~Oktober~

Hei

Jeg kan settes på gravid.:love7 Har ikke lagt til info tidligere, så her kommer den:

juniivfspire, 35 år, forsøk 1, barn nr 2 (men 9 år siden og er nå med ny mann;)) , Kinikk: Hausken, Medisiner: Gonal F, Fyremadel, Ovitrell, Lutinus, Klexane og Albyl E, Oppstart: 21.09.2020, Uttak: 02.10.2020, innsett: 05.10.2020. Testdato 17.10.2020

Gratulerer :flower:flower:flower Håper at du har det Bra:love7

Hei

Jeg kan settes på gravid.:love7 Har ikke lagt til info tidligere, så her kommer den:

juniivfspire, 35 år, forsøk 1, barn nr 2 (men 9 år siden og er nå med ny mann;)) , Kinikk: Hausken, Medisiner: Gonal F, Fyremadel, Ovitrell, Lutinus, Klexane og Albyl E, Oppstart: 21.09.2020, Uttak: 02.10.2020, innsett: 05.10.2020. Testdato 17.10.2020

Nå har jeg hentet ut egg, 1 stk fikk de. Litt usikkert om det er brukandes, mulig bare et tomt skall. De prøver å befrukte det. Krysser fingrene :Heartred

De måtte også romstere noe voldsomt for å få tømt mine 2 eggposer, sjeldent vanskelig sa dem. Kunne forvente å være ganske øm den neste uken.

Nå har jeg hentet ut egg, 1 stk fikk de. Litt usikkert om det er brukandes, mulig bare et tomt skall. De prøver å befrukte det. Krysser fingrene :Heartred

De måtte også romstere noe voldsomt for å få tømt mine 2 eggposer, sjeldent vanskelig sa dem. Kunne forvente å være ganske øm den neste uken.

som et kjent ordtak inne her: trenger bare ett gullegg. Krysser alt jeg har for at du får befruktning på det <3

Hei

Gratulerer så mye!:Heartred

Håper det er gullegget:Heartred Håper du slipper unna de verste plagene:)

Krysser fingrene for at det blir befruktet og at det er gullegget :happy:

Da har jeg fått satt inn 1 blasto idag.:happy3
Pluss at en havnet i fryseren:dance018
Krysser virkerlig fingrene nå!!

Fikk akkurat telefon om at egget mitt er befruktet. Innsett til torsdag :wav.

Kan nesten ikke tro det er sant...

Back
Topp