Oktober 2025

Skulle egentlig meldt meg inn her, men ser at simuleringen krasjer med samboerens jakttur. Han reiser bort syklusdag 11, og kan ikke risikere å få uttak samme dag eller dagen etter. Medisinene koster skjorta, som betyr at jeg ikke kan ta sjansen på at vi rekker det.

Sist satte jeg eggløsningssprøyta CD11 og hadde egguttak CD13. Forskjellen denne runden er at jeg har byttet fra Bemfola til pergoveris.

Skulle egentlig meldt meg inn her, men ser at simuleringen krasjer med samboerens jakttur. Han reiser bort syklusdag 11, og kan ikke risikere å få uttak samme dag eller dagen etter. Medisinene koster skjorta, som betyr at jeg ikke kan ta sjansen på at vi rekker det.

Sist satte jeg eggløsningssprøyta CD11 og hadde egguttak CD13. Forskjellen denne runden er at jeg har byttet fra Bemfola til pergoveris.
Så kjedelig! Kan jakttur utsettes noen dager eller er det helt låst utreisedag? Jeg har ikke erfaring med hverlen bemfola eller pergoveris :Heartbigred

Hehe uff ja mye venting i ivf verden.
Så håper eg får satt inn ferskt med en gang:)
Så har eg lang reisevei bor i Stavanger å tar offentlig ivf på Porsgrunn sykehus:)

Heldigvis er eg enn så lenge god i formen etter å ha begynt med bemfola. På dag 6 i dag.
Blir spennende med ultralyd på onsdag:)
Oi ja det er lang reisevei :wideyed: Har du UL sjekk på onsdag? Jeg og har UL sjekk på onsdag, men jeg stimulerer ikke, skal ha FET :love017 Håper du slipper å reise til Porsgrunn kun for UL, at den kan tas i stavanger så du slipper altfor mye reise :Heartred

Det går veldig bra, er 36 uker nå så ikke lenge igjen :love017 Vipps så er du også 36 uker på veg, tenk på det :Heartpink
Fantastisk å høre! :love017 ja tenk om... Klamrer meg fortsatt til håpet.
Spennende tid du har foran deg nå! Lykke til med fødsel og alt :Heartpink Og gratulerer igjen! :joyful:

Sååå skuffet i dag :sad010 skulle ha ultralyd for at alt så ok ut før oppstart - altså strektynt endometrie som jeg ALLTID har. Men ikke i dag du, 6-7 mm tykt. Så da blir det Provera-kur og håpe på blødning. Utsettelse på 2-3 uker. Er jo ikke mye i det store og det hele men dere her inne vet jo hvordan det er. Blir så lei :smiley-angry016

Sååå skuffet i dag :sad010 skulle ha ultralyd for at alt så ok ut før oppstart - altså strektynt endometrie som jeg ALLTID har. Men ikke i dag du, 6-7 mm tykt. Så da blir det Provera-kur og håpe på blødning. Utsettelse på 2-3 uker. Er jo ikke mye i det store og det hele men dere her inne vet jo hvordan det er. Blir så lei :smiley-angry016
Nei så kjedelig :sorry::Heartred

Åh, trist å høre! Skjønner at du er lei! :Heartred

Nei, så skuffende! Har de forklart hva er grunnen?

Klem til deg ❤️ Føler veldig med deg!

Første gangen i mitt liv jeg gleder meg til å få mens for å starte med sprøyte opplegg. Kan mensten starte nå plzzzz? Venter mens på onsdag men den er velkommen imorgen om den skulle dukke opp.
Godt vi er flere som bare venter :P min er en uke forsinket plutselig :/

Første gangen i mitt liv jeg gleder meg til å få mens for å starte med sprøyte opplegg. Kan mensten starte nå plzzzz? Venter mens på onsdag men den er velkommen imorgen om den skulle dukke opp.
Da er vi i samme båt! Jeg starter opp ved mens som er det par uker forsinket. Tror den er like rundt hjørnet :)

Nei, så skuffende! Har de forklart hva er grunnen?
Nei, men man kan jo anta at jeg kanskje har begynt å produsere litt hormoner selv. Og det er jo egentlig bra, men hjelper ikke med mindre det er nok hormoner til å faktisk lage en eggløsning og en ordentlig slimhinne.

Back
Topp