OKTOBER

I morgen er det uttak, er fryktelig nervøs og spent!:nailbiting:
 
Jeg har satt min siste Fyremadel i låret nettopp. Klar for siste kontroll om en times tid, da får vi vite 100% når vi skal dra for uttak.
Vi må jo reise med fly, så det er litt logistikk som må i orden. Vrient når vi må ordne med pass og overnatting for guttungen, alt må liksom avgjøres helt i siste liten. Men det går forhåpentligvis bra.

Aner ikke hvordan jeg reagerer på disse morfin-greiene, det er de tablettene man får utskrevet på resept i forkant dere snakker om?
 
Åh, jeg har også uttak i morgen. Samme følelser her! :)
Krysser fingra for suksess for begge! Og at det ikke er vondt! :dead::D
Åå, lykke til❤️Hehe ja, det var det...håper for oss begge❤️
 
Jeg har satt min siste Fyremadel i låret nettopp. Klar for siste kontroll om en times tid, da får vi vite 100% når vi skal dra for uttak.
Vi må jo reise med fly, så det er litt logistikk som må i orden. Vrient når vi må ordne med pass og overnatting for guttungen, alt må liksom avgjøres helt i siste liten. Men det går forhåpentligvis bra.

Aner ikke hvordan jeg reagerer på disse morfin-greiene, det er de tablettene man får utskrevet på resept i forkant dere snakker om?

Det er de tablettene jeg har snakket om iallefall! Jeg reagerte ikke noe voldsomt på dem jeg altså, og det var egentlig bare behagelig. :happy: Følte meg varm inni meg og litt sløv og trøtt, men ikke sånn at jeg ikke var «med» på det som skjedde. Kjente at jeg var sløv i blikket og at det var tungt å holde hodet oppe. Litt sånn nachspiel-full :p Men dette varte bare ca en time kanskje, mens vi var på klinikken! Ellers følte jeg meg helt normal. Tror det varierer fra klinikk til klinikk hva man får, på St. Olavs får man en Oxynorm pluss at man tar ibux, paracet og kvalmedempende.
 
Jeg har satt min siste Fyremadel i låret nettopp. Klar for siste kontroll om en times tid, da får vi vite 100% når vi skal dra for uttak.
Vi må jo reise med fly, så det er litt logistikk som må i orden. Vrient når vi må ordne med pass og overnatting for guttungen, alt må liksom avgjøres helt i siste liten. Men det går forhåpentligvis bra.

Aner ikke hvordan jeg reagerer på disse morfin-greiene, det er de tablettene man får utskrevet på resept i forkant dere snakker om?
Jeg ble veldig avslappet og fantes ikke nervøs i det hele tatt. Trodde jeg skulle bli skikkelig rusa av de. Men det ble jeg altså ikke. Så ikke gru deg for de!
 
Lykke til! Det går så bra! Jeg var veldig positivt overrasket over hvor fort det gikk sist gang. Kjente lite til selve stikkingen også. :)
Det gikk ganske så fort og høyre side gikk veldig greit, men venstre ligger så vanskelig til og veldig høyt oppe....den var helt jævlig. Heldigvis mest egg på høyre side da! Fikk ut 12 egg❤️Håper mange overlever❤️
 
Oi, ja det blir spennende! Men det var jo tidligere enn forventet?

Ja 5 dager før det som er vanlig (som er 5 uker etter innsett), og et par dager før jeg hadde forventet når hun sa i slutten av uke 42 på telefonen. Men det er jeg bare glad for :) Det kan jo hende at henvendelsen fra legen om å fremskynde timen faktisk hadde en betydning?
 
Det gikk ganske så fort og høyre side gikk veldig greit, men venstre ligger så vanskelig til og veldig høyt oppe....den var helt jævlig. Heldigvis mest egg på høyre side da! Fikk ut 12 egg❤️Håper mange overlever❤️
Ja. Det er ikke bare, bare disse uttakene. Men så deilig når det er over og du vet at du fikk ut så mange egg! Krysser fingrene for mange befruktninger❤️
 
Ja 5 dager før det som er vanlig (som er 5 uker etter innsett), og et par dager før jeg hadde forventet når hun sa i slutten av uke 42 på telefonen. Men det er jeg bare glad for :) Det kan jo hende at henvendelsen fra legen om å fremskynde timen faktisk hadde en betydning?
Så godt at du får ultralyd nå på onsdag! Det blir veldig spennende❤️
 
Da har jeg vært inne på min andre UL-kontroll.
Legen talte 8 på ene og 6 på andre eggstokken min.. Så det er ihvertfall mange nok egg!
Vi skal reise onsdag kveld, og har time for uttak torsdag morgen. Og time til innsett tirsdag i neste uke... Dette blir så spennende!!

Han sykemeldte meg i 1 uke fra den dagen vi reiser. Er det vanlig det? Trodde av en eller annen grunn at man skulle kunne være i jobb imellom timene, men man skal vel gjerne stresse minst mulig og ha rolige dager.
 
Da har jeg vært inne på min andre UL-kontroll.
Legen talte 8 på ene og 6 på andre eggstokken min.. Så det er ihvertfall mange nok egg!
Vi skal reise onsdag kveld, og har time for uttak torsdag morgen. Og time til innsett tirsdag i neste uke... Dette blir så spennende!!

Han sykemeldte meg i 1 uke fra den dagen vi reiser. Er det vanlig det? Trodde av en eller annen grunn at man skulle kunne være i jobb imellom timene, men man skal vel gjerne stresse minst mulig og ha rolige dager.
Hvor har du behandlingssted? Jeg fikk beskjed om å bruke sykedager om jeg trengte det. Var ganske uggen etter uttak så jeg var borte i nesten en uke. Men jeg hadde veldig mange egg og var på grensen til overstimulert. Så spør du meg er det er vel helt greit å få sykemeldingl:happy:
 
Jeg syns uttaket gikk overraskende greit i dag :D

Fikk valium og smertestillende jeg sku ta hjemme, veldig bra effekt! Tok til og med høydeskrekken :D (den gangbrua inn til Spiren! Skrekk!) Fikk litt mer «dop» å drikke da vi kom fram, husker ikke hva det het. Kjente kun et lite pirk da de satte lokalbedøvelsen, og det samme da de gikk gjennom eggstokken. Ikke vondt.

Den høyre gikk uten problemer, fikk 11 egg fra den! Den venstre måtte klemmes ned, ei som dytta hardt på magen, men da de først så den gikk det greit. Fikk 4 fra den også :D

Nå håper vi på mange befrukta egg :D Planlagt innsett onsdag.
 
Ja. Det er ikke bare, bare disse uttakene. Men så deilig når det er over og du vet at du fikk ut så mange egg! Krysser fingrene for mange befruktninger❤️
Nei, det frister ikke til gjentakelse så håper flere holder ut til dag 5❤️
 
Back
Topp