~Oktober~

Jeg skal inn på ul på fredag, er så redd for at det ikke er noe særlig på gang :nailbiting: Har lav amh, så er ikke så lett å få det til. Men sist fikk jeg ut tre egg, er livredd for å bli skuffet denne gang kjenner jeg...

Hvordan har du det i rugetiden? Lange dager?
Spennende med kontroll! Håper du har en fin utvikling:)
Jeg har det greit. Tiden går tregt ja:hilarious: Har hatt en del vondt etter egguttaket, men i dag føler jeg meg mye bedre:)

Spennende med kontroll! Håper du har en fin utvikling:)
Jeg har det greit. Tiden går tregt ja:hilarious: Har hatt en del vondt etter egguttaket, men i dag føler jeg meg mye bedre:)

Har hatt innsett en gang før, de 14 dagene etterpå er de lengste jeg har hatt i mitt liv :p Er så sinnsykt utålmodig...
Syns det gikk litt tid etter egguttak før det føltes bra ut igjen, selv om det ikke var noe vondt med uthentingen!
Godt du føler deg bedre :hello2

Har hatt innsett en gang før, de 14 dagene etterpå er de lengste jeg har hatt i mitt liv :p Er så sinnsykt utålmodig...
Syns det gikk litt tid etter egguttak før det føltes bra ut igjen, selv om det ikke var noe vondt med uthentingen!
Godt du føler deg bedre :hello2
Jeg var litt redd for overstimulering etter hva jeg har lest, men tror jeg kanskje slapp unna det:) Er vel noe vanlig ha litt vondt etterpå. Jeg hadde jo ett litt vondt uttak itilegg så:) Ja dagene går ekstremt sakte. Føles så lenge siden jeg hadde innsett, men det er jo bare noen dager siden:hilarious:

Hei, jeg blir gjerne med her.
Nettopp fått konstatert at første innsett ble mislykket, første syklusdag i dag. Så da er det bare å kaste seg på en ny runde:smiley-ashamed004 Har heldigvis 2 embryo på frys.

Micron, 30, forsøk#1, barn#1, Fertilitetssenteret, fryseforsøk#2 i normal syklus

Jeg var litt redd for overstimulering etter hva jeg har lest, men tror jeg kanskje slapp unna det:) Er vel noe vanlig ha litt vondt etterpå. Jeg hadde jo ett litt vondt uttak itilegg så:) Ja dagene går ekstremt sakte. Føles så lenge siden jeg hadde innsett, men det er jo bare noen dager siden:hilarious:

Det høres ganske kjipt ut med overstimulering, håper du slapp unna ja :happy:

Hei, jeg blir gjerne med her.
Nettopp fått konstatert at første innsett ble mislykket, første syklusdag i dag. Så da er det bare å kaste seg på en ny runde:smiley-ashamed004 Har heldigvis 2 embryo på frys.

Micron, 30, forsøk#1, barn#1, Fertilitetssenteret, fryseforsøk#2 i normal syklus

Kjipt det ikke gikk :love2 Du er heldig som ha to på frys og kan starte rett på igjen. Masse lykke til med denne runden!

Grtesten var så godt som negativ i dag så da er nok elsprøyta uta av kroppen nå eller ila uken. Så jeg tror jeg tester igjen lørdag eller søndag:hilarious: Hva med deg?
Tester nokk lørdag/søndag. Har ikke tatt ovitrelle så blir ikke falsk positiv da. Når satt du inn , og hvor gammelt var egget?

Da gikk EL sprøyten raskt ut på deg, min satt i 12 dager sist. Jeg er 6 DPO i dag, så blir spennende dager ❤️
Ja den gjorde det:) Om jeg legger go’vilja til så kan jeg skimte en svak strek på dagens test. Så vil tippe at i morgen eller fredag så er den helt ute:) Ja er så spennende! Jeg bytter på annen hver time på om jeg har troen eller ikke:hilarious:

Ja den gjorde det:) Om jeg legger go’vilja til så kan jeg skimte en svak strek på dagens test. Så vil tippe at i morgen eller fredag så er den helt ute:) Ja er så spennende! Jeg bytter på annen hver time på om jeg har troen eller ikke:hilarious:
Har gjort det en del ganger nå , så prøver ikke kjenne etter eller tenke. Men er ikke lett:wtf:

Når har dere tenkt å teste damer? Dere som har hatt innsett?

Testa 7dpo før å sjekke at elsprøyta e ute av systeme.. d va den... idag (9dpo) e den å blendahvit.. usikker om æ skal teste imårra eller vente i nån daga.. mista alt håpe nu når æ leste kommentaran her ang festeblødning.. d har ikke æ hadd.. vet jo at ikke alle får den, men mista fullstendig håpet her:-( har ikke tengt på den i d hele tatt, før æ leste her nu om den...

Testa 7dpo før å sjekke at elsprøyta e ute av systeme.. d va den... idag (9dpo) e den å blendahvit.. usikker om æ skal teste imårra eller vente i nån daga.. mista alt håpe nu når æ leste kommentaran her ang festeblødning.. d har ikke æ hadd.. vet jo at ikke alle får den, men mista fullstendig håpet her:-( har ikke tengt på den i d hele tatt, før æ leste her nu om den...
Jeg ble gravid første ivf, fikk aldri festeblødning . Mistet i uke 20, men det hadde ikke noe å si. Så ikke tenk på det. Er ikke likt for alle.

aldri hatt festeblødning, vert gravid to ganger for mange år siden.

det er vanligere å ikke få

aldri hatt festeblødning, vert gravid to ganger for mange år siden.

det er vanligere å ikke få

Ja, har vært gravid en gang tidligere (med tidligere partnet. Mistet før uke 12). Hadde ikke hadd festeblødning da heller.. bare skuffanes hver gang man ikke får et symptom håpe går litt opp å ned hos mæ.. nån daga føle æ at detta går rette veien, andre daga så sitt æ å sjekke kalendern når neste forsøk kan starte

Ikke mist håpet!! Det betyr absolutt ikke noen ting om du ikke har hatt festeblødning :D
Hadde ikke det med mine to barn, heller aldri hørt at noen av venninnene mine hadde det. Så veldig normalt å ikke ha!

Kjære deg Lille.meg ❤ Det var ikke meningen at du skulle miste motet og troen av kommentaren min hvor jeg skrev at jeg hadde festeblødning. Slik jeg har lest det er det mye vanligere å ikke få festeblødning enn å få det. Grunnen til at jeg nevnte det er fordi jeg dermed vet at egget faktisk festet seg/begynte å feste seg 5dpo. Og siden du har vært gravid før uten å få blødning da er det jo ikke sikkert at du ville fått det nå heller. Det er ikke lett å holde motet oppe i en slik prosess, men du kan fremdeles ha en liten spire der selv uten festeblødning og med negativ test 9dpo (er jo så tidlig enda!) ❤ Håper i det lengste for deg! Stor klem

Back
Topp