Med minste så var jeg blitt medlem her inne (inne på "vi som prøver"), ble påvirket av det med å bli engstelig og fikk målt hcg for å se at det steg, ganske tidligJa, fikk den beskjeden jeg også. Men jeg ville ta selvom hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Med minste så var jeg blitt medlem her inne (inne på "vi som prøver"), ble påvirket av det med å bli engstelig og fikk målt hcg for å se at det steg, ganske tidligJa, fikk den beskjeden jeg også. Men jeg ville ta selvom hehe
God morgen. Her måtte vi stå extra tidlig opp pga jenta sko i fotballturnering. Nå er hun og pappaen der fram til kl 12:30. Så kommer de hjem og spiser litt så skall vi ha kakeGod morgen. Rolig søndag morgen, for meg og jentene.
Mann og sønn gikk for en halvtime siden, de skal delta i klubbmesterskap i diskgolf i dag. De skal etter planen være ferdige i tide til å være med på tv aksjonen, vi er jo litt tungt inne i avviklingen av den her lokalt.
Kan jeg komme med en liten oppfordring? Det mangler bøssebærere over hele landet. Om du kunne tenke deg å gå en liten tur i ettermiddag, meld deg på blimed.no Det sitter en kretsanvarlig nær deg og blir glad for hver en påmelding de får. Om det er slik akkurat at nærmeste krets er dekket så er det nok ikke slik i alle de omliggende. De aller fleste mangler bøssebærere.
Gratulerer med dagen!God morgen. Her måtte vi stå extra tidlig opp pga jenta sko i fotballturnering. Nå er hun og pappaen der fram til kl 12:30. Så kommer de hjem og spiser litt så skall vi ha kakevi var bryllupsdag idag. Rekna med at det står naboen står på døra idag som bøssebærere.
Takk. Blev en kake med smørkrem og masse roser. Handmade by meGratulerer med dagen!
Gratulerer !God morgen. Her måtte vi stå extra tidlig opp pga jenta sko i fotballturnering. Nå er hun og pappaen der fram til kl 12:30. Så kommer de hjem og spiser litt så skall vi ha kakevi var bryllupsdag idag. Rekna med at det står naboen står på døra idag som bøssebærere.
EBayNoen som vet hvor vi kan få tak i matchende pysj til hele familien?