Oktober 2024

Ja, det går litt bedre nå. Sliten, men prøver å være til stede i hverdagen. Må øve meg på å legge vekk mobilen litt mer. Skal prøve meg på en tur ut i sola :happy:

Venter ennå på eggløsning, drøyer her. Blinker smilefjes på cb advanced på femte dagen (høy fertilitet, ikke maks), og ingen topp på strimler…
Vis vedlegget 446384
Ser ut som de blir sakte sterkere, men ikke godt å si når endelig EL blir nei. Syklus etter gonapeptyl kan jo være veldig rar.

Håper du fikk komme deg ut i sola! Det gjorde vi også - forventet grått vær (Trondheim) i dag men det ble plutselig blå himmel og perfekt høstluft. Viktig å koble av litt :Heartred
 
Venter til jeg tar en digital test , tenkte kjøpe en til uka hvis ikke mensen kommer :angelic:
Skjønner :) Det er absolutt noe som føles "ekte" med å se ordene tydelig skrevet på en digital test
 
Jeg ser strek på begge! Gratulerer :Heartred

Kanskje det er pga de er forskjellige merker at det blir sånn?
Tusen takk! :Heartred På forrige siden ble det nevnt at min MakeSure batch med vanlige tester (053) har ekstra mye farge, så det er nok forklaringen.

Bare enda en grunn til at man ikke bør legge seg alt for mye opp i disse strimlene, de er egentlig ikke pålitelige nok til å bli sammenlignet på tvers av batcher og bokser. Virker som folk har hatt ganske greie erfaringer med Babyplan i den siste tiden da!
 
Har dessverre null symptomer annet enn det jeg alltid får av cyclogest, trøtt og snev av øm i livmor en sjelden gang :( 8 dpo her
Håper at det går bra inni livmora di allikevel :Heartred var det veldig merkbare symptomer de andre gangene du har vært gravid?

Med min datter fikk jeg kraftige stikk mens jeg holdt på å sykle kveld 8dpo. Nå, ingen ting utenom det normale. Håper og tror det kan være tilfeldigheter som gjør at man kjenner eller ikke kjenner noe.
 
Da er begge eggeløsningssprøytene satt :happy: Og om 1,5 døgn er uttaket over :)
Oi - sjekket oversikten som sa du begynte med sprøyter 13 okt - har du da faktisk brukt kun en uke på stimulering? Det er kjapt, også!
 
Back
Topp