Gratulerer! Ser fin stigning fra i gårMen nå!! Dette er ikke ovitrielle! 10 dpo!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer! Ser fin stigning fra i gårMen nå!! Dette er ikke ovitrielle! 10 dpo!!
Gratulerer så myeMen nå!! Dette er ikke ovitrielle! 10 dpo!!
Åh, fantastisk!! Babystrek!Men nå!! Dette er ikke ovitrielle! 10 dpo!!
Gratulerer! Ser fin stigning fra i går
Så sterk!!!
Åh, fantastisk!! Babystrek!
Veldig glad på dine vegne, måtte denne spira sitte helt til termin
Men nå!! Dette er ikke ovitrielle! 10 dpo!!
Sniker meg inn i gruppa og sier gratulerer! Så sterk og fin strek til 10dpo! Krysser fingrene for at den holder seg der og at dette går veien!Men nå!! Dette er ikke ovitrielle! 10 dpo!!
Du har kommet deg langt begynner det å kjennes «ekte»?Takk! Ja foreløpig ser alt bra ut! 8+4 i dag
Gratulerer så myeMen nå!! Dette er ikke ovitrielle! 10 dpo!!
Nå håper jeg du klarer å stoppe opp og kjenne på glede så mye du klarerTakk!! Mange hindringer igjen, men har tatt det viktigste steget!!!
Skjønner deg så godt! Vi fikk ingen på frys på mitt første uttak, bare innsett av tredagers. Neste uttak fikk vi 12 befrukta og endte med 2 på frysVi fikk beskjed i dag om at vi kun fikk ett egg på frys. Veldig skuffet og syns det er veldig vanskelig akkurat nå
Vi fikk beskjed i dag om at vi kun fikk ett egg på frys. Veldig skuffet og syns det er veldig vanskelig akkurat nå
Nå håper jeg du klarer å stoppe opp og kjenne på glede så mye du klarer
Nei, fikk bare en melding om at det var ett egg på frys. Har ringt klinikken og bedt de ringe meg. Syns det var veldig tungt å få det på melding også.Ånei så utrolig skuffende! Så de noe om gradering på det embryo da?
Nei, fikk bare en melding om at det var ett egg på frys. Har ringt klinikken og bedt de ringe meg. Syns det var veldig tungt å få det på melding også.
Oi så tydelig strek! Gratulerer så mye!Men nå!! Dette er ikke ovitrielle! 10 dpo!!