Oktober 2024

Ja, det går litt bedre nå. Sliten, men prøver å være til stede i hverdagen. Må øve meg på å legge vekk mobilen litt mer. Skal prøve meg på en tur ut i sola :happy:

Venter ennå på eggløsning, drøyer her. Blinker smilefjes på cb advanced på femte dagen (høy fertilitet, ikke maks), og ingen topp på strimler…
Vis vedlegget 446384
Ser ut som de blir sakte sterkere, men ikke godt å si når endelig EL blir nei. Syklus etter gonapeptyl kan jo være veldig rar.

Håper du fikk komme deg ut i sola! Det gjorde vi også - forventet grått vær (Trondheim) i dag men det ble plutselig blå himmel og perfekt høstluft. Viktig å koble av litt :Heartred

Venter til jeg tar en digital test , tenkte kjøpe en til uka hvis ikke mensen kommer :angelic:
Skjønner :) Det er absolutt noe som føles "ekte" med å se ordene tydelig skrevet på en digital test

Jeg ser strek på begge! Gratulerer :Heartred

Kanskje det er pga de er forskjellige merker at det blir sånn?
Tusen takk! :Heartred På forrige siden ble det nevnt at min MakeSure batch med vanlige tester (053) har ekstra mye farge, så det er nok forklaringen.

Bare enda en grunn til at man ikke bør legge seg alt for mye opp i disse strimlene, de er egentlig ikke pålitelige nok til å bli sammenlignet på tvers av batcher og bokser. Virker som folk har hatt ganske greie erfaringer med Babyplan i den siste tiden da!

Har dessverre null symptomer annet enn det jeg alltid får av cyclogest, trøtt og snev av øm i livmor en sjelden gang :( 8 dpo her
Håper at det går bra inni livmora di allikevel :Heartred var det veldig merkbare symptomer de andre gangene du har vært gravid?

Med min datter fikk jeg kraftige stikk mens jeg holdt på å sykle kveld 8dpo. Nå, ingen ting utenom det normale. Håper og tror det kan være tilfeldigheter som gjør at man kjenner eller ikke kjenner noe.

Da er begge eggeløsningssprøytene satt :happy: Og om 1,5 døgn er uttaket over :)
Oi - sjekket oversikten som sa du begynte med sprøyter 13 okt - har du da faktisk brukt kun en uke på stimulering? Det er kjapt, også!

Håper at det går bra inni livmora di allikevel :Heartred var det veldig merkbare symptomer de andre gangene du har vært gravid?

Med min datter fikk jeg kraftige stikk mens jeg holdt på å sykle kveld 8dpo. Nå, ingen ting utenom det normale. Håper og tror det kan være tilfeldigheter som gjør at man kjenner eller ikke kjenner noe.

Ja, har vært merkbar murring og så har jeg fått kviser. Våknet i natt av at det føltes som om noe sprakk i eggstokken. Eggstokkene mine er store fordi jeg akkurat har tatt ut egg, så tenke ånei nå krymper corpus fordi jeg ikke er gravid. Haha, så mye rart man legger til kroppen. Tester hver dag og ovitrielle er fortsatt med i dag 9 dpo, kan jo håpe at det er blanda litt baby hcg i den skyggestreken også, men får svaret i morgen.. grøss og gru

10 dpo og ovitrelle streken er nå bare så vidt synlig. Ingen tegn på stigning og heller ingen symptomer. Anser det som mislykket forsøk så får bare vente på mens og håpe riksen vil gi meg noe som hjelper eggene å feste seg :Heartred
Gratulerer til de med positive tester :happy:

Ånei så kjipt, den dumme ovitriellen! Masse klemmer ❤️

Ser ut som de blir sakte sterkere, men ikke godt å si når endelig EL blir nei. Syklus etter gonapeptyl kan jo være veldig rar.

Håper du fikk komme deg ut i sola! Det gjorde vi også - forventet grått vær (Trondheim) i dag men det ble plutselig blå himmel og perfekt høstluft. Viktig å koble av litt :Heartred
Det ble 40 minutter i sol og blå himmel :Heartred Litt usikker på hva Gonapeptyl inneholder sammenligna med det jeg har tatt (Fostimon, Pergoveris, Ganirelix, Ovitrelle og Utrogestan + Parlodel mot ohss), men tenker også at forsinkelsen eller den sakte stigninga har med IVF-medisinene å gjøre. Var ganske likt i sommer etter det første forsøket vårt. Da kom eggløsnings rundt CD22 :)

Jeg har ikke så mye greier på disse testene, men ser strek på begge to Gratulerer og håper streken blir sterkere og sterkere
Har du testa i dag? :Heartred Håper på fin strek!

Oi - sjekket oversikten som sa du begynte med sprøyter 13 okt - har du da faktisk brukt kun en uke på stimulering? Det er kjapt, også!
Ja det har gått veldig kjapt. Har stått på ganske høy dose (300 ie) og de var usikre på om de skulle ta meg inn på fredag eller mandag på ultralyd, men siden jeg har korte sykluser tok de meg inn fredag. Og det er jammen bra :happy: Legen var usikker om hu skulle sette meg på uttak på tirsdag eller onsdag, så hu skulle konferere med de andre legene og de mente mandag var rett dag :oops::happy:

10 dpo og ovitrelle streken er nå bare så vidt synlig. Ingen tegn på stigning og heller ingen symptomer. Anser det som mislykket forsøk så får bare vente på mens og håpe riksen vil gi meg noe som hjelper eggene å feste seg :Heartred
Gratulerer til de med positive tester :happy:
Huff, så kjedelig :Heartred 10dpo er jo enda tidlig så jeg slukner ikke helt håpet for deg, men skjønner du vil være realistisk

Vet du fikk minst en til på frys, men du skulle få info om noen andre - fikk du nyheter om dem til slutt? (Mulig du skrev en oppdatering men jeg kan ikke huske nå, beklager isåfall!)

Det ble 40 minutter i sol og blå himmel :Heartred Litt usikker på hva Gonapeptyl inneholder sammenligna med det jeg har tatt (Fostimon, Pergoveris, Ganirelix, Ovitrelle og Utrogestan + Parlodel mot ohss), men tenker også at forsinkelsen eller den sakte stigninga har med IVF-medisinene å gjøre. Var ganske likt i sommer etter det første forsøket vårt. Da kom eggløsnings rundt CD22 :)
Ah ok, nei du har nok ikke fått noe som ligner på Gonapeptyl da. Enkelte får Gonapeptyl i stedet for Ovitrelle når klinikken tror det er stor fare for overstimulering allerede før uttak, derfor trodde jeg du hadde fått det.

Back
Topp