OKTOBER

Lykke til med oppstart i morgen! Har du lang protokoll siden du først har uttak uke 43? Jeg jukser og setter deg på «stimulerer» allerede nå jeg.. Og ja, dette er kjempespennende! :nailbiting:

Oi, ups, jeg bomma litt på datoen her jeg jeg begynner 28.9! Beklager det Men ja, er lang protokoll. Hadde det sist også, men vet egentlig ikke hvorfor man får kort eller lang.
 
Solsikken10, 2. barn, 2. icsi, oppstart uke 40, uttak uke 42, gonal f/cetrotide /ovitrelle. :happy: Håper på en bedre runde nå, sist ble jeg overstimulert, fikk ut alt for mange egg og ikke så god kvalitet på dem...
 
Nummer 2 ,33 år ,barn 2, #1 frys, leterezol, porsgrunn. Håper det går bedre denne gang :dontknow insett ca i uke 43:)
 
Oi, ups, jeg bomma litt på datoen her jeg jeg begynner 28.9! Beklager det Men ja, er lang protokoll. Hadde det sist også, men vet egentlig ikke hvorfor man får kort eller lang.

Rettet det opp nå :)
 
Jeg bestilte medisinene på apoteket i dag. Æsj, 12000,- må betales på mandag! :nailbiting: tenk om man bare ikke hadde hatt bilen på service forrige måned og den ikke hadde ballet på seg med bytte ditt og fikse datt :banghead: jammen godt ovitrelle og lutinus kan kjøpes på neste lønning! :)

Flere som har blakket seg på medisiner?:woot:
 
Hei, og takk for sist. :happy8

Fiol, 36 år, barn 1, IVF 3 / FER 1, Medicus. Innsett av blasto i naturlig syklus ca. 30. sept.

...hvis alt går etter planen.

Rettelse: Skal nok stå IVF 3 / FER 1? Siden dette er et fryseforsøk, fra det tredje forsøket som ikke gikk.
 
Last edited:
krissy136 33år, IVF#3 B1 Gonal-F, Fyremadel, Ovitrelle startet på Gonal-F 20.09 regner med uttak i uke 40.
 
Fjellgeita92 - 27 år, barn 1, IVF #1 - FER #2, Haugesund sykehus, Letrozol, ovitrelle og lutinus, innsett 27.09,
 
Konemor001, 33år, har 2 barn fra et tidligere forhold (vanlig unnfangelse) og prøver på barn nr. 3 med min mann, ICSI #2, St. Olavs hospital, innsett av 8-delt embryo 13.09, testdag 27.09
 
Konemor001, 33år, har 2 barn fra et tidligere forhold (vanlig unnfangelse) og prøver på barn nr. 3 med min mann, ICSI #2, St. Olavs hospital, innsett av 8-delt embryo 13.09, testdag 27.09

Hvordan går det med deg i rugetida?

Gikk det lang tid før du fikk brev fra St. Olavs med beskjed om det ble noen embryo på frys? Du hadde innsett tre dager før meg, og jeg håper at det skal ligge et brev i postkassa mi på mandag!
 
Sarah82, 37 år, barn 2, FER #1 i naturlig syklus, Hausken, ovitrelle, klexane, prednisolon + babyklister. Innsett 27.09
 
Hvordan går det med deg i rugetida?

Gikk det lang tid før du fikk brev fra St. Olavs med beskjed om det ble noen embryo på frys? Du hadde innsett tre dager før meg, og jeg håper at det skal ligge et brev i postkassa mi på mandag!
Hei

Tiden går så treeeegt, jeg vurderer sterkt å teste allerede i morgen.

Jeg fikk brev på torsdag, så da vil jeg tro at du får det like over helgen. Det bruker å gå fort, det gjorde det første forsøk hos meg også.
Der står det forklart hvor mange som ble befruktet og hvor mange det er på frys. Jeg synes det er spennende å få det brevet, så jeg gikk å trippa allerede på mandag :)
 
Hei

Tiden går så treeeegt, jeg vurderer sterkt å teste allerede i morgen.

Jeg fikk brev på torsdag, så da vil jeg tro at du får det like over helgen. Det bruker å gå fort, det gjorde det første forsøk hos meg også.
Der står det forklart hvor mange som ble befruktet og hvor mange det er på frys. Jeg synes det er spennende å få det brevet, så jeg gikk å trippa allerede på mandag :)

Jeg vurderer å teste på mandag, så at du tester i morgen synes jeg høres helt rimelig ut!

Så bra at brevene kommer fort. Det gjorde det forsåvidt sist også, men da hadde det siste embryoet sluttet å utvikle seg på dag 3, så mulig de var klar til å sende brevet tidligere enn vanlig. Burde iallefall ha det senest tirsdag denne gangen da. Blir spennende å se om det ble noen på frys denne gang. Hvordan gikk det med deg, fikk du noen på frys?
 
Jeg vurderer å teste på mandag, så at du tester i morgen synes jeg høres helt rimelig ut!

Så bra at brevene kommer fort. Det gjorde det forsåvidt sist også, men da hadde det siste embryoet sluttet å utvikle seg på dag 3, så mulig de var klar til å sende brevet tidligere enn vanlig. Burde iallefall ha det senest tirsdag denne gangen da. Blir spennende å se om det ble noen på frys denne gang. Hvordan gikk det med deg, fikk du noen på frys?
Ja, jeg fikk 6 på frys. Og det var over all forventning. Det er godt å tenke på at jeg har noen sjanser fremover, hvis det viser seg å ikke gå denne gangen. Første forsøk fikk jeg 1 på frys.

Blir spennende å høre til uka da. Krysser fingrene for deg!
 
Ja, jeg fikk 6 på frys. Og det var over all forventning. Det er godt å tenke på at jeg har noen sjanser fremover, hvis det viser seg å ikke gå denne gangen. Første forsøk fikk jeg 1 på frys.

Blir spennende å høre til uka da. Krysser fingrene for deg!

Det var jo kjempebra, gratulerer! Men håper jo selvfølgelig at spiren sitter nå og at du ikke trenger de på frys med det første.

Takk for det. Når vi var der på innsett så var det ett embryo de hadde håp om at skulle fortsette å utvikle seg til blasto og ett de hadde mista troa på, så vi krysser fingrene for at det iallefall blir 1 på frys denne gangen.
 
Back
Topp