Oktober 2025

Flere som er som meg?

Nå har jeg fått klarsignal for oppstart styrt syklus på mandag, og begynner da å regne meg frem til når jeg tror det blir innsett. Og ut i fra det har jeg funnet termindato. Og hodet spinner av gårde til planlegging av neste års permisjon og ferier, når jeg får vaktfritak osvosv :smiley-ashamed004 :smiley-ashamed004 :smiley-ashamed004 og jeg har ikke engang begynt på medisinen, langt der i fra fått noen positiv test. Må le litt av meg selv, er ikke rart man blir skuffa når det ikke går si, allerede planlagt livet basert på at det skal gå :smiley-ashamed004
Ooo ja, helt lik :laughing002

Flere som er som meg?

Nå har jeg fått klarsignal for oppstart styrt syklus på mandag, og begynner da å regne meg frem til når jeg tror det blir innsett. Og ut i fra det har jeg funnet termindato. Og hodet spinner av gårde til planlegging av neste års permisjon og ferier, når jeg får vaktfritak osvosv :smiley-ashamed004 :smiley-ashamed004 :smiley-ashamed004 og jeg har ikke engang begynt på medisinen, langt der i fra fått noen positiv test. Må le litt av meg selv, er ikke rart man blir skuffa når det ikke går si, allerede planlagt livet basert på at det skal gå :smiley-ashamed004
Jeg tenker på sommerferie og jobbreiser. Kan ikke la være :confused013

Flere som er som meg?

Fint å vite det er flere :hilarious:

Babydrømmernr2 - 32 - B2 - 1.forsøk - fyremadel, rekovelle , gonapetyl - oppstart ca. 6/10 - innsett uke 42 eller 43 (usikker på datoer).

er helt ny i ivf verden så alt dette med medisiner og ivf opplegg er nytt. Blir spennende og samt redd for dagene som kommer.
Hei jeg ser at vi står på akkurat samme medisiner på st olavs! Hvordan går det med deg?

Å det var bare en sånn lurespott.. Jaja.. Får satse på mandag da sikkert :P frustrerende opplegg! Hvordan er det med dere da damer?

Å det var bare en sånn lurespott.. Jaja.. Får satse på mandag da sikkert :P frustrerende opplegg! Hvordan er det med dere da damer?
Åh hellemåne så frustrerende, man har jo bare lyst til å komme igang:schocked028

Her går det bra, er på CD8 og skal på UL CD12, potensielt innsett CD17 ❤️ Prøver å få dagene til å gå og gjøre noe positivt eller noe for å forberede fremtiden hver dag. Om det er så enkelt som bare å trene for å bli strong mama bear, eller fikse hjemme i huset for et trygt og godt hjem, så er det kjekt å føle at jeg gjør noe for «fremtiden», siden nåtiden/ventingen ikke er fullt så kjekk :hilarious: Lager ikke til barnerom eller kjøper inn barneting, men gjør sånne ting som er bra for meg og for hjemmet vårt uansett, men blir litt kjekkere når jeg legger mening til treningen og oppussing :Heartred

Noen som har sine tips til å få tiden til å gå?
Tv serier på Netflix får også tiden til å gå:
Downton Abbey, Parenthood, 1883, Monster :nailbiting:

Last edited:
Meh! For en luring! Går bra her, gått på gonapeptyl 1 uke nå og bør få mens snart jeg og :happy: Skikkelig serie/bakedag med det været!
Åh hellemåne så frustrerende, man har jo bare lyst til å komme igang:schocked028

Her går det bra, er på CD8 og skal på UL CD12, potensielt innsett CD17 ❤️ Prøver å få dagene til å gå og gjøre noe positivt eller noe for å forberede fremtiden hver dag. Om det er så enkelt som bare å trene for å bli strong mama bear, eller fikse hjemme i huset for et trygt og godt hjem, så er det kjekt å føle at jeg gjør noe for «fremtiden», siden nåtiden/ventingen ikke er fullt så kjekk :hilarious: Lager ikke til barnerom eller kjøper inn barneting, men gjør sånne ting som er bra for meg og for hjemmet vårt uansett, men blir litt kjekkere når jeg legger mening til treningen og oppussing :Heartred

Noen som har sine tips til å få tiden til å gå?
Tv serier på Netflix får også tiden til å gå:
Downton Abbey, Parenthood, 1883, Monster :nailbiting:
Ooo ja, begynte på Ed Gein igår! Ellers går gilmore girls i bakgrunnen under dagen :laughing002

Meh! For en luring! Går bra her, gått på gonapeptyl 1 uke nå og bør få mens snart jeg og :happy: Skikkelig serie/bakedag med det været!

Ooo ja, begynte på Ed Gein igår! Ellers går gilmore girls i bakgrunnen under dagen :laughing002
Aldri sett Gilmore girls, men kanskje jeg må gi det en sjanse etter Parenthood :love017

fix - 38 - B1 - OUS - Forsøk nr 5 - får plan neste uke - planlagt oppstart uke 42 og innsett uke 44

Logget meg inn her igjen nå etter et litt for langt opphold i kjelleren. Har spent hjelmen og gjør oss klare for å prøve igjen.. tilbake offentlig til OUS.

Ser fram til å følge dere :Heartpink
Så glad for å se deg her igjen, jeg heier og krysser :love017

Beklager jeg har misforstått :happy090 Trodde du heller ville ha ferskt enn fryst fordi man har mer tro på ferskt, men du holder jo på med stimulering så skjønner veldig godt du vil ha ferskt for å unngå å vente til neste syklus…! Håper på fersk for deg denne (og forhåpentligvis siste) gang :smiley-angelic001:Heartbigred

Hehe uff ja mye venting i ivf verden.
Så håper eg får satt inn ferskt med en gang:)
Så har eg lang reisevei bor i Stavanger å tar offentlig ivf på Porsgrunn sykehus:)

Heldigvis er eg enn så lenge god i formen etter å ha begynt med bemfola. På dag 6 i dag.
Blir spennende med ultralyd på onsdag:)

Hjelp! Skal på reise og må ta med rekovelle i tilfelle mens. Har fått både rekovelle 36 mikrog og 72mikrog. Står ikke noe om hvilken av sprøytene jeg skal bruke?

Jeeeeg fant ut av det :angelic: for et stress! Jeg trodde det var ulik styrke på pennene, men det er altså bare ulik størrelse (altså totalt volum) i pennene. En dose er en dose på begge to
Ja det er styrete når man ikke vet og så redd for å gjøre feil :schocked028 Bra du fant ut av det :Heartbigred

Back
Topp