Skjønner deg veldig godt, har det sånn selvJeg er så lei av å hele tiden telle ned til noe. Jeg tenker på graviditet så ufattelig stor andel av tiden min, og går bare rundt og venter på innsett. Hva med å leve litt her og nå? Noen som har tips
(det går bra når jeg er med 1,5-åringen, da nyter jeg tiden med henne, men verre på kveld og faktisk også på jobb)
For meg hjelper det litt å ha noe å gjøre hver dag og «hype det opp littegrann», for eksempel så er dagens aktivitet å trene overkropp fordi jeg vil være strong mama bear
Og igår var det film og brownies med bonuskid (lillelørdag? Jeg er stemor så jeg har lov å servere brownies på en onsdag og han er 20 år
). Jeg skriver dagbok her inne og fysisk, hvor jeg skriver dagens intensjon, plan og aktiviteter, sånn at jeg øker fokuset på dagen idag (selv om jeg også teller ned og lengter til innsett). Synes 5-10 min meditasjon hver morgen hjelper litt også, jeg bruker appen «insight» for guidet meditasjon, og har forskjellig tema hver dag. En god tv serie hjelper også med å få tiden til å gå, nå ser vi downton abbey og den er det så mange episoder av at man blir aldri ferdig 
Håper du finner en metodikk som hjelper deg, men tror uansett det er tøft, selv om jeg mediterer og har «dagens altivitet», så er jeg jo trist og utålmodig iblant jeg også, men sånn er det bare

Hun fertilitetscoach fra medicus har laget en app for det, som koster type 599 i mnd, det er kanskje litt mer gjennomførbart enn private timer med en coach, og kan avsluttes når man blir gravid

Ja med otrivelle får du jo utslag en god tid etterpå, jeg var litt uheldig at otrivelle ga utslag fremdeles 14dpo, så bare ha i mente at du må se stigning hvis du får positiv med otrivelle

Håper masse for deg at det går bra med begge egga