Oktober 2025

Går privat, på Aleris. Er søkt offentlig men er litt ventetid, så fikk skrapt sammen nok til et forsøk der, mens jeg venter.
Men håper det snart lykkes❤️
Hvis du klarer det økonomisk ville jeg gått for et forsøk til, men håper det lykkes for deg før❤️ jeg kjenner jeg ikke klarer gi opp ønsket om barn❤️
Hvor går du?
Jeg går på Aleris, og har også vurdert et fjerde førsøk hvis det ikke klaffer tredje runde. Før jeg tar stilling til det så skal jeg senke skuldrene, prøve naturlig og se virkelig frem mot en jul uten hormonsprøyter. Jeg har et barn fra før av, og hun får tankene over fra det triste - heldigvis :Heartred

Jeg kan settes på ikke gravid :rolleyes:
Helt blanke tester og fått lett blødning. Kjenner mensen er på tur og er nok bare progesteronet som stopper den.
Masse lykke dere andre som fortsatt ruger, håper dere lykkes❤️
Så leit.. :( Men du har vel masse bra i fryseren? Forhåpentligvis raskt igang igjen :Heartred

Du er så god. Du aner ikke hvor godt det føles å bli forstått når man føler at alt man sier og opplever bare høres ut som en spøk når man sier det høyt. Jeg gaslighter meg selv hele tiden. Jeg var en helt annen person for bare 2 år siden. Kanskje til og med bare for 9mnd siden. Det er en slags sorg i det òg, oppå at vi mest sannsynlig aldri vil få barn. At jeg endret meg og mistet den delen jeg likte best ved meg selv, forgjeves.

Håper jeg våkner i morgen og det her mørket virker lysere. Jeg må og vil klamre meg fast i det lille håpet i magen og ikke tenke og snakke som om det ikke har en sjans. Det skylder jeg "det". ♡
Ååå ja, jeg kjenner veeeeldig igjen følelsen om å miste seg selv og sørge over det :Heartpink Jeg har håp om at vi kanskje ikke blir helt samme men at det er mulig å finne en ny versjon som vi kan være stolte over! Kanskje t.o.m bedre:Heartpink en dag :Heartpink

Ingen på frys. Men det var ikke overraskende. Det vondeste er at jeg føler jeg allerede har gitt opp. Og at dette i magen er vår siste sjanse. Jeg orker ikke mer. Jeg er helt tom for kamplyst, mot, gnist og optimisme. Har igjen grått i nesten et døgn med noen pauser. (Visste ikke at det var mulig å gråte så mye)
"Rømte" hjemmefra i gårkveld i full panikk og gikk runde på runde på runde på turstien ved huset vårt. Sikker på jeg skulle "miste det".

Jeg gråter fordi jeg nå forstår at dette ikke gikk for oss og at jeg ikke er sterk nok til å finne ut om det KUNNE ha gått til slutt...

Jeg vet det fortsatt ligger et lite håp i magen min nå, men jeg føler det håpet bare er naivt.
Kjenner følelsen din, da jeg heller får ingen på frys på 3 forsøk. Siste forsøket 1 på frys men pga fikk ikke satt inn fersk pga Totalfrys. Helt grusomt du er ikke alene gråt masse og masse den uka jeg fikk beskjed om 1 på frys av 17. aldri mer enn 1 på hvert forsøk tross mange egg! Du sier siste sjanse som i offentlig? Sender deg klem :Heartbigred Håper den i magen klamrer seg fast for deg

Ååå ja, jeg kjenner veeeeldig igjen følelsen om å miste seg selv og sørge over det :Heartpink Jeg har håp om at vi kanskje ikke blir helt samme men at det er mulig å finne en ny versjon som vi kan være stolte over! Kanskje t.o.m bedre:Heartpink en dag :Heartpink

Håper du har rett ♡♡ og jeg tror vel egentlig innerst inne at du har det. Ekte/gamle meg hadde tenkt, og visst, at dette går snart over og vi har mye mange bare kan drømme om. Jeg har verdens beste mann og forhold jeg aldri vil ta for gitt. Noen ganger kan man bare ikke få i pose og i sekk. Uansett hvor mye man ønsker og håper.

Kjenner følelsen din, da jeg heller får ingen på frys på 3 forsøk. Siste forsøket 1 på frys men pga fikk ikke satt inn fersk pga Totalfrys. Helt grusomt du er ikke alene gråt masse og masse den uka jeg fikk beskjed om 1 på frys av 17. aldri mer enn 1 på hvert forsøk tross mange egg! Du sier siste sjanse som i offentlig? Sender deg klem :Heartbigred Håper den i magen klamrer seg fast for deg

Nei uff så tungt dette er for så mange.. :( Så du har nå brukt dine 3 offentlige forsøk nå? Har du tenkt, ork og økonomi til å fortsette privat tror du? ♡

Vi har gått privat tidligere og har nå igjen ett forsøk offentlig (hvor vi da bare betaler medisiner siden vi ikke får dekket medisiner til flere forsøk), men det har gått opp for meg at jeg klarer ikke mer. Ikke uten å bli grensepsykotisk eller må legges inn. Trodde virkelig jeg var sterkere etter alt jeg har kommet meg igjennom.. men det er jeg åpenbart ikke. Kanskje om et par år.. men da er jeg 40 og sjansen enda mindre.. nei uff, jeg vet ikke.

Last edited:
Jeg går på Aleris, og har også vurdert et fjerde førsøk hvis det ikke klaffer tredje runde. Før jeg tar stilling til det så skal jeg senke skuldrene, prøve naturlig og se virkelig frem mot en jul uten hormonsprøyter. Jeg har et barn fra før av, og hun får tankene over fra det triste - heldigvis :Heartred
På Frogner du å? Er fornøyd der, føler meg sett og hørt:)
Det høres ut som en god plan, håper dere lykkes uten IVF❤️❤️

Jeg var på ultralyd i går og det ble funnet et for lite embryo uten hjerteslag :Heartred Skulle vært 7+4. Fryseren er tom også, så det blir sikkert ikke oppstart med ny stimulering før i januar… Må bare prøve å motivere meg til en ny runde da, er egentlig dritt lei hele greia.

Lykke til dere som ruger, håper på mange positive tester som varer helt fram til termin :Heartred
Det var utrolig trist å høre. Sender en stor klem ❤️

Ingen på frys. Men det var ikke overraskende. Det vondeste er at jeg føler jeg allerede har gitt opp. Og at dette i magen er vår siste sjanse. Jeg orker ikke mer. Jeg er helt tom for kamplyst, mot, gnist og optimisme. Har igjen grått i nesten et døgn med noen pauser. (Visste ikke at det var mulig å gråte så mye)
"Rømte" hjemmefra i gårkveld i full panikk og gikk runde på runde på runde på turstien ved huset vårt. Sikker på jeg skulle "miste det".

Jeg gråter fordi jeg nå forstår at dette ikke gikk for oss og at jeg ikke er sterk nok til å finne ut om det KUNNE ha gått til slutt...

Jeg vet det fortsatt ligger et lite håp i magen min nå, men jeg føler det håpet bare er naivt.
Dette høres ikke godt ut, kjære deg. Håper du får god hjelp og støtte❤️ og ikke mist at det lykkes denne gangen❤️ unner dere det så inderlig!

Sterkere på morgenen idag enn i går.. :) Blodprøve etterpå på jobb :) Sist hadde jeg tydelig sterk strek på ettermiddagen.. Så får ta med en test på jobb :D
20251106_090042.jpg

Back
Topp