Oktober - skravla

Fredag hvor har uken blitt av:eek: sol ute men kall vind. Jeg hoppes barna kan komme seg ut litt idag:) helgen blir en stille helg hjemme. Vi må nok sortere litt mer leker og klær som vi skall gi vekk:)
 
Fredag ja. Halvveis i den lille ferien vår. Onsdag kveld kjørte vi. Torsdag var vi hos svigermor som hadde fri, i dag er vi hos svigerfar som var fri, i morgen skal vi til min svigerinne og kose med nevøen vår og søndag kjører vi hjem. (vi er ellers hos svigermor da, sover der, så morgen og kveld er vi der uansett. Men i dag jobber hun kveld og i morgen skal hun hjelpe til i en konfirmasjon)
 
Hva vil det si å bli strippa? Når man er over termin.
De tøyer på livmorhalsen, tror jeg. Jeg ble det tre ganger med minsten. Mest effektivt på overtidskontrollen, da røsket hun godt til:p
 
0D2FD677-9087-4BC8-AC73-069D462A359F.jpeg Våkne til denne bilden idag :)
En venninne av meg sende den:)
Det frister mye med en til og hvor jeg er går ser jeg gravide kvinner:p så har jeg 3 st rundt meg som er gravide og skall ha baby 2022:love7
 
Gode og dårlige ting med natten…
Jeg er blitt tante!
Og jeg har kastet opp…

tydelig hva som er den gode tingen eller? :p

Gratulerer som tante!

Og god bedring
 
Tja, en får være fornøyd med at minsten lå i senga til kvart over 7, lenger enn det har vært på en stund :p
Men skulle gjerne få sovet ut en dag snart :p
 
Minste her sto rett ved øret mitt 7. 25 og hvisket. Mamma. Mamma. Mamma! Jeg går på do!

Det trenger jeg egentlig ikke informasjon om. Men all den tid vi sover på samme rom hadde jeg jo merket at hun sto opp like vel, så stille er ikke denne døra
 
Google foto liker jo å vise meg gamle bilder.

Helt klart hva jeg pleier å gjøre på denne tiden av året.

Denne uken for 2 år siden:
Bilde av en lamme-svange. Trolig et nærfoto for bloggingen, at jeg fjerner fett. Og bilde av en liten lammerull.

Denne uken for 3 år siden: bilde av lammekjøtt. Bilde av en liten lammerull.


Men ikke slike bilder i år. Jeg bestilte et halvt lam som vanlig, sammen med mamma og pappa sin bestilling. Det kom onsdag. De hentet det altså ca mens jeg fylte bilen for å dra på høstferie.
 
Her sov vi fram til 8:20:) deilig hadde nok sove mer visst barn ikke sto opp
 
Back
Topp