Samme taktikk herGår bra! Prøver å holde meg positiv så får jeg heller ta smellen dersom det ikke går veien![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme taktikk herGår bra! Prøver å holde meg positiv så får jeg heller ta smellen dersom det ikke går veien![]()

Vi får håpe detJeg brukte også vanlig ms nå 10 dpo. Kanskje for tidlig her også. Krysser fingrene for oss begge![]()

Få se da![]()
Jeg tipper skiftet kom 8dpo ish der.. Ser a det øker litt igjen 9.. Men jeg tok dobbel så var overraskende at det ikke satt lengre..Åh så gøy å se!! ♡♡♡♡ Så fin stigning da!tror du det var ovitrelle frem til 9dpo hvor det ser litt ut som det snur?
Jeg tipper skiftet kom 8dpo ish der.. Ser a det øker litt igjen 9.. Men jeg tok dobbel så var overraskende at det ikke satt lengre..![]()
Det går bra! Sjansene har aldri vært så høye med tanke på veldig fint embryo og endometriet, så jeg holder meg positiv@Petit.cookie åssen går det med deg?
heartbreak blir det uansett dersom det er negativt
skal prøve å ikke teste før 13 dpo på kvelden (torsdag) 
Jeg krysser alt! Hørte du om det ble noe i frysern? :ODet går bra! Sjansene har aldri vært så høye med tanke på veldig fint embryo og endometriet, så jeg holder meg positivheartbreak blir det uansett dersom det er negativt
skal prøve å ikke teste før 13 dpo på kvelden (torsdag)
![]()
Drister meg til å gratulere deg
Så trist du fikk negativ testEr det noen som har gått privat og har fått startet ny runde med en gang etter negativ test? Vurderer å gjøre ett forsøk til privat, men da vil jeg gjøre det med en gang, men vet ikke om du må ha en syklus først?
Og er det noen som hører til Haugesund og vet noe om ca ventetid der?
Skal ikke ta blodprøve, hausken ber bare om at du melder positiv eller negativ test på testdato. Må se om vi kan finansiere ett forsøk til og håpe at vi kan rekke ett til før jul. Fikk ingen på frys så må gjennom hele prosessen på nytt.Så trist du fikk negativ test. Når har du blodprøve?
Jeg fikk starte rett på syklusen etter uttaket privat. Så er i gang igjen nå med ny stimulering og innsett FETEr privat på aleris Frogner.
Offentlig vil jeg tro de i de fleste tilfeller ikke gjør det, men privat er de mer villig til å «kjøre på». Har dessverre ikke erfaringer med det å dele men ville sende deg en styrkeklem, det er tungt med negative tester men vi håper spiren sitter snartEr det noen som har gått privat og har fått startet ny runde med en gang etter negativ test? Vurderer å gjøre ett forsøk til privat, men da vil jeg gjøre det med en gang, men vet ikke om du må ha en syklus først?
Og er det noen som hører til Haugesund og vet noe om ca ventetid der?

Så grei å slippe blodprøver. Er ganske pålitelig testene. Tror forsøket kom på ca 51000 med egguttak, icsi. Og medisiner i tillegg. Så koster. Men håper virkelig det blir verdt detSkal ikke ta blodprøve, hausken ber bare om at du melder positiv eller negativ test på testdato. Må se om vi kan finansiere ett forsøk til og håpe at vi kan rekke ett til før jul. Fikk ingen på frys så må gjennom hele prosessen på nytt.
De viser jo ikke negativ 15 dpo hvis man er gravid. Tror vi betalte 49.000 nå utenom medisiner. Men skal bruke icsi neste gang så det er rundt 5000 til. For meg er det verdt pengene, men usikker på om mannen mener det samme.Så grei å slippe blodprøver. Er ganske pålitelig testene. Tror forsøket kom på ca 51000 med egguttak, icsi. Og medisiner i tillegg. Så koster. Men håper virkelig det blir verdt det![]()
Åååå så gøy!!Økning fra 22 til 77! Ikke fullt 2 døgn engang..! Så morro!
Fortsatt ikke hørt noe neiJeg krysser alt! Hørte du om det ble noe i frysern? :O

Åååh :/ skjønner!Åååå så gøy!!![]()
Fortsatt ikke hørt noe nei![]()