Oktober 2025

Hadde innsett i går av en 5 dagers, dag 6 i dag :dead: De trengte litt mere tid, sooo i don’t know. Vi spurte om de sender svar også om det ikke ble noe og hun svarte ja… så får bare vente, som med alt annet :laughing002

Jeg sendte melding og etterlyste oppdatering og fikk brevet 2 min etter. Fikk så svar om at brevet tilfeldigvis hadde blitt sendt likt som jeg skrev. Om det var veldig tilfeldig, eller om de hadde glemt det vet jeg ikke :P var ihvertfall ikke noe å etterlyse for vår del. Håper dere får bedre nyheter :) ♡♡♡

Jeg sendte melding og etterlyste oppdatering og fikk brevet 2 min etter. Fikk så svar om at brevet tilfeldigvis hadde blitt sendt likt som jeg skrev. Om det var veldig tilfeldig, eller om de hadde glemt det vet jeg ikke :P var ihvertfall ikke noe å etterlyse for vår del. Håper dere får bedre nyheter :) ♡♡♡
Ok, da kommer det sikkert :Heartpink :love2

mister litt motet og mistenker at det var noe feil med testen i går. 11 dpo i dag.
IMG_7828.jpeg

mister litt motet og mistenker at det var noe feil med testen i går. 11 dpo i dag. Vis vedlegget 473866

Jeg kan ikke teste om morgenen, for da får jeg ikke utslag før sånn 13-14dpo. Men etter kl 11-12 og utover så tester jeg normalt. Kanskje det gjelder for deg også? Eller var den første på morgenurin også ? (Syns også den vidi-testen ser ut som en tidligtest) jeg håper fortsatt for deg ♡

Jeg kan ikke teste om morgenen, for da får jeg ikke utslag før sånn 13-14dpo. Men etter kl 11-12 og utover så tester jeg normalt. Kanskje det gjelder for deg også? Eller var den første på morgenurin også ? (Syns også den vidi-testen ser ut som en tidligtest) jeg håper fortsatt for deg ♡
Den første var en tidligtest ja, så kanskje litt optimistisk at en ms skal slå ut. Testet på første urin ja. Får kjøpe en lik test igjen i dag og prøve den.

Den første var en tidligtest ja, så kanskje litt optimistisk at en ms skal slå ut. Testet på første urin ja. Får kjøpe en lik test igjen i dag og prøve den.
Mine er klart bedre på mer konsentrert urin :)

Hei. Jeg har fått tid for innsett i uke 50. Regner på det blir det slutten av den uka evt. Men gud det er jo rett før jul eller i jula man skal ta blodprøver å sjekke om man er gravid osv. Noen som har hatt innsett/svar så tett oppe i jula. Får vi da svar julaften da? eller skjønner ikke for OUS tar vel julefri. Vi skal jo på hyttetur feire jul! Huff føler dette passer dårlig blir liksom jula ødelagt om det blir negativt. Men føler det er best å ta den i uke 50. For ellers må man jo vente en stund til februar evt eller når OUS har ledig. Noen som har gjort så tett oppe i julen før med tanke på blodprøver svar osv? Lykke til alle sammen :Heartbigred

Back
Topp