Salamander
Forelsket i forumet
Ååå nå ble jeg glad på dine vegne!Fikk akkurat telefon om at egget mitt er befruktet. Innsett til torsdag.
Kan nesten ikke tro det er sant...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå nå ble jeg glad på dine vegne!Fikk akkurat telefon om at egget mitt er befruktet. Innsett til torsdag.

Tusen takkÅåå nå ble jeg glad på dine vegne!![]()
Fikk akkurat telefon om at egget mitt er befruktet. Innsett til torsdag.

Hvordan går det med deg?Hei, jeg blir gjerne med her.
Nettopp fått konstatert at første innsett ble mislykket, første syklusdag i dag. Så da er det bare å kaste seg på en ny rundeHar heldigvis 2 embryo på frys.
Micron, 30, forsøk#1, barn#1, Fertilitetssenteret, fryseforsøk#2 i normal syklus
Hvordan går det med deg?![]()

Skal starte på cyclogest og HCG støtte i morgen. Faktisk litt deilig å tenke på jeg skal få HCG støtte, det gjør det umulig for meg å bli testegal..
Ååh, så spennende! Herlig når ting går ens vei slikTakk som spør
Jeg var på kontroll i går faktisk, egentlig litt sent i syklus, men fikk det ikke til på fredag. Men da var alt helt klart, men jeg hadde enda ikke fått omslag på eggløsningstesten. Gynekologen trodde jeg ville få det dagen etter, altså i dag, siden det enda ikke hadde hendt. Noe som ville ført til kansellert innsett pga helg. MEN så fikk jeg faktisk omslag i går kveld, så da blir det innsett av et 4-dagers embryo på fredag, ble såå gladSkal starte på cyclogest og HCG støtte i morgen. Faktisk litt deilig å tenke på jeg skal få HCG støtte, det gjør det umulig for meg å bli testegal..
Hvordan går det med deg? Noen symptom i rugetiden?![]()

Ååh, så spennende! Herlig når ting går ens vei sliknervepirrende med naturlig syklus!
Har hatt de vanlige Bivirkningene med ømme pupper, og litt murring. Men våkna i natt av veldige smerter i korsrygg og mage/livmor, lå og kaldsvetta i 20min kanskje før det ga seg. Og i dag har jeg hatt mer intens murring, omtrent som mensen kommer.. 8DPO i dag. Hcg-støtte her og, så blir ingen test før testdato![]()

Om en uke jaJa jeg ble greit glad i går kveld da eggløsningstesten ble positiv. Prøvde i stimulert syklus sist, noe som gikk helt i vasken allerede 6 dager etter innsett, så hadde veldig lyst til å prøve noe nytt nå.
Når satt du siste HCG dose da?
Høres veldig lovende ut... krysser alt jeg har for at spiren(e) har festet seg og vokser
Testdato om en uke?

Gratulerer med vel overstått uttak!Uttak overstått!
Legen telte 17 eggposer på siste kontroll, så ble litt overrasket over at det bare ble 11 egg ut denne gang - men sånn blir det når det er litt ujevn vekst på eggposene. Har fått ut 21 og 15 egg ved tidligere forsøk, men har jo ikke blitt baby ennå, så får jo håpe at det er kvalitet fremfor kvantitet denne gangen.
Nå venter et nervepirrende døgn før vi får vite hvor mange som blir befruktet!![]()
11 egg er jo bra daUttak overstått!
Legen telte 17 eggposer på siste kontroll, så ble litt overrasket over at det bare ble 11 egg ut denne gang - men sånn blir det når det er litt ujevn vekst på eggposene. Har fått ut 21 og 15 egg ved tidligere forsøk, men har jo ikke blitt baby ennå, så får jo håpe at det er kvalitet fremfor kvantitet denne gangen.
Nå venter et nervepirrende døgn før vi får vite hvor mange som blir befruktet!![]()
Uttak overstått!
Er jo kjempe bra, hadde selv 17 men fikk ut 13. Legene sa det var ekstremt bra da gj.snitt er 7
Får jeg en blastocyst eller to er jeg jo egentlig fornøyd!Gratulerer som rugerAv 6 egg ble ett befrukta. Å det ble satt inn i dag. Så nå er jeg en ruger![]()
Herlig! Masse lykke tilNå ruger jeg på et perfekt 3 dagers

forsøket har sålangt kostet 21495kr å vi er enda ikke ferdige
så nå skal jeg fortsatt være nålepute å be til høyere makter om at de to foliklene vokser seg store og fine. Egglederen hadde fortsatt cysta men det brydde han sg ikke om sa han
amhn min er på 2 fikk jeg vite og FSH ble målt sist for 1 år siden å da var den åå 20