OKTOBER

Ja, det blir det! Enda mer spennende blir det om vi klarer å få noen befruktet! :D Jeg kommer til å være helt nervevrak etter egguttaket.

Ja det blir spennende. Men nå skal de jo prøve ICSI så da har jeg veldig troa på at det blir mange befruktede egg :) :Heartred:Heartred:Heartred
 
Jeg håper jo at jeg får TUL på torsdag eller fredag. Kanskje vi blir sittende i venterommet samtidig? :p

Oh, kanskje det ja! Egguttak pleier vel å være fra morgenen av? I så fall får du holde utkikk etter en som ser morfin-rusa ut :joyful::dead: Blir spennende dager for oss begge!
 
Oh, kanskje det ja! Egguttak pleier vel å være fra morgenen av? I så fall får du holde utkikk etter en som ser morfin-rusa ut :joyful::dead: Blir spennende dager for oss begge!

Egguttak er tidlig ja. Kanskje TUL først er på ettermiddagen sånn at timene tidligere på dagen er forbeholdt de som er på kontroll og kanskje må fortsette med stimulering? Det finner jeg vel ut snart når det brevet bestemmer seg for å dukke opp. Kanskje jeg får SMS-påminnelsen før selve innkallingen??

Uff ja den morfinrusen er ikke noe god! Jeg har endt opp med å ligge langstrakt over en hel sånn sofa med hodet i fanget på samboer fordi jeg blir så svimmel. Heldigvis har ikke venterommet vært fullt :p
 
@Piana får du lagt meg til på lista igjen? :) :) :)

jeg blir vist værende her i oktober jeg:D var så utrolig heldig. Snakket med Haugesund i går etter mislykket forsøk. Så jeg starter opp med menopur i dag:D

fjellgeita92 - 27år - b1 - ivf #2 - haugesund - menopur, fyremadel, ovitrelle og lutinus - planlagt uttak uke 43
 
Oi, dette fikk jeg visst ikke med meg! Kult at du får starte opp med en gang! :happy:
Er nok ikke bare bare å få med seg alt her inne :glasses9
Ja, hadde ikke trodd det når de ringte meg. Var nok utrolig heldig der :) Så kontroll på onsdag for å se hvordan jeg ligger an i løypa. Satser på uttak mandag uke 43 jeg :hello2
 
ADA867AE-C881-4237-AAD1-F9DF6D250BA1.jpeg
Jeg kan flyttes til GRAVID!!!
 
Da var vi ferdig med denne første høstesyklusen. Av de seks eggene fikk vi tre fine blastoer på frys:Heartred Nå tror jeg at det blir en pausesyklus før vi setter i gang igjen.
 
Da var vi ferdig med denne første høstesyklusen. Av de seks eggene fikk vi tre fine blastoer på frys:Heartred Nå tror jeg at det blir en pausesyklus før vi setter i gang igjen.

Så herlig med tre fine blastoer på frys! Det kan jo bli en hel flokk med unger om dere får like bra uttelling på neste syklus :Heartred.

Blir nok fint med en medisinfri måned nå :)
 
Nå er jeg endelig i gang med sprøyter. Da begynner det virkelig å dra seg til altså! Nå var vi så heldige at vi klarte oss med ett forsøk med førstemann, men er usikker på hva jeg skal tenke er sannsynlig nå. Håper, håper, håper! :):woot:
 
Nå som jeg har begynt å følge tråden litt kan jeg godt legges til på førstesiden:

Liberty Belle, 37år, barn #2, IVF #1, fryseforsøk #1, Progynova, UL 17/10, innsett planlagt uke 42/43, Riksen.
 
Back
Topp