OKTOBER

Lykke til alle sammen! Etter at vi var mange som ikke lyktes i August tråden håper jeg oktober gir mange sommer babyer 2020:) må si jeg beundrer motet og viljen til flere av dere som har gått mange runder med ivf og som stadig finner motivasjon for nye ❤️ Dere er virkelig tøffe!
 
Mange nye som meldte seg i går, hei hei alle sammen! :) Jeg håper jeg har fått alle inn i det første innlegget, men hvis ikke så gi en lyd ;)
 
Lillebille89, 30år, barn 1, IVF 1, Spiren Fertilitetsklinikk. Egguttak 23.september. Planlagt innsett 25.september med testdato 9.oktober.
 
Jeg skal stå på stimulerer. Skal inn på første kontroll på onsdag :)
 
Jeg vurderer å teste på mandag, så at du tester i morgen synes jeg høres helt rimelig ut!

Så bra at brevene kommer fort. Det gjorde det forsåvidt sist også, men da hadde det siste embryoet sluttet å utvikle seg på dag 3, så mulig de var klar til å sende brevet tidligere enn vanlig. Burde iallefall ha det senest tirsdag denne gangen da. Blir spennende å se om det ble noen på frys denne gang. Hvordan gikk det med deg, fikk du noen på frys?
Hei :)
Fikk du brev i dag?
 
Fått sms fra klinikken vår nå om at alle eggene er blitt befruktet ❤ Håper det fortsetter slik så vi får innsett i morgen
 
Fått sms fra klinikken vår nå om at alle eggene er blitt befruktet ❤ Håper det fortsetter slik så vi får innsett i morgen

Så bra! Håper også at alt går bra til i morgen og du blir ruger (selv om det er ganske nervepirrende greier å gå å ruge på et egg!). Og at de andre overlever og kan fryses :)
 
Hei!
Jeg fikk satt inn et 3dagers egg tirsdag for en uke siden, er jeg 10 dpo i dag da?
Denne ventinga tar knekken på meg, spesielt siden vi ikke fikk noe på frys.. Blir så utrolig skuffet og lei meg om det ikke går, er 3.ferskforsøket vårt.. Men kan jo ikke miste motet på forhånd, selv om jeg ikke har helt troa denne gangen heller.. :(
 
Hei!
Jeg fikk satt inn et 3dagers egg tirsdag for en uke siden, er jeg 10 dpo i dag da?
Denne ventinga tar knekken på meg, spesielt siden vi ikke fikk noe på frys.. Blir så utrolig skuffet og lei meg om det ikke går, er 3.ferskforsøket vårt.. Men kan jo ikke miste motet på forhånd, selv om jeg ikke har helt troa denne gangen heller.. :(

Hei!
Du burde være 10DPO i dag da ja. Jeg satte inn 3-dagers på mandag i forrige uke, og jeg er 11DPO i dag. Hadde du uttak på en lørdag du da?

Håper magefølelsen har feil og spiren sitter i 9 måneder! :)
 
Er i gang med sprøyter, forhåpentligvis uttak uke 40 :) første sjekk nå fredag!
 
Hei!
Du burde være 10DPO i dag da ja. Jeg satte inn 3-dagers på mandag i forrige uke, og jeg er 11DPO i dag. Hadde du uttak på en lørdag du da?

Håper magefølelsen har feil og spiren sitter i 9 måneder! :)
Ja, hadde uttak på lørdagen.. Når skal du teste?
Jeg fikk testdato 01.10, men vil jo slå ut litt før dette mest sannsynlig?
 
Ja, hadde uttak på lørdagen.. Når skal du teste?
Jeg fikk testdato 01.10, men vil jo slå ut litt før dette mest sannsynlig?

På min klinikk er det helgestengt, så ingen innsett eller uttak på helg.

Jeg har fått testdag 30/09. Har alt testet to dager nå, får noen streker som er ekstremt svake, så tør ikke helt å juble før de blir litt sterkere.
 
På min klinikk er det helgestengt, så ingen innsett eller uttak på helg.

Jeg har fått testdag 30/09. Har alt testet to dager nå, får noen streker som er ekstremt svake, så tør ikke helt å juble før de blir litt sterkere.
Jeg satt inn blasto mandagen som var og hadde to dager med svake tester, men hvor du så den rosa streken. Først i dag jeg tørr å juble når streken har blitt dobbelt så sterk og klar babystrek. Har også testet ut og sett at ovirtrellen har kommet helt ut av kroppen:) lykke til <3
 
Jeg satt inn blasto mandagen som var og hadde to dager med svake tester, men hvor du så den rosa streken. Først i dag jeg tørr å juble når streken har blitt dobbelt så sterk og klar babystrek. Har også testet ut og sett at ovirtrellen har kommet helt ut av kroppen:) lykke til <3

Takk, og gratulerer så mye med skikkelig positiv test! :D
Satser på at jeg kommer etter om en dag eller to.

Jeg testet ikke helt ut Ovitrelle denne gangen, hadde plutselig litt færre tester igjen enn jeg trodde så driver testrasjonering frem mot testdagen. Men begge testene denne uka var like sterke eller sterkere enn siste Ovitrelletest som var på fredag, så tror ikke egentlig det kan være Ovitrelle. I mangel på graviditetstest så testet jeg lh i helga og de ble sakte svakere frem til de også ble sterkere både i går og i dag.
 
Jeg testa og der var det et kryss, så jeg håper det er det når jeg tester på fredag også :)
Testet du i går? Eller skal du vente?

Gratulerer så masse, håper krysset holder seg til fredag og at spiren sitter helt til termin!
Jeg testet i går ja, fikk en ekstremt svak strek, litt stekere i dag, men fortsatt litt for svak til at jeg tør å slippe jubelen løs.
I dag kom brevet, det ble ett embryo på frys denne gangen :D
 
Back
Topp