~Oktober~

Fikk i dag bekreftet at det ikke ble noe graviditet, på dette forsøket. Kjenner at jeg må jobbe litt med det utfallet:(:( Trodde at dette var siste forsøk,( var det jeg bestemte meg for i sommer) men jeg hoppet på en ny runde i dag når jeg snakket med sykehuset.:rolleyes::rolleyes: Det var nok fordi de hadde muligheter til innsett før jul, hvis ikke måtte jeg ha tenkt litt mer på det.

Fikk i dag bekreftet at det ikke ble noe graviditet, på dette forsøket. Kjenner at jeg må jobbe litt med det utfallet:(:( Trodde at dette var siste forsøk,( var det jeg bestemte meg for i sommer) men jeg hoppet på en ny runde i dag når jeg snakket med sykehuset.:rolleyes::rolleyes: Det var nok fordi de hadde muligheter til innsett før jul, hvis ikke måtte jeg ha tenkt litt mer på det.
Gode klemmer til deg:Heartred Fy søren for en prosess dette er! Du er sterk!:love2 ønsker deg masse lykke til med nytt forsøk. Måtte det bli deres tur nå:love7
Deilig at de hadde mulighet til innsett før jul! Nok ventetid fra før så skjønner godt at dere hoppet på den:joyful:

Så vondt !! Krysser armer og tær for at neste forsøk er det som sitter :Heartred ord blir liksom litt kort, men håper fetende ett jule mirakel

Så leit det ikke gikk denne gang :love2 Masse lykke til neste gang!

Noen som vet hvor lenge en halv dose Ovitrelle kan sitte i? :oops: Fikk en del tester i posten i dag og er ganske klar for å teste litt :smiley-angelic006
En hel sprøyte ti dager siden, 13 klikk for syv dager siden og 13 nye for tre dager siden. Noen som har hatt støtte i disse dosene som vet litt ca når det går ut?

Noen som vet hvor lenge en halv dose Ovitrelle kan sitte i? :oops: Fikk en del tester i posten i dag og er ganske klar for å teste litt :smiley-angelic006
En hel sprøyte ti dager siden, 13 klikk for syv dager siden og 13 nye for tre dager siden. Noen som har hatt støtte i disse dosene som vet litt ca når det går ut?

Mener jeg hadde samme opplegg som deg. 13 klikk dagen etter uttak, og 13 klikk 5 dager etter uttak.. eller noe sånt. Jeg testa svakt positivt 10 og 11dpo. Hvis jeg husker riktig var den negativ 12 dpo. Ikke gravid altså. Var fullt klar over at det var veldig sannsynlig at det fortsatt var ovitrelle som ga utslag, men man får fort et lite (stort) håp :meh: Neste gang skal jeg (forsøke) å holde meg til 12dpo, minst! :hungover: :joyful:

Mener jeg hadde samme opplegg som deg. 13 klikk dagen etter uttak, og 13 klikk 5 dager etter uttak.. eller noe sånt. Jeg testa svakt positivt 10 og 11dpo. Hvis jeg husker riktig var den negativ 12 dpo. Ikke gravid altså. Var fullt klar over at det var veldig sannsynlig at det fortsatt var ovitrelle som ga utslag, men man får fort et lite (stort) håp :meh: Neste gang skal jeg (forsøke) å holde meg til 12dpo, minst! :hungover: :joyful:

Det er sabla vanskelig å la vær :rolleyes: 9dpo i morgen, må kanskje bare teste hver morgen for å sjekke ståa ;)

hadde også halv dose , testet dessverre ikke men forholdt meg til 10 dager etter den var satt. Vil egentlig tro det er mindre.. men

Kan settes på ruger:

Softis -37 år - forsøk 1 (2 stimulering) - nr 3 - Livio - Bemfola 300 IE, Menopur 150 IE, Fyrmadel, ovitrielle, progesteron - oppstart trolig uke 41

Ånei, så utrolig leit:(
Håper dere vil lykkes på neste forsøk - for min del synes jeg det var veldig godt å gå rett på nytt forsøk etter ett mislykket❤️ mange klemmer!!❤️❤️

Det er også et alternativ :D Lykke til! Håper på bedre lykke for deg :) er det første barn?

Takk for det!
Tok en i går kveld og en i morges, null selvkontroll her i gården :hello Det var ganske klare streker på 25mlu tester... så får nok bare fortsette hver dag fremover :D
Det er mitt tredje, mannen sitt første. Så det hadde vært veldig fint om det kunne klaffe denne gang, har veldig liten tro på at det gjør det. Men håpet vokser litt for hver dag nå kjenner jeg.
Har du en plan videre for nytt forsøk?

Takk for det!
Tok en i går kveld og en i morges, null selvkontroll her i gården :hello Det var ganske klare streker på 25mlu tester... så får nok bare fortsette hver dag fremover :D
Det er mitt tredje, mannen sitt første. Så det hadde vært veldig fint om det kunne klaffe denne gang, har veldig liten tro på at det gjør det. Men håpet vokser litt for hver dag nå kjenner jeg.
Har du en plan videre for nytt forsøk?

Spennende! :joyful: Kjenner det igjen. Håpet blir større for hver dag, mens troen svinger fra time til time..:wacky:

Det blir nytt forsøk i januar. Har hatt to tette forsøk nå, hvor det ene ble avbrutt pga. ingen befruktning. Så det er greit nok med en pause fra hormoner og styr en stund. Tror i hvertfall kroppen og hodet har godt av det. Vi prøver på nr 2. Første satt på første forsøk, mens veien mot søsken har vært mye lengre og tyngre.. :sorry: Håper bare det kan ordne seg til slutt :smiley-angelic001

Spennende! :joyful: Kjenner det igjen. Håpet blir større for hver dag, mens troen svinger fra time til time..:wacky:

Det blir nytt forsøk i januar. Har hatt to tette forsøk nå, hvor det ene ble avbrutt pga. ingen befruktning. Så det er greit nok med en pause fra hormoner og styr en stund. Tror i hvertfall kroppen og hodet har godt av det. Vi prøver på nr 2. Første satt på første forsøk, mens veien mot søsken har vært mye lengre og tyngre.. :sorry: Håper bare det kan ordne seg til slutt :smiley-angelic001

Masse lykke til med nytt forsøk i januar, håper det sitter da :happy:
Kan være godt med en liten pause ja, har hatt fire stimuleringer på ti mnd nå. Er passe lei medisiner, sprøyter og alle forventningene!

Masse lykke til med nytt forsøk i januar, håper det sitter da :happy:
Kan være godt med en liten pause ja, har hatt fire stimuleringer på ti mnd nå. Er passe lei medisiner, sprøyter og alle forventningene!

Forstår godt at du er lei. Håper det klaffer denne gang. Jeg skal følge spent med! :happy:
Jeg har hatt tre stimuleringer på samme tid + et fryseforsøk for 1 år siden. Har blitt gravid to ganger, men det har endt med tidlig SA/kjemisk. Ganske fortvilende.. :arghh:

Noen her som har blitt litt overstimulert i rugetiden?
Jeg var redd jeg var det, men fikk det aldri bekreftet før det gikk over. Jeg var utrolig øm i magen. Oppblåst. Bråe bevegelser gjorde kjempe vondt og hver minste lille dump/sving når jeg satt i bil var helt grusomt. Hosting og nysing var også ett mareritt. Men så ble det bare plutselig borte over natta. Drakk masse vann, men aner ikke om det var med på å gjøre det bedre:)

Back
Topp