Oktober 2025

Ja det er langt,men jeg har svigerinne som bor i nærheten Tønsberg, og vi har familie hytte på Bamble:) Så da har vi plass å bo heldigvis:)
Jeg får ta ultralyd i Stavanger, så veldig spent på ultralyd i morgen:D
Ventetiden i Haugesund er jo nesten 1 år, derfor det ble Porsgrunn på oss :)

Du skal på ultralyd i morgen du og:)?
Oi ser jeg ikke har fått svart på denne, beklager! Bra dere har familie i nærheten, og når resultatet til slutt blir positivt så er det jo verd det :smiley-bounce012 Det var lang ventetid så skjønner at man drar til andre klinikker da!
Ja jeg var på ultralyd forrige onsdag og det gikk fint, har innsett på fredag så det blir spennende, vi har planlagt innsett samme dag faktisk :woot: Masse lykke til på uttak imorgen, du får oppdatere oss etterpå :smiley-angelic003:Heartbigred

Wiii I morgen er det egguttak på meg. Det blir spennende:D Denne runden var jeg ikke i fare for overstimulering så får sette inn på fredag om alt går etter planen:) Hvordan var dere i formen dagen før egguttak?
Så spennende, merker du på eggstokkene noe smerter lignende? Hvor mange folikkler ble det ?

Så hvis man ikke blir overstimulert de setter inn fersk blasto?

Åååå syns jeg ser skygger igjen.... jeg mååå jo teste fordi jeg ikke klarer å glemme den 9dpo-testen.. vet det er selvpining å prøve å se noe som mest sannsynlig ikke er der, men jeg tenker på det konstant til mensen kommer uansett..
Er jeg bare sliten eller ser dere noe?
20251013_202610.jpg
20251013_202606.jpg
20251013_202559.jpg

Åååå syns jeg ser skygger igjen.... jeg mååå jo teste fordi jeg ikke klarer å glemme den 9dpo-testen.. vet det er selvpining å prøve å se noe som mest sannsynlig ikke er der, men jeg tenker på det konstant til mensen kommer uansett..
Er jeg bare sliten eller ser dere noe? Vis vedlegget 472338Vis vedlegget 472339Vis vedlegget 472340
Skjønner hva du mener, ser noe?? Men føler jeg har blitt gal av forumet her, man ser jo streker man egentlig aldri ville sett etter til vanlig. :smiley-ashamed004 hvilken dpo er dette da?

Er jeg bare sliten eller ser dere noe? Vis vedlegget 472338Vis vedlegget 472339Vis vedlegget 472340
Jeg ser noe jeg også, men dessverre når det ikke utvikler seg på to dager så tror jeg det bare er indent line, altså et merke på testlinjen som gir skygger. Skulle ønske jeg heller kunne håpe og være positiv men jeg vil være ærlig med deg :( :( <3

Skjønner hva du mener, ser noe?? Men føler jeg har blitt gal av forumet her, man ser jo streker man egentlig aldri ville sett etter til vanlig. :smiley-ashamed004 hvilken dpo er dette da?
Jeg vet... begynner heldigvis ikke stimulering før dag to så rekker å reise til et av apotekene i Oslo å kjøpe den dagen jeg får mensen. Så er jeg HELT sikker ihvertfall. Er 12dpo nå så jeg vet du burde vært en tydelig strek der nå.

Jeg ser noe jeg også, men dessverre når det ikke utvikler seg på to dager så tror jeg det bare er indent line, altså et merke på testlinjen som gir skygger. Skulle ønske jeg heller kunne håpe og være positiv men jeg vil være ærlig med deg :( :( <3
Selvfølgelig skal du være ærlig :Heartpink setter stor pris på det. Idiotisk å prøve å myse sånn på tester, men klarer ikke la være når det var en "ikke-myser" på den tidligtesten :facepalm::banghead: men det er snart over.

Har du lange sykluser pga pcos? Primolut/Provera brukes jo for å fremprovosere blødning, men da må du jo ta de tablettene i x antall dager og så vente opp mot en uke etter avsluttet kur, så det sparer deg trolig lite tid..
Ja, lange sykluser pga pcos. Men de pleier være 42-47 dager, så usikker på hva som skjer.. Okei, skjønner. Jeg får vel bare vente

Jeg begynte å blø i kveld! Sjeldent vært så glad for blod gitt. Så da regner jeg CD1 fra i morgen og begynner med progynova da. Ut i fra tidligere erfaring havner innsett på dag 21-23 så da tipper det over i november for min del. Men først må jo ting se bra ut på UL om to uker så henger her enn så lenge :happy:

Jeg vet... begynner heldigvis ikke stimulering før dag to så rekker å reise til et av apotekene i Oslo å kjøpe den dagen jeg får mensen. Så er jeg HELT sikker ihvertfall. Er 12dpo nå så jeg vet du burde vært en tydelig strek der nå.

Selvfølgelig skal du være ærlig :Heartpink setter stor pris på det. Idiotisk å prøve å myse sånn på tester, men klarer ikke la være når det var en "ikke-myser" på den tidligtesten :facepalm::banghead: men det er snart over.
Skjønner deg veldig godt, har brukt sikkert timesvis til sammen med mysing på tester bare i år :bag: Har blitt så lei av merker og skygger at jeg skal nå prøve å holde meg til 12-14 dpo før test, får se om jeg klarer det da :smiley-angelic006

Det kan jo og potensielt ha vært en streifer, men føler det skulle vært mer tydelig 12 dpo. Men så er det jo de som har sen implantasjon og ikke får positiv test før 14-15-16 dpo faktisk, enten pga forsinket eggløsning eller sen implantasjon :Heartred

Da har jeg fått fjernet polyppen min på Aleris (fikk det dekket av helseforsikring, joho). De sa den var av såpass størrelse at den kunne forhindre et egg å feste seg. Syns fortsatt det er rart man ikke har sett den på vannscann eller ultralyd før men men… :dead: Jeg sendte melding til OUS på fredag for å spørre om jeg kunne få tid for egginnsett. Men ikke hørt noe ennå. Dere som har gått offentlig, burde jeg ringe de i morgen? Jeg får mensen i slutten av okt og hadde virkelig håpet vi kunne fått til innsett i nov.

Da har jeg fått fjernet polyppen min på Aleris (fikk det dekket av helseforsikring, joho). De sa den var av såpass størrelse at den kunne forhindre et egg å feste seg. Syns fortsatt det er rart man ikke har sett den på vannscann eller ultralyd før men men… :dead: Jeg sendte melding til OUS på fredag for å spørre om jeg kunne få tid for egginnsett. Men ikke hørt noe ennå. Dere som har gått offentlig, burde jeg ringe de i morgen? Jeg får mensen i slutten av okt og hadde virkelig håpet vi kunne fått til innsett i nov.
Skader ikke å ringe. Vi venter nok som det er :Heartpink

Åh så bra at du fikk den fjernet! Fikk du tak på Ullevål stadion i dag?

Aff det er så hardt nå det kommer skygger :sorry: jeg er enig at de skulle ha vært sterkere nå dersom det var noe :Heartred jeg fikk skygger sist og fikk negativ blodprøve men med litt hcg så måtte ta ny blodprøve for å sjekke at den var på null igjen før vi kunne planlegge neste forsøk. Kan hende at du også hadde noe som prøvde å feste seg ettersom den tidlig du tok var sterkere.

Oi ser jeg ikke har fått svart på denne, beklager! Bra dere har familie i nærheten, og når resultatet til slutt blir positivt så er det jo verd det :smiley-bounce012 Det var lang ventetid så skjønner at man drar til andre klinikker da!
Ja jeg var på ultralyd forrige onsdag og det gikk fint, har innsett på fredag så det blir spennende, vi har planlagt innsett samme dag faktisk :woot: Masse lykke til på uttak imorgen, du får oppdatere oss etterpå :smiley-angelic003:Heartbigred

Så koselig vi har innsett på samme dag :)
Var på egguttak i dag å denne runden ble det ikke så mange egg som sist, men to er bedre enn ingenting,og de sa det var to gode modne egg<3

Back
Topp