Oktober 2025

Nei uff så tungt dette er for så mange.. :( Så du har nå brukt dine 3 offentlige forsøk nå? Har du tenkt, ork og økonomi til å fortsette privat tror du? ♡

Vi har gått privat tidligere og har nå igjen ett forsøk offentlig (hvor vi da bare betaler medisiner siden vi ikke får dekket medisiner til flere forsøk), men det har gått opp for meg at jeg klarer ikke mer. Ikke uten å bli grensepsykotisk eller må legges inn. Trodde virkelig jeg var sterkere etter alt jeg har kommet meg igjennom.. men det er jeg åpenbart ikke. Kanskje om et par år.. men da er jeg 40 og sjansen enda mindre.. nei uff, jeg vet ikke.
Holdt på meg baby styr i 2 år nå, som du sier også så er det ganske kjipt for psyken nå. Merker det er tøft. Min anbefaling er og ikke vente til 40 vil da minske sjansen med alder sier de da. Men ja men man kan jo håpe. Ja vi tror vi skal ta privat og finne penger til det om siste embryo ikke funker. Alder stresser meg veldig da jeg blir 40 i februar. Vi hadde aldri sett for oss at det skulle bli så lite sjanser. Siden ting ser jo greit ut, men så mange egg ut hver gang så lite som overlever. Er jeg jo redd for at jeg ikke har noe bra kvalitet eller noe galt. Hvordan er det og gå privat bedre enn offentlig? :happy:

Å der var den ikke bare et lite skimt lengre <3
10 Dpo just like last time <3
20251106_113429.jpg

Håper, men tok en cb ultratidlig digital som var negativ og en ms som jeg kanskje kan skimte noe på
Vent en dag til å prøv da. Jeg også skimter noe der. Noen tester bedre på kveld og andre på morgen.. :)

Håper, men tok en cb ultratidlig digital som var negativ og en ms som jeg kanskje kan skimte noe på
Så kjedelig. Men så streken på forrige test, og jeg har ikke streksyn i det hele tatt. Håper det bare er litt tidlig enda❤️

Back
Topp