Men åh! ♡♡♡♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det noen som ser noe her eller er det bare meg?
Vis vedlegget 473814
Hadde innsett i går av en 5 dagers, dag 6 i dagDe trengte litt mere tid, sooo i don’t know. Vi spurte om de sender svar også om det ikke ble noe og hun svarte ja… så får bare vente, som med alt annet
![]()
Ok, da kommer det sikkertJeg sendte melding og etterlyste oppdatering og fikk brevet 2 min etter. Fikk så svar om at brevet tilfeldigvis hadde blitt sendt likt som jeg skrev. Om det var veldig tilfeldig, eller om de hadde glemt det vet jeg ikkevar ihvertfall ikke noe å etterlyse for vår del. Håper dere får bedre nyheter
♡♡♡

mister litt motet og mistenker at det var noe feil med testen i går. 11 dpo i dag. Vis vedlegget 473866
Den første var en tidligtest ja, så kanskje litt optimistisk at en ms skal slå ut. Testet på første urin ja. Får kjøpe en lik test igjen i dag og prøve den.Jeg kan ikke teste om morgenen, for da får jeg ikke utslag før sånn 13-14dpo. Men etter kl 11-12 og utover så tester jeg normalt. Kanskje det gjelder for deg også? Eller var den første på morgenurin også ? (Syns også den vidi-testen ser ut som en tidligtest) jeg håper fortsatt for deg ♡
Den første var en tidligtest ja, så kanskje litt optimistisk at en ms skal slå ut. Testet på første urin ja. Får kjøpe en lik test igjen i dag og prøve den.
Går bra herHvordan går det med dere alle i dag? ♡
Mine er klart bedre på mer konsentrert urinDen første var en tidligtest ja, så kanskje litt optimistisk at en ms skal slå ut. Testet på første urin ja. Får kjøpe en lik test igjen i dag og prøve den.
Vet ikke helt hva jeg tror lengre. Tok en test til nå, lik den jeg tok i går. Den burde jo vært sterke i dag enn i går.Mine er klart bedre på mer konsentrert urin![]()
Få se daGår bra herstigning på tester så fornøyd sålangt
![]()

Hvilken dpo?Vet ikke helt hva jeg tror lengre. Tok en test til nå, lik den jeg tok i går. Den burde jo vært sterke i dag enn i går. Vis vedlegget 473885
11 dpo i dagHvilken dpo?
Kan ta bilde når jeg kommer hjemFå se da![]()

Jeg brukte også vanlig ms nå 10 dpo. Kanskje for tidlig her også. Krysser fingrene for oss beggeDen første var en tidligtest ja, så kanskje litt optimistisk at en ms skal slå ut. Testet på første urin ja. Får kjøpe en lik test igjen i dag og prøve den.