Oktober 2021

❤️❤️❤️ hvordan går det med deg nå etter oppstart?
Blandede følelser som alltid ❤ Redd for å ikke lykkes blandet med håp. Går overraskende greit med hormonene så langt, men har slitt mye med hodepine. Vet ikke om det er hormonene eller forkjølelse, mini er syk på andre uka her hjemme, men har foreløpig sluppet 'billig' unna. Burde sikkert ikke si det høyt med fare for å jinxe det :hilarious:
 
Fikk det som jeg trodde var skygger på noen tidligtester i går, men så tok jeg den nå, morgenen 10dpo, 5 dager etter innsett av blasto

Noen med babyplan tidligtest erfaring? Jeg tror dette er for sterk til å være skygge? Lett å se og har ordentlig farge… men så svak. Ville nok ikke komme noe på tester med vanlig styrke
Synes dette ser veldig lovende ut :D:D
Tør å hviske forsiiiiktig et lite hurra :D:D:love2:love2:love2
 
Og deeeer var håpet jeg hadde over for denne gang. Har begynt å spotte.. allerede. Akkurat som ved forrige ferskinnsett. Eller da begynte jeg å spotte 9DPO, nå begynner jeg allerede 8DPO.
Vet at det KAN vært pga Lutinus. Men nå er det tredje gang (altså på alle innsettene mine) at blødningen kommer lenge før den egentlig skal. :eek:
Skjønner ikke hva som er «galt» med meg - de har sjekket om progesteronnivået mitt er lavt og det er det heller ikke:blackeye:

Sorry sutreinnlegg jenter:Heartred Måtte bare få ut litt fortvilelse
 
❤️❤️ Ja, 5 dager etter innsett av blasto (mandag - lørdag)

Ja prøv å leve som normalt!! Ingen ting man får gjort med resultatet nå uansett


Ååå. Her har jeg ikke handlet inn en eneste test. Noe inni meg har ikke troen på at jeg er heldig nok til at dette skal gå..
 
Og deeeer var håpet jeg hadde over for denne gang. Har begynt å spotte.. allerede. Akkurat som ved forrige ferskinnsett. Eller da begynte jeg å spotte 9DPO, nå begynner jeg allerede 8DPO.
Vet at det KAN vært pga Lutinus. Men nå er det tredje gang (altså på alle innsettene mine) at blødningen kommer lenge før den egentlig skal. :eek:
Skjønner ikke hva som er «galt» med meg - de har sjekket om progesteronnivået mitt er lavt og det er det heller ikke:blackeye:

Sorry sutreinnlegg jenter:Heartred Måtte bare få ut litt fortvilelse

Her er det lov å sutre. Sender over en god styrkeklem ❤️ Gjør noe godt for deg selv i kveld om du kan! Jeg kan ikke hele historien din, men håper jo at det fortsatt kan være et lite håp enda.
 
❤️❤️❤️ håper dere slapper av etter gårsdagens hendelser!!! Hvordan går det med bilen?

8 dpo (blir 6 dager etter innsett for du som hadde innsett av 2-dagers, ikke sant?) er vel tidlig tidlig. Jeg tåler ikke spenning av å vente jeg heller


Ja i dag har jeg tatt det så rolig som jeg orker uten å bli gal. Vært en tur på butikken og så har jeg sovet litt på formiddagen. Det gjorde så utrolig godt å ta igjen litt søvn. Ble fint lite forrige natta.

Vi vet ikke noe mer om bilen enn at det skal komme takstmann for å se om den skal repareres eller vrakes. Jeg håper den blir fikset for jeg er så glad i den bilen.

Jeg tok Ovitrelle på mandag, så tenkte å teste om den er ute sånn utover neste uke. Hihi ventetid er grusomt og jeg blir kokko.
 
Og deeeer var håpet jeg hadde over for denne gang. Har begynt å spotte.. allerede. Akkurat som ved forrige ferskinnsett. Eller da begynte jeg å spotte 9DPO, nå begynner jeg allerede 8DPO.
Vet at det KAN vært pga Lutinus. Men nå er det tredje gang (altså på alle innsettene mine) at blødningen kommer lenge før den egentlig skal. :eek:
Skjønner ikke hva som er «galt» med meg - de har sjekket om progesteronnivået mitt er lavt og det er det heller ikke:blackeye:

Sorry sutreinnlegg jenter:Heartred Måtte bare få ut litt fortvilelse
Nei, så leit, Sofia… Forumet er til for å sutra og dela alt av opp- og nedturar i denne IVF-gjørma. :banghead: Hmmmm, absolutt noko dei bør undersøka nærmare då. Det kan jo vera at du faktisk treng meir progesteronstøtte. Gir likevel ikkje opp håpet på dine vegne heilt enno. :smiley-angelic001
 
Ååå. Her har jeg ikke handlet inn en eneste test. Noe inni meg har ikke troen på at jeg er heldig nok til at dette skal gå..

Ikke rart du føler slik etter å ha ventet en evighet for innsett! Føles sikkert helt uvirkelig å ha kommet over denne milepælen… men det virker som din kropp responderte på opplegget denne gangen, så jeg tør å håpe! ❤️
 
Og deeeer var håpet jeg hadde over for denne gang. Har begynt å spotte.. allerede. Akkurat som ved forrige ferskinnsett. Eller da begynte jeg å spotte 9DPO, nå begynner jeg allerede 8DPO.
Vet at det KAN vært pga Lutinus. Men nå er det tredje gang (altså på alle innsettene mine) at blødningen kommer lenge før den egentlig skal. :eek:
Skjønner ikke hva som er «galt» med meg - de har sjekket om progesteronnivået mitt er lavt og det er det heller ikke:blackeye:

Sorry sutreinnlegg jenter:Heartred Måtte bare få ut litt fortvilelse

:( håper virkelig det bare er en liten uskyldig blødning!!! Stor, stor klem til deg ❤️

Er progesteronnivået ditt sjekket i vanlig syklus, eller etter stimulering? Enig med det Smuta sier, kanskje trenger du mer eller en annen medisin for progesteron?
 
Urk.. luftsmerter i magen. Kjennes ut som menssmerter også. Vet at det definitivt er for tidlig for at det er lille embis som fester seg. Men er sikkert fordi det har vært bråka så mye med meg nå. Hjalp neppe å bli slengt litt rundt i både bil og på båt med høye bølger. *fnis* Jeg har googlet meg frem til at det er normalt å kjenne litt ubehag og murring etter innsett. Så jeg slår meg til ro med det.
 
Og deeeer var håpet jeg hadde over for denne gang. Har begynt å spotte.. allerede. Akkurat som ved forrige ferskinnsett. Eller da begynte jeg å spotte 9DPO, nå begynner jeg allerede 8DPO.
Vet at det KAN vært pga Lutinus. Men nå er det tredje gang (altså på alle innsettene mine) at blødningen kommer lenge før den egentlig skal. :eek:
Skjønner ikke hva som er «galt» med meg - de har sjekket om progesteronnivået mitt er lavt og det er det heller ikke:blackeye:

Sorry sutreinnlegg jenter:Heartred Måtte bare få ut litt fortvilelse

Håper det er uskyldig denne gangen selv om du har erfaring med det fra før som ikke er så mye positiv akkurat. Sender en stor klem :Heartred
 
Ååå takk som deler. Håper det gikk bra med den graviditeten? ❤️❤️❤️ Følte meg skikkelig gal da jeg testet med vann :hilarious:

Jeg testet ikke bare med vann, jeg tok også bilde av «noe»-testen og reverserte svart-hvitt i et desperat ønske om å kunne se en strek. Du er virkelig ikke alene om å føle deg ganske koko;) Men ja, graviditeten holdt som bare det!

Nå blir det så spennende med neste test fra deg! ❤️
 
Og deeeer var håpet jeg hadde over for denne gang. Har begynt å spotte.. allerede. Akkurat som ved forrige ferskinnsett. Eller da begynte jeg å spotte 9DPO, nå begynner jeg allerede 8DPO.
Vet at det KAN vært pga Lutinus. Men nå er det tredje gang (altså på alle innsettene mine) at blødningen kommer lenge før den egentlig skal. :eek:
Skjønner ikke hva som er «galt» med meg - de har sjekket om progesteronnivået mitt er lavt og det er det heller ikke:blackeye:

Sorry sutreinnlegg jenter:Heartred Måtte bare få ut litt fortvilelse

Dette er ikke sutring! Det er så viktig å ventilere litt i denne prosessen. Det er så tøft å leve i denne usikkerheten i måneder og år, med stadige opp- og nedturer. Jeg håper det er Lutinus som har skylda❤️ Men hvis det ikke går veien denne runden, er jeg i det minste glad for at du har så mange flotte eskimoer i bakhånd.
 
Og deeeer var håpet jeg hadde over for denne gang. Har begynt å spotte.. allerede. Akkurat som ved forrige ferskinnsett. Eller da begynte jeg å spotte 9DPO, nå begynner jeg allerede 8DPO.
Vet at det KAN vært pga Lutinus. Men nå er det tredje gang (altså på alle innsettene mine) at blødningen kommer lenge før den egentlig skal. :eek:
Skjønner ikke hva som er «galt» med meg - de har sjekket om progesteronnivået mitt er lavt og det er det heller ikke:blackeye:

Sorry sutreinnlegg jenter:Heartred Måtte bare få ut litt fortvilelse
Nei nei nei :(
Holder fortsatt håpet litt oppe for deg, og krysser fingre og tær for at det er noe helt uskyldig, selv om du har vært borti noe som ligner før.
Absolutt lov med sutring!
Mange klemmer til deg :Heartred:Heartred:Heartred
 
Jeg testet ikke bare med vann, jeg tok også bilde av «noe»-testen og reverserte svart-hvitt i et desperat ønske om å kunne se en strek. Du er virkelig ikke alene om å føle deg ganske koko;) Men ja, graviditeten holdt som bare det!

Nå blir det så spennende med neste test fra deg! ❤️

Fra i morges, 11 dpo :nailbiting: øverst tidligtest, den har nok mer farge enn i går. Midten vanlig styrke, slår svakt ut på den (testet ikke med den i går men tror ikke den hadde vist noe). Nederst en test kjøpt på min siste tur hjem til USA før korona :p skal ha sensitivitet ned på 7 mIU/mL

Takk SÅ mye for at du deler ❤️❤️❤️ Blir virkelig glad for å høre at det ble baby av din erfaring :joyful: hvor gammel er den babyen blitt?

Blir heldigvis distrahert fra denne galskapen fordi jeg skal på jobbreise i kveld til onsdag. Håper å glemme tankene om styrke og stigning innimellom :wacky: utifra styrken på disse testene er jeg ganske sikker på at hCG-nivåene blir ikke særlig høye, men håper de holder. Har ingen planer foreløpig om å ta blodprøve (St Olavs tar ikke men man kan be fastlege om det)… tok du blodprøve?
 

Vedlegg

  • D59FE9F0-C0CD-4DB8-887E-AF7A73E0CE49.jpeg
    D59FE9F0-C0CD-4DB8-887E-AF7A73E0CE49.jpeg
    2 MB · Visninger: 82
Fra i morges, 11 dpo :nailbiting: øverst tidligtest, den har nok mer farge enn i går. Midten vanlig styrke, slår svakt ut på den (testet ikke med den i går men tror ikke den hadde vist noe). Nederst en test kjøpt på min siste tur hjem til USA før korona :p skal ha sensitivitet ned på 7 mIU/mL

Takk SÅ mye for at du deler ❤️❤️❤️ Blir virkelig glad for å høre at det ble baby av din erfaring :joyful: hvor gammel er den babyen blitt?

Blir heldigvis distrahert fra denne galskapen fordi jeg skal på jobbreise i kveld til onsdag. Håper å glemme tankene om styrke og stigning innimellom :wacky: utifra styrken på disse testene er jeg ganske sikker på at hCG-nivåene blir ikke særlig høye, men håper de holder. Har ingen planer foreløpig om å ta blodprøve (St Olavs tar ikke men man kan be fastlege om det)… tok du blodprøve?

Håpet på god stigning for deg. Jeg har ikke alltid tatt blodprøve selv, gikk i Haugesund før og der er det heller ikke standard. Men hadde nok gjort det nå etter noen runder og etter at jeg har forstått hvor viktig det er at hcg er på et akseptabelt nivå fra begynnelsen av. Roer litt nervene ved å sjekke det tenker jeg :happy::Heartred
Masse lykke til :Heartred
 
Nå må jeg snart gi meg med denne testingen. 15 DPO idag, og ser stigning fra igår:Heartred. Såååååå spent på blodprøven imorgen :schocked028
 

Vedlegg

  • Snapchat-1219618162.jpg
    Snapchat-1219618162.jpg
    120,2 KB · Visninger: 58
Fra i morges, 11 dpo :nailbiting: øverst tidligtest, den har nok mer farge enn i går. Midten vanlig styrke, slår svakt ut på den (testet ikke med den i går men tror ikke den hadde vist noe). Nederst en test kjøpt på min siste tur hjem til USA før korona :p skal ha sensitivitet ned på 7 mIU/mL

Takk SÅ mye for at du deler ❤️❤️❤️ Blir virkelig glad for å høre at det ble baby av din erfaring :joyful: hvor gammel er den babyen blitt?

Blir heldigvis distrahert fra denne galskapen fordi jeg skal på jobbreise i kveld til onsdag. Håper å glemme tankene om styrke og stigning innimellom :wacky: utifra styrken på disse testene er jeg ganske sikker på at hCG-nivåene blir ikke særlig høye, men håper de holder. Har ingen planer foreløpig om å ta blodprøve (St Olavs tar ikke men man kan be fastlege om det)… tok du blodprøve?

ser ikke dette lovende ut da?
 
ser ikke dette lovende ut da?

Jo, kanskje? Jeg vet ikke egentlig :chicken: jeg er ikke fortvilet, men prøver å være realistisk da jeg synes det kan gå begge veier. Håper selvfølgelig det blir bra da :cat:

Hvordan går det med deg? Har du kjøpt inn masse tester nå? :hilarious:
 
Back
Topp