Oktober - skravla

Her er det på pluss - siden, men bilene måtte skapes og is på bakken der det var vått, så kaldt i natt. Men ikke sååååå kaldt som hos deg.
Ble plutselig veldig kaldt fra i går til i dag. På med vinterdekk i dag ja. Var glatt å kjøre.
 
Ble plutselig veldig kaldt fra i går til i dag. På med vinterdekk i dag ja. Var glatt å kjøre.

Plutselig kaldt her også, men meldes mildt (5-10) fra i moegen så spørs om vi ikke bør ta av vinterdekkene. Vi har pigger. De kom på for høstferien, hvor vi passerte snø.
 
Andre legetime overstått og jeg jobber litt før neste runde med logistikk (henting på sfo og handle middag) før hjem og lage middag, spise middag, avklare om jeg skal kjøre på håndball og så i så fall kjøre, eller sende jentungen over til naboen, og jobbe igjen når enn jeg får tid til det, trolig når minstemor er lagt.
 
Frøkna er hjemme fra barnehagen igjen. Feber og gul snørr.
Her har vi vært hos legen, jeg og frøkna. Måtte ta hurtigtest på henne før hun fikk komme inn. Ble satt midlertidig på astmamedisin:wacky:
 
Jeg må spør litt her inne. Har en venninne som har vart sliten og er helt utmattad så fant hun ut at hun er gravid og er i uke 6. Hun jobber i butikk og er kvalm springer så fort hun kan til do.
Idag var hun hos legen og jeg tenke når hun sier at jeg er så trøtt og sliten hela tiden så vill vel legen sansynligvis ta prøver og se om hun evt mangler noen vitaminer tenker specielt på vitamin d. Men nei da. Hun kom og forklarte hvordan hun hadde det. Og legen sporte har du tatt gravitet test og når var siste mens. Sykemeld ut uken og du ringer på mandag visst du ikke er bedre. Ingenting mer:eek:
Er det så lett at bara sende ut en pasient?
 
Ja, tror hu må testes for astma altså,,
Første gang hun er så hardt angrepet av hoste, usikker på om det er pga evnt astma eller om det rett og slett er at hun ikke har vært så kraftig forkjølet på halvannet år :p
 
Jeg må spør litt her inne. Har en venninne som har vart sliten og er helt utmattad så fant hun ut at hun er gravid og er i uke 6. Hun jobber i butikk og er kvalm springer så fort hun kan til do.
Idag var hun hos legen og jeg tenke når hun sier at jeg er så trøtt og sliten hela tiden så vill vel legen sansynligvis ta prøver og se om hun evt mangler noen vitaminer tenker specielt på vitamin d. Men nei da. Hun kom og forklarte hvordan hun hadde det. Og legen sporte har du tatt gravitet test og når var siste mens. Sykemeld ut uken og du ringer på mandag visst du ikke er bedre. Ingenting mer:eek:
Er det så lett at bara sende ut en pasient?
Fryktelig normalt å være kvalm og sliten i begynnelsen av svangerskapet da. Jeg tok heller ingen prøver pga det. Bare slappet av når jeg kunne
 
Jeg må spør litt her inne. Har en venninne som har vart sliten og er helt utmattad så fant hun ut at hun er gravid og er i uke 6. Hun jobber i butikk og er kvalm springer så fort hun kan til do.
Idag var hun hos legen og jeg tenke når hun sier at jeg er så trøtt og sliten hela tiden så vill vel legen sansynligvis ta prøver og se om hun evt mangler noen vitaminer tenker specielt på vitamin d. Men nei da. Hun kom og forklarte hvordan hun hadde det. Og legen sporte har du tatt gravitet test og når var siste mens. Sykemeld ut uken og du ringer på mandag visst du ikke er bedre. Ingenting mer:eek:
Er det så lett at bara sende ut en pasient?
Det er vanlig som gravid da, men blodprøver burde vært tatt.
 
Jeg må spør litt her inne. Har en venninne som har vart sliten og er helt utmattad så fant hun ut at hun er gravid og er i uke 6. Hun jobber i butikk og er kvalm springer så fort hun kan til do.
Idag var hun hos legen og jeg tenke når hun sier at jeg er så trøtt og sliten hela tiden så vill vel legen sansynligvis ta prøver og se om hun evt mangler noen vitaminer tenker specielt på vitamin d. Men nei da. Hun kom og forklarte hvordan hun hadde det. Og legen sporte har du tatt gravitet test og når var siste mens. Sykemeld ut uken og du ringer på mandag visst du ikke er bedre. Ingenting mer:eek:
Er det så lett at bara sende ut en pasient?
Blodprøver tas vel vanligvis rundt uke 12, eller noe i den duren? :)
 
Stemmer, men man kan komme å ta før om man vil. Jeg tok blodprøver med begge mine i uke 6.
Okey, husker bare at jeg fikk beskjed at det ikke var nødvendig å komme før de skulle tas i uke 12 (da fungerte jeg greit nok i jobb altså, noe sliten og kvalm, men overkommelig) :p
 
Okey, husker bare at jeg fikk beskjed at det ikke var nødvendig å komme før de skulle tas i uke 12 (da fungerte jeg greit nok i jobb altså, noe sliten og kvalm, men overkommelig) :p
Ja, fikk den beskjeden jeg også. Men jeg ville ta selvom hehe
 
Back
Topp