Så spennende! Lykke til![]()
Tusen takk dereMasse lykke til!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende! Lykke til![]()
Tusen takk dereMasse lykke til!![]()
Spennende med kontroll! Håper du har en fin utviklingJeg skal inn på ul på fredag, er så redd for at det ikke er noe særlig på gangHar lav amh, så er ikke så lett å få det til. Men sist fikk jeg ut tre egg, er livredd for å bli skuffet denne gang kjenner jeg...
Hvordan har du det i rugetiden? Lange dager?
Har hatt en del vondt etter egguttaket, men i dag føler jeg meg mye bedreSpennende med kontroll! Håper du har en fin utvikling
Jeg har det greit. Tiden går tregt jaHar hatt en del vondt etter egguttaket, men i dag føler jeg meg mye bedre
![]()

Jeg var litt redd for overstimulering etter hva jeg har lest, men tror jeg kanskje slapp unna detHar hatt innsett en gang før, de 14 dagene etterpå er de lengste jeg har hatt i mitt livEr så sinnsykt utålmodig...
Syns det gikk litt tid etter egguttak før det føltes bra ut igjen, selv om det ikke var noe vondt med uthentingen!
Godt du føler deg bedre![]()

Har heldigvis 2 embryo på frys. Jeg var litt redd for overstimulering etter hva jeg har lest, men tror jeg kanskje slapp unna detEr vel noe vanlig ha litt vondt etterpå. Jeg hadde jo ett litt vondt uttak itilegg så
Ja dagene går ekstremt sakte. Føles så lenge siden jeg hadde innsett, men det er jo bare noen dager siden
![]()

Hei, jeg blir gjerne med her.
Nettopp fått konstatert at første innsett ble mislykket, første syklusdag i dag. Så da er det bare å kaste seg på en ny rundeHar heldigvis 2 embryo på frys.
Micron, 30, forsøk#1, barn#1, Fertilitetssenteret, fryseforsøk#2 i normal syklus
Du er heldig som ha to på frys og kan starte rett på igjen. Masse lykke til med denne runden!Grtesten var så godt som negativ i dag så da er nok elsprøyta uta av kroppen nå eller ila uken. Så jeg tror jeg tester igjen lørdag eller søndagNår har dere tenkt å teste damer? Dere som har hatt innsett?
Hva med deg?Tester nokk lørdag/søndag. Har ikke tatt ovitrelle så blir ikke falsk positiv da. Når satt du inn , og hvor gammelt var egget?Grtesten var så godt som negativ i dag så da er nok elsprøyta uta av kroppen nå eller ila uken. Så jeg tror jeg tester igjen lørdag eller søndagHva med deg?
Satt inn 2dagers på søndagTester nokk lørdag/søndag. Har ikke tatt ovitrelle så blir ikke falsk positiv da. Når satt du inn , og hvor gammelt var egget?
Da gikk EL sprøyten raskt ut på deg, min satt i 12 dager sist. Jeg er 6 DPO i dag, så blir spennende dagerSatt inn 2dagers på søndag![]()
Ja den gjorde detDa gikk EL sprøyten raskt ut på deg, min satt i 12 dager sist. Jeg er 6 DPO i dag, så blir spennende dager![]()

Har gjort det en del ganger nå , så prøver ikke kjenne etter eller tenke. Men er ikke lettJa den gjorde detOm jeg legger go’vilja til så kan jeg skimte en svak strek på dagens test. Så vil tippe at i morgen eller fredag så er den helt ute
Ja er så spennende! Jeg bytter på annen hver time på om jeg har troen eller ikke
![]()

Når har dere tenkt å teste damer? Dere som har hatt innsett?
Jeg ble gravid første ivf, fikk aldri festeblødning . Mistet i uke 20, men det hadde ikke noe å si. Så ikke tenk på det. Er ikke likt for alle.Testa 7dpo før å sjekke at elsprøyta e ute av systeme.. d va den... idag (9dpo) e den å blendahvit.. usikker om æ skal teste imårra eller vente i nån daga.. mista alt håpe nu når æ leste kommentaran her ang festeblødning.. d har ikke æ hadd.. vet jo at ikke alle får den, men mista fullstendig håpet her:-( har ikke tengt på den i d hele tatt, før æ leste her nu om den...
Testa 7dpo før å sjekke at elsprøyta e ute av systeme.. d va den... idag (9dpo) e den å blendahvit.. usikker om æ skal teste imårra eller vente i nån daga.. mista alt håpe nu når æ leste kommentaran her ang festeblødning.. d har ikke æ hadd.. vet jo at ikke alle får den, men mista fullstendig håpet her:-( har ikke tengt på den i d hele tatt, før æ leste her nu om den...
aldri hatt festeblødning, vert gravid to ganger for mange år siden.
det er vanligere å ikke få
Testa 7dpo før å sjekke at elsprøyta e ute av systeme.. d va den... idag (9dpo) e den å blendahvit.. usikker om æ skal teste imårra eller vente i nån daga.. mista alt håpe nu når æ leste kommentaran her ang festeblødning.. d har ikke æ hadd.. vet jo at ikke alle får den, men mista fullstendig håpet her:-( har ikke tengt på den i d hele tatt, før æ leste her nu om den...