Skulle egentlig meldt meg inn her, men ser at simuleringen krasjer med samboerens jakttur. Han reiser bort syklusdag 11, og kan ikke risikere å få uttak samme dag eller dagen etter. Medisinene koster skjorta, som betyr at jeg ikke kan ta sjansen på at vi rekker det.
Sist satte jeg eggløsningssprøyta CD11 og hadde egguttak CD13. Forskjellen denne runden er at jeg har byttet fra Bemfola til pergoveris.
Sist satte jeg eggløsningssprøyta CD11 og hadde egguttak CD13. Forskjellen denne runden er at jeg har byttet fra Bemfola til pergoveris.

Har du UL sjekk på onsdag? Jeg og har UL sjekk på onsdag, men jeg stimulerer ikke, skal ha FET
Håper du slipper å reise til Porsgrunn kun for UL, at den kan tas i stavanger så du slipper altfor mye reise 

skulle ha ultralyd for at alt så ok ut før oppstart - altså strektynt endometrie som jeg ALLTID har. Men ikke i dag du, 6-7 mm tykt. Så da blir det Provera-kur og håpe på blødning. Utsettelse på 2-3 uker. Er jo ikke mye i det store og det hele men dere her inne vet jo hvordan det er. Blir så lei 

for et stress! Jeg trodde det var ulik styrke på pennene, men det er altså bare ulik størrelse (altså totalt volum) i pennene. En dose er en dose på begge to