Jeg hadde så mye stress med medisin sist. Ikke bare bare å bo på lite sted. Så jeg ringte apotek for å forsikre meg om at de hadde Menopur til meg om de sier på fredag at jeg må ha mer. Han på apoteket reserverte den eneste pakken de hadde. Det var tomt på lager og leveringsproblemer sa han. Herregud er det mulig tenker jeg. Det er vel en del som trenger de her medisinene. Og det er jo umulig å vite om hvor mye man trenger på forhånd. Jeg er fortsatt utrygg selv om medisin er reservert. Vet jo aldri hva som skjer. Får håpe jeg ikke trenger mer, men mest sannsynlig trenger jeg jo noen dager til. Jeg glemte å spørre om Ovitrelle. Men den bør vel ikke være så vanskelig å få tak i.
Så her vil jeg komme med et godt råd til alle som skal ha medisin. Ring og sjekk i forkant. For det er kjedelig å stå der med resepten i hånden og ikke få noe av det man skulle ha.
Så her vil jeg komme med et godt råd til alle som skal ha medisin. Ring og sjekk i forkant. For det er kjedelig å stå der med resepten i hånden og ikke få noe av det man skulle ha.