Oktober 2024

Yeah! Det var fine streker!!! Make sure er jo veldig sterk til 10 dpo! Fra hvilken batch?
MakeSure har en match (053 tror jeg), med ekstra sterkt fargestoff. Behøver ikke ha noe å si, men kan forklare hvorfor en av dem er mye sterkere :)
Nettopp, min vanlig batch er 053. Tidlig er 019 (går ut på dato 2027-06). Skjønner bedre nå, takk!

Da forholder jeg meg til vanlig som om det var tidlig og tidlig som om det var vanlig :wacky: :hungry:

Last edited:
Er videre med til november gruppen, da mensen kom senere denne mnd. Krysser for at flere får positiv test i denne gruppen og dem som skal stimuleres og ha uttak må ha masse lykke til! :Heartpink
Lykke til til deg også :Heartred :)

Jeg har et spørsmål jenter :)
I informasjonen står det at vi ikke skal bruke parfyme ved uttak og innsett, så har kjøpt deodorant uten parfyme. Men kan man bruke noe «guffe» i håret (feks voks el hårspray) og vanlig ansiktskrem? Sikkert teit spørsmål, men blir så usikker
Ville unngått hvis du kan, det er bare en dag. Embryo blir lett skadet av ting som finnes i mange vanlige produkter, ref https://www.pacificfertility.ca/blog/how-air-quality-effects-in-vitro-fertilization-process

Rommene som er brukt for uttak/innsett har spesiell ventilasjon og monitorering av den grunn

Huden vår beskytter oss mot det meste, men når embryo er utenfor kropp er de veldig utsatt

Last edited:
Nettopp, min vanlig batch er 053. Tidlig er 019 (går ut på dato 2027-06). Skjønner bedre nå, takk!

Da forholder jeg meg til vanlig som om det var tidlig og tidlig som om det var vanlig :wacky: :hungry:
Uansett veldig positivt med strek! Håper det varer! Det er lov å være glad :love2

:Heartred :Heartred Takk for fine ord! Håper det varer også :love017

Har du fått hentet deg inn noe etter hjemreise?
Ja, det går litt bedre nå. Sliten, men prøver å være til stede i hverdagen. Må øve meg på å legge vekk mobilen litt mer. Skal prøve meg på en tur ut i sola :happy:

Venter ennå på eggløsning, drøyer her. Blinker smilefjes på cb advanced på femte dagen (høy fertilitet, ikke maks), og ingen topp på strimler…
5dpp.jpeg

Svak positiv i dag, 10 dpo. Rart- strek er nesten ikke til å se på tidligtesten (øverst, rosa), men lett synlig på vanlig (nederst, blå). Begge MakeSure, samme urin.

Noen med erfaring? Sniking utenfra tråden velkommen.

Håper vanligtesten stemmer og at det er bare noe feil med tidligtesten min. Får se hvordan det utvikler seg uansett :)
Jeg har ikke så mye greier på disse testene, men ser strek på begge to Gratulerer og håper streken blir sterkere og sterkere

Svak positiv i dag, 10 dpo. Rart- strek er nesten ikke til å se på tidligtesten (øverst, rosa), men lett synlig på vanlig (nederst, blå). Begge MakeSure, samme urin.

Håper vanligtesten stemmer og at det er bare noe feil med tidligtesten min. Får se hvordan det utvikler seg uansett :)
Det var fin strek 10 dpo! Gratulerer :Heartred

Jeg ser strek på begge! Gratulerer :Heartred

Kanskje det er pga de er forskjellige merker at det blir sånn?

Da er begge eggeløsningssprøytene satt :happy: Og om 1,5 døgn er uttaket over :)

Back
Topp