~Oktober~

Så gøy å se flere som har innsett i Oktober , krysser fingrene for dere :smiley-bounce016

Hei, jeg blir gjerne med her.
Nettopp fått konstatert at første innsett ble mislykket, første syklusdag i dag. Så da er det bare å kaste seg på en ny runde:smiley-ashamed004 Har heldigvis 2 embryo på frys.

Micron, 30, forsøk#1, barn#1, Fertilitetssenteret, fryseforsøk#2 i normal syklus
Hvordan går det med deg?❤️

Hvordan går det med deg?❤️

Takk som spør:Heartred
Jeg var på kontroll i går faktisk, egentlig litt sent i syklus, men fikk det ikke til på fredag. Men da var alt helt klart, men jeg hadde enda ikke fått omslag på eggløsningstesten. Gynekologen trodde jeg ville få det dagen etter, altså i dag, siden det enda ikke hadde hendt. Noe som ville ført til kansellert innsett pga helg. MEN så fikk jeg faktisk omslag i går kveld, så da blir det innsett av et 4-dagers embryo på fredag, ble såå glad:smiley-bounce012 Skal starte på cyclogest og HCG støtte i morgen. Faktisk litt deilig å tenke på jeg skal få HCG støtte, det gjør det umulig for meg å bli testegal..

Hvordan går det med deg? Noen symptom i rugetiden? :Heartred

Takk som spør:Heartred
Jeg var på kontroll i går faktisk, egentlig litt sent i syklus, men fikk det ikke til på fredag. Men da var alt helt klart, men jeg hadde enda ikke fått omslag på eggløsningstesten. Gynekologen trodde jeg ville få det dagen etter, altså i dag, siden det enda ikke hadde hendt. Noe som ville ført til kansellert innsett pga helg. MEN så fikk jeg faktisk omslag i går kveld, så da blir det innsett av et 4-dagers embryo på fredag, ble såå glad:smiley-bounce012 Skal starte på cyclogest og HCG støtte i morgen. Faktisk litt deilig å tenke på jeg skal få HCG støtte, det gjør det umulig for meg å bli testegal..

Hvordan går det med deg? Noen symptom i rugetiden? :Heartred
Ååh, så spennende! Herlig når ting går ens vei slik❤️ nervepirrende med naturlig syklus!
Har hatt de vanlige Bivirkningene med ømme pupper, og litt murring. Men våkna i natt av veldige smerter i korsrygg og mage/livmor, lå og kaldsvetta i 20min kanskje før det ga seg. Og i dag har jeg hatt mer intens murring, omtrent som mensen kommer.. 8DPO i dag. Hcg-støtte her og, så blir ingen test før testdato:stop:

Ååh, så spennende! Herlig når ting går ens vei slik❤️ nervepirrende med naturlig syklus!
Har hatt de vanlige Bivirkningene med ømme pupper, og litt murring. Men våkna i natt av veldige smerter i korsrygg og mage/livmor, lå og kaldsvetta i 20min kanskje før det ga seg. Og i dag har jeg hatt mer intens murring, omtrent som mensen kommer.. 8DPO i dag. Hcg-støtte her og, så blir ingen test før testdato:stop:

Ja jeg ble greit glad i går kveld da eggløsningstesten ble positiv. Prøvde i stimulert syklus sist, noe som gikk helt i vasken allerede 6 dager etter innsett, så hadde veldig lyst til å prøve noe nytt nå.

Når satt du siste HCG dose da?
Høres veldig lovende ut... krysser alt jeg har for at spiren(e) har festet seg og vokser:smiley-angelic001:Heartred
Testdato om en uke?

Ja jeg ble greit glad i går kveld da eggløsningstesten ble positiv. Prøvde i stimulert syklus sist, noe som gikk helt i vasken allerede 6 dager etter innsett, så hadde veldig lyst til å prøve noe nytt nå.

Når satt du siste HCG dose da?
Høres veldig lovende ut... krysser alt jeg har for at spiren(e) har festet seg og vokser:smiley-angelic001:Heartred
Testdato om en uke?
Om en uke ja❤️ Satte HCG på lørdag. Kun 6 klikk, men gjorde det sist også, og da hadde jeg utslag til 11/12 dpo.. Har kun hatt styrt syklus på frys selv. Naturlig må være helt prima:D Lykke til!❤️

Uttak overstått! :woot:

Legen telte 17 eggposer på siste kontroll, så ble litt overrasket over at det bare ble 11 egg ut denne gang - men sånn blir det når det er litt ujevn vekst på eggposene. Har fått ut 21 og 15 egg ved tidligere forsøk, men har jo ikke blitt baby ennå, så får jo håpe at det er kvalitet fremfor kvantitet denne gangen.

Nå venter et nervepirrende døgn før vi får vite hvor mange som blir befruktet! :nailbiting:

Legen telte 17 eggposer på siste kontroll, så ble litt overrasket over at det bare ble 11 egg ut denne gang - men sånn blir det når det er litt ujevn vekst på eggposene. Har fått ut 21 og 15 egg ved tidligere forsøk, men har jo ikke blitt baby ennå, så får jo håpe at det er kvalitet fremfor kvantitet denne gangen.

Nå venter et nervepirrende døgn før vi får vite hvor mange som blir befruktet! :nailbiting:
Gratulerer med vel overstått uttak!❤️
Kan jo være flere tomme follikler også, men 11 egg er jo kjempe bra!:D

11 egg er jo bra da :D masse lykke til i morgen! Spennende! Håper de ringer deg kjapt så du slipper vente lenge i morgen :)

Er jo kjempe bra, hadde selv 17 men fikk ut 13. Legene sa det var ekstremt bra da gj.snitt er 7

Er jo kjempe bra, hadde selv 17 men fikk ut 13. Legene sa det var ekstremt bra da gj.snitt er 7

Det er jo egentlig bra - det er bare jeg som krisemaksimerer i hodet mitt nå og tenker at kanskje det blir dårlig befruktning og utvikling på embryoene :wacky: Får jeg en blastocyst eller to er jeg jo egentlig fornøyd!

Vært på kontroll idag, dag 13 med stimulering og 2.kontroll. Tilbake på mandag på dag 17 med stimulering. Det var to egg idag som var 12,8 mm. Krysser alt jeg har for at de er store nok på mandag å at det kan bli egguttak iløpet av neste uke:angelic: forsøket har sålangt kostet 21495kr å vi er enda ikke ferdige:facepalm: så nå skal jeg fortsatt være nålepute å be til høyere makter om at de to foliklene vokser seg store og fine. Egglederen hadde fortsatt cysta men det brydde han sg ikke om sa han:happy090 amhn min er på 2 fikk jeg vite og FSH ble målt sist for 1 år siden å da var den åå 20

Back
Topp