Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ooo ja, helt likFlere som er som meg?
Nå har jeg fått klarsignal for oppstart styrt syklus på mandag, og begynner da å regne meg frem til når jeg tror det blir innsett. Og ut i fra det har jeg funnet termindato. Og hodet spinner av gårde til planlegging av neste års permisjon og ferier, når jeg får vaktfritak osvosv![]()
![]()
og jeg har ikke engang begynt på medisinen, langt der i fra fått noen positiv test. Må le litt av meg selv, er ikke rart man blir skuffa når det ikke går si, allerede planlagt livet basert på at det skal gå
![]()

Jeg tenker på sommerferie og jobbreiser. Kan ikke la væreFlere som er som meg?
Nå har jeg fått klarsignal for oppstart styrt syklus på mandag, og begynner da å regne meg frem til når jeg tror det blir innsett. Og ut i fra det har jeg funnet termindato. Og hodet spinner av gårde til planlegging av neste års permisjon og ferier, når jeg får vaktfritak osvosv![]()
![]()
og jeg har ikke engang begynt på medisinen, langt der i fra fått noen positiv test. Må le litt av meg selv, er ikke rart man blir skuffa når det ikke går si, allerede planlagt livet basert på at det skal gå
![]()

Fint å vite det er flereFlere som er som meg?
![]()
![]()

Hei jeg ser at vi står på akkurat samme medisiner på st olavs! Hvordan går det med deg?Babydrømmernr2 - 32 - B2 - 1.forsøk - fyremadel, rekovelle , gonapetyl - oppstart ca. 6/10 - innsett uke 42 eller 43 (usikker på datoer).
er helt ny i ivf verden så alt dette med medisiner og ivf opplegg er nytt. Blir spennende og samt redd for dagene som kommer.
Åh hellemåne så frustrerende, man har jo bare lyst til å komme igangÅ det var bare en sånn lurespott.. Jaja.. Får satse på mandag da sikkertfrustrerende opplegg! Hvordan er det med dere da damer?

Lager ikke til barnerom eller kjøper inn barneting, men gjør sånne ting som er bra for meg og for hjemmet vårt uansett, men blir litt kjekkere når jeg legger mening til treningen og oppussing 

Meh! For en luring! Går bra her, gått på gonapeptyl 1 uke nå og bør få mens snart jeg ogÅ det var bare en sånn lurespott.. Jaja.. Får satse på mandag da sikkertfrustrerende opplegg! Hvordan er det med dere da damer?
Skikkelig serie/bakedag med det været!Ooo ja, begynte på Ed Gein igår! Ellers går gilmore girls i bakgrunnen under dagenÅh hellemåne så frustrerende, man har jo bare lyst til å komme igang
Her går det bra, er på CD8 og skal på UL CD12, potensielt innsett CD17Prøver å få dagene til å gå og gjøre noe positivt eller noe for å forberede fremtiden hver dag. Om det er så enkelt som bare å trene for å bli strong mama bear, eller fikse hjemme i huset for et trygt og godt hjem, så er det kjekt å føle at jeg gjør noe for «fremtiden», siden nåtiden/ventingen ikke er fullt så kjekk
Lager ikke til barnerom eller kjøper inn barneting, men gjør sånne ting som er bra for meg og for hjemmet vårt uansett, men blir litt kjekkere når jeg legger mening til treningen og oppussing
Noen som har sine tips til å få tiden til å gå?
Tv serier på Netflix får også tiden til å gå:
Downton Abbey, Parenthood, 1883, Monster![]()

Aldri sett Gilmore girls, men kanskje jeg må gi det en sjanse etter ParenthoodMeh! For en luring! Går bra her, gått på gonapeptyl 1 uke nå og bør få mens snart jeg ogSkikkelig serie/bakedag med det været!
Ooo ja, begynte på Ed Gein igår! Ellers går gilmore girls i bakgrunnen under dagen![]()

Så glad for å se deg her igjen, jeg heier og krysserfix - 38 - B1 - OUS - Forsøk nr 5 - får plan neste uke - planlagt oppstart uke 42 og innsett uke 44
Logget meg inn her igjen nå etter et litt for langt opphold i kjelleren. Har spent hjelmen og gjør oss klare for å prøve igjen.. tilbake offentlig til OUS.
Ser fram til å følge dere![]()

Hei, jeg har ikke startet enda venter på mens som skal senest dukke opp til onsdag. Skal oppdatere etterhvert. Har du startet allerede isåfall hvordan går det for deg?Hei jeg ser at vi står på akkurat samme medisiner på st olavs! Hvordan går det med deg?
Beklager jeg har misforståttTrodde du heller ville ha ferskt enn fryst fordi man har mer tro på ferskt, men du holder jo på med stimulering så skjønner veldig godt du vil ha ferskt for å unngå å vente til neste syklus…! Håper på fersk for deg denne (og forhåpentligvis siste) gang
![]()
Hei,Hvor lenge måtte du vente på nytt forsøk?![]()
Ja det er styrete når man ikke vet og så redd for å gjøre feilJeeeeg fant ut av detfor et stress! Jeg trodde det var ulik styrke på pennene, men det er altså bare ulik størrelse (altså totalt volum) i pennene. En dose er en dose på begge to
Bra du fant ut av det 
Åh så hyggelig fine degSå glad for å se deg her igjen, jeg heier og krysser![]()

Hvordan går det med deg nå?Det går veldig bra, er 36 uker nå så ikke lenge igjenÅh så hyggelig fine degHvordan går det med deg nå?
Vipps så er du også 36 uker på veg, tenk på det