke hadde jeg garantert gjort det. En hel uke til blodprøve! For en tålmodighetsprøve:wtf:
En liten milepæl er at jeg er forbi tiden jeg fikk blødning etter sist innsett, får feire de små fremskritt man får;)

14 dpo - blendahvitt :( Testdag i morgen - absolutt ingen forventinger. Får krysse fingrene for at jeg får til et forsøk til før jul...

10 dpo her også. Har bestemt meg for å vente til testdato for å teste. Sist fikk jeg blødninger på 10 dpo og det er det ikke nå:happy: litt murring i livmoren men håper det er positive murringer :happy:

Sterkere strek i dag. Ser dere?

Kan nesten ikke tro det er sant dette her om jeg virkelig har lykkes... AMH 2 og 1 eneste egg hentet ut... :D

Vedlegg

• 181FE12F-88B8-4E72-8837-A39C8A0D7BD5.jpeg
    181FE12F-88B8-4E72-8837-A39C8A0D7BD5.jpeg
    9,3 KB · Visninger: 135

Kan nesten ikke tro det er sant dette her om jeg virkelig har lykkes... AMH 2 og 1 eneste egg hentet ut... :D
Hvor mange dpo er du? Ser virkelig strek der ja, håper det var gullegget og verdens beste julegave ligger i magen❤️

Kan settes som ikke gravid :( Negativt svar på blodprøve i dag, som forventet.

Men fikk beskjed om at jeg kunne starte opp igjen på medisiner allerede når jeg får blødning om noen dager. Så fikk egentlig en liten opptur etter den telefonsamtalen. Jeg "visste" jo allerede at den var negativ.

Krysser fingrene for dere andre <3

Men fikk beskjed om at jeg kunne starte opp igjen på medisiner allerede når jeg får blødning om noen dager. Så fikk egentlig en liten opptur etter den telefonsamtalen. Jeg "visste" jo allerede at den var negativ.

Kjempe leit! Krysser alt som kan krysses for at det klaffer for dere nå neste runde:Heartred Deilig at dere slipper vente lenge!

Wow, sjå der!! Så fantastisk!! ❤️ Håpar spiren klamrar seg fast og blir med heilt til mål. Det gir håp til oss andre med låg AMH. :happy:

Så leit Lemox❤️ Men utrolig godt å få gå rett på igjen, håper lykken er med dere neste runde❤️ Styrkeklemmer!

Sender deg mange klemmer:Heartred vet så altfor godt hvordan det føles. Men veldig bra at du kan starte opp igjen så fort. Krysser fingrene for at det er din tur neste gang:Heartred

Back
Topp