Annki88
Flørter med forumet
Forsøkt både menopur og bemfola.. både alene og samtidig. Man kan nesten ikke sammenligne seg med andre når man aldri veit hvordan man reagerer og hvordan syklusen er. På meg funket alle medisiner bra, men dårlig ved uttak fordi jeg fikk for lite modningsmedisiner. Så spiller igrunn liten rolle om hvordan det funka på meg![]()
Hva er det du gruer deg til da?
Det er stort sett samme bivirkninger på de fleste FSH medisinene
Jeg har ikke noe mere tro på fersk vs fryst, men klart da slipper man ventingen.
Aha det er sant at man reagerer forskjellig
Gått på Bemfola 300 nå i 2 dager å er enn så lenge god i form, utenom mensensmerter da.
Satser på at jeg får en del egg denne gangen og.
Det jeg gruer meg til er om jeg igjen skulle være i faresonen for overstimulering. Ble litt smerter sist. Egguttak gikk kjempe bra sist og håper det gjør det denne gang også
Håper på fersk forsøk siden det ikke ble det på første forsøk. Som sagt mye venting,så man blir litt utolmodig
Studier viser at det ikke er signifikante forskjeller i suksessrate, f.eks:
Sjeldent jeg har vært så glad for å bruke 13 000,- på noe, haha! Men jeg føler meg plutselig at jeg er mer i gang. Håper virkelig ikke mensen kommer før mandag 
Chatgpt sier sammentrekning kan fremskynde menstruasjon, og det stemmer ofte med min opplevelse, men er selvsagt ingen garanti, men skader kanskje ikke å prøve? 
Trodde du heller ville ha ferskt enn fryst fordi man har mer tro på ferskt, men du holder jo på med stimulering så skjønner veldig godt du vil ha ferskt for å unngå å vente til neste syklus…! Håper på fersk for deg denne (og forhåpentligvis siste) gang 

Da er det meldinger om rosa greier på gang her. Så da er vi vel i gang i kveld håper jeg
De tankene er fort å gjøre seg, og helt umulig å unngå