Lykke tilDa er jeg ruger, innsett av 5 dagers blasto i dag første innsett hvor jeg har erfart at de bruker ultralyd så det gjorde det ekstra spennende!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke tilDa er jeg ruger, innsett av 5 dagers blasto i dag første innsett hvor jeg har erfart at de bruker ultralyd så det gjorde det ekstra spennende!

Oi ser jeg ikke har fått svart på denne, beklager! Bra dere har familie i nærheten, og når resultatet til slutt blir positivt så er det jo verd detJa det er langt,men jeg har svigerinne som bor i nærheten Tønsberg, og vi har familie hytte på BambleSå da har vi plass å bo heldigvis
Jeg får ta ultralyd i Stavanger, så veldig spent på ultralyd i morgen
Ventetiden i Haugesund er jo nesten 1 år, derfor det ble Porsgrunn på oss
Du skal på ultralyd i morgen du og?
Det var lang ventetid så skjønner at man drar til andre klinikker da!
Masse lykke til på uttak imorgen, du får oppdatere oss etterpå 

Ja det er spennende å se «innskytningen» på ULDa er jeg ruger, innsett av 5 dagers blasto i dag første innsett hvor jeg har erfart at de bruker ultralyd så det gjorde det ekstra spennende!
Masse lykke til - vi håper for deg 

Så spennende, merker du på eggstokkene noe smerter lignende? Hvor mange folikkler ble det ?Wiii I morgen er det egguttak på meg. Det blir spennendeDenne runden var jeg ikke i fare for overstimulering så får sette inn på fredag om alt går etter planen
Hvordan var dere i formen dagen før egguttak?
Skjønner hva du mener, ser noe?? Men føler jeg har blitt gal av forumet her, man ser jo streker man egentlig aldri ville sett etter til vanlig.Åååå syns jeg ser skygger igjen.... jeg mååå jo teste fordi jeg ikke klarer å glemme den 9dpo-testen.. vet det er selvpining å prøve å se noe som mest sannsynlig ikke er der, men jeg tenker på det konstant til mensen kommer uansett..
Er jeg bare sliten eller ser dere noe? Vis vedlegget 472338Vis vedlegget 472339Vis vedlegget 472340
hvilken dpo er dette da?Jeg ser noe jeg også, men dessverre når det ikke utvikler seg på to dager så tror jeg det bare er indent line, altså et merke på testlinjen som gir skygger. Skulle ønske jeg heller kunne håpe og være positiv men jeg vil være ærlig med degÅååå syns jeg ser skygger igjen.... jeg mååå jo teste fordi jeg ikke klarer å glemme den 9dpo-testen.. vet det er selvpining å prøve å se noe som mest sannsynlig ikke er der, men jeg tenker på det konstant til mensen kommer uansett..
Er jeg bare sliten eller ser dere noe? Vis vedlegget 472338Vis vedlegget 472339Vis vedlegget 472340
Jeg vet... begynner heldigvis ikke stimulering før dag to så rekker å reise til et av apotekene i Oslo å kjøpe den dagen jeg får mensen. Så er jeg HELT sikker ihvertfall. Er 12dpo nå så jeg vet du burde vært en tydelig strek der nå.Skjønner hva du mener, ser noe?? Men føler jeg har blitt gal av forumet her, man ser jo streker man egentlig aldri ville sett etter til vanlig.hvilken dpo er dette da?
Selvfølgelig skal du være ærligJeg ser noe jeg også, men dessverre når det ikke utvikler seg på to dager så tror jeg det bare er indent line, altså et merke på testlinjen som gir skygger. Skulle ønske jeg heller kunne håpe og være positiv men jeg vil være ærlig med deg![]()
<3
setter stor pris på det. Idiotisk å prøve å myse sånn på tester, men klarer ikke la være når det var en "ikke-myser" på den tidligtesten 
men det er snart over.Ja, lange sykluser pga pcos. Men de pleier være 42-47 dager, så usikker på hva som skjer.. Okei, skjønner. Jeg får vel bare venteHar du lange sykluser pga pcos? Primolut/Provera brukes jo for å fremprovosere blødning, men da må du jo ta de tablettene i x antall dager og så vente opp mot en uke etter avsluttet kur, så det sparer deg trolig lite tid..

Skjønner deg veldig godt, har brukt sikkert timesvis til sammen med mysing på tester bare i årJeg vet... begynner heldigvis ikke stimulering før dag to så rekker å reise til et av apotekene i Oslo å kjøpe den dagen jeg får mensen. Så er jeg HELT sikker ihvertfall. Er 12dpo nå så jeg vet du burde vært en tydelig strek der nå.
Selvfølgelig skal du være ærligsetter stor pris på det. Idiotisk å prøve å myse sånn på tester, men klarer ikke la være når det var en "ikke-myser" på den tidligtesten
men det er snart over.
Har blitt så lei av merker og skygger at jeg skal nå prøve å holde meg til 12-14 dpo før test, får se om jeg klarer det da 

Jeg sendte melding til OUS på fredag for å spørre om jeg kunne få tid for egginnsett. Men ikke hørt noe ennå. Dere som har gått offentlig, burde jeg ringe de i morgen? Jeg får mensen i slutten av okt og hadde virkelig håpet vi kunne fått til innsett i nov.Skader ikke å ringe. Vi venter nok som det erDa har jeg fått fjernet polyppen min på Aleris (fikk det dekket av helseforsikring, joho). De sa den var av såpass størrelse at den kunne forhindre et egg å feste seg. Syns fortsatt det er rart man ikke har sett den på vannscann eller ultralyd før men men…Jeg sendte melding til OUS på fredag for å spørre om jeg kunne få tid for egginnsett. Men ikke hørt noe ennå. Dere som har gått offentlig, burde jeg ringe de i morgen? Jeg får mensen i slutten av okt og hadde virkelig håpet vi kunne fått til innsett i nov.

Åh så bra at du fikk den fjernet! Fikk du tak på Ullevål stadion i dag?Da har jeg fått fjernet polyppen min på Aleris (fikk det dekket av helseforsikring, joho). De sa den var av såpass størrelse at den kunne forhindre et egg å feste seg. Syns fortsatt det er rart man ikke har sett den på vannscann eller ultralyd før men men…Jeg sendte melding til OUS på fredag for å spørre om jeg kunne få tid for egginnsett. Men ikke hørt noe ennå. Dere som har gått offentlig, burde jeg ringe de i morgen? Jeg får mensen i slutten av okt og hadde virkelig håpet vi kunne fått til innsett i nov.
Aff det er så hardt nå det kommer skyggerÅååå syns jeg ser skygger igjen.... jeg mååå jo teste fordi jeg ikke klarer å glemme den 9dpo-testen.. vet det er selvpining å prøve å se noe som mest sannsynlig ikke er der, men jeg tenker på det konstant til mensen kommer uansett..
jeg er enig at de skulle ha vært sterkere nå dersom det var noe
jeg fikk skygger sist og fikk negativ blodprøve men med litt hcg så måtte ta ny blodprøve for å sjekke at den var på null igjen før vi kunne planlegge neste forsøk. Kan hende at du også hadde noe som prøvde å feste seg ettersom den tidlig du tok var sterkere.Oi ser jeg ikke har fått svart på denne, beklager! Bra dere har familie i nærheten, og når resultatet til slutt blir positivt så er det jo verd detDet var lang ventetid så skjønner at man drar til andre klinikker da!
Ja jeg var på ultralyd forrige onsdag og det gikk fint, har innsett på fredag så det blir spennende, vi har planlagt innsett samme dag faktiskMasse lykke til på uttak imorgen, du får oppdatere oss etterpå
![]()
Da krysser vi fingrene for at begge blir befruktet og deler seg perfekt!Så koselig vi har innsett på samme dag
Var på egguttak i dag å denne runden ble det ikke så mange egg som sist, men to er bedre enn ingenting,og de sa det var to gode modne egg<3