Oktober 2021

Takk :love2 Veldig unødvendig stress ja :eek: Huff, du fikk kjenne på litt unødvendig stress du også ja:nailbiting:

Masse lykke til med uttak i morgen kjære :nailbiting::hello2:Heartpink sykt spennende, vi heier
 
*Klagevarsel*



Tr skulle kommet i dag.
Den har ennå ikke vist seg.
Den har alltid kommet tre dager etter slutt på Primolut.. driiit altså!
Kom igjen! Jeg vil starte på innsettsyklusen... :shifty::shifty::shifty:

Går det bra med deg? Håper mensen dukket opp :Heartred eller gikk jeg glipp av et nytt innlegg?
 
Har testet de 3 siste dagene selv om jeg sa jeg ikke skulle begynne før fredag :D
7dpo blendahvitt
8dpo usikker skyggestrek
9dpo i dag og strek! :woot::hello2
 

Vedlegg

  • 20211014_084749.jpg
    20211014_084749.jpg
    748,8 KB · Visninger: 74
Har testet de 3 siste dagene selv om jeg sa jeg ikke skulle begynne før fredag :D
7dpo blendahvitt
8dpo usikker skyggestrek
9dpo i dag og strek! :woot::hello2
Gratulerer :woot: flott strek for 9dpo!!! Håper spiren klamrer seg godt fast!! :Heartred
 
Kan settes på totalfrys/avbrutt. Fare for overstimulering. Planlagt fryseforsøk i desember, men med kun 1 embryo som har klart seg til i dag, har jeg egentlig gitt opp allerede :sorry:

lykke til alle sammen, jeg heier på dere fra sidelinjen!!
 
Kan settes på totalfrys/avbrutt. Fare for overstimulering. Planlagt fryseforsøk i desember, men med kun 1 embryo som har klart seg til i dag, har jeg egentlig gitt opp allerede :sorry:

lykke til alle sammen, jeg heier på dere fra sidelinjen!!
Ikke gi opp!
Jeg hadde bare ett på frys.
Og den eskimoen klamrer seg fast ennå.
(11+4 nå)
Så det er håp!
 
Kan settes på totalfrys/avbrutt. Fare for overstimulering. Planlagt fryseforsøk i desember, men med kun 1 embryo som har klart seg til i dag, har jeg egentlig gitt opp allerede :sorry:

lykke til alle sammen, jeg heier på dere fra sidelinjen!!
Vondt å høre! Håper du slipper unna kraftige smerter med overstimulering :Heartred det er jo kjempebra at 1 embryo er bra! Heier på deg videre. Desember blir din måned :smiley-angelic001
 
Har testet de 3 siste dagene selv om jeg sa jeg ikke skulle begynne før fredag :D
7dpo blendahvitt
8dpo usikker skyggestrek
9dpo i dag og strek! :woot::hello2

:woot::woot::Heartpink:Heartpink!!! Jaaa, heia heia lille egg!!!
 
Kan settes på totalfrys/avbrutt. Fare for overstimulering. Planlagt fryseforsøk i desember, men med kun 1 embryo som har klart seg til i dag, har jeg egentlig gitt opp allerede :sorry:

lykke til alle sammen, jeg heier på dere fra sidelinjen!!

Stor klem kjære :Heartred:Heartpink:Heartblue Men... 1 embryo av 2 befruktet er egentlig ikke noe dårlig statistikk. Det er vel for lite tall til å kunne si noe. Håper så mye på litt desembermagi på deg :Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred
 
Går det bra med deg? Håper mensen dukket opp :Heartred eller gikk jeg glipp av et nytt innlegg?
Haha, har ikke oppdatert, men den kom heldigvis den natta :hilarious:

Kontroll i morgen!
Har brukt dagesvis på å finne en gynekolog som ikke har tatt høstferie på fredag!!:wtf::shifty::dead:
Fikk til slutt en time hos det som virker som den eneste gynekologen i byen som er på jobb den dagen....

SÅ spent på om letrozolen har hatt effekt!!!
 
Haha, har ikke oppdatert, men den kom heldigvis den natta :hilarious:

Kontroll i morgen!
Har brukt dagesvis på å finne en gynekolog som ikke har tatt høstferie på fredag!!:wtf::shifty::dead:
Fikk til slutt en time hos det som virker som den eneste gynekologen i byen som er på jobb den dagen....

SÅ spent på om letrozolen har hatt effekt!!!

Ååå spennende!!! Masse lykke til ❤️
 
Kan settes på totalfrys/avbrutt. Fare for overstimulering. Planlagt fryseforsøk i desember, men med kun 1 embryo som har klart seg til i dag, har jeg egentlig gitt opp allerede :sorry:

lykke til alle sammen, jeg heier på dere fra sidelinjen!!

Uff, så leit - sender deg en stor klem! :(Det er veldig liv å være skuffet nå, men vi gir ikke opp for deg:HeartredHåper formen er brukbar med tanke på faren for overstimulering, og at tiden går fort til desember. Og ikke minst at du da får innsett. Måtte dette være en sterk liten eskimo!
 
13DPO, IKM i morgen
Noen som har vært borti såååå svak strek på tidligtest og at det har endt godt?

forrige svangerskap hadde jeg tydelig strek 11 eller 12 dpo!

hadde egentlig ingen håp igjen dette forsøket etter noen blenda tester, men kroppen min sier at noe er annerledes. Så måtte bare ta en ny test nå i kveld…
 

Vedlegg

  • AE801390-897A-49A0-8CE3-354DE5E06E8C.jpeg
    AE801390-897A-49A0-8CE3-354DE5E06E8C.jpeg
    706,8 KB · Visninger: 77
Tusen takk gode du :love7 Er så nervøs og redd for det skal være like vondt denne gangen som sist:nailbiting:

Håper det ikke blir vondt, men blir det så må du bare huske at det snart går over ❤️❤️❤️
 
Innsettet er overstått og jeg kan settes på ruging:nailbiting: Planlagt blodprøve 25/10, så får vi se om jeg tørr å teste selv før eller ikke:rolleyes:
 
Var jo 12 dpo i går. 6. rugedag på 6 dagers blasto… Skal ta blodprøve mandag, 17 dpo. Skulle egentlig tatt 16 dpo, men pga helg ble det mandag i stedet.

Ah, beklager, trodde ikke du var kommet så langt. Men håper for deg fram til blodprøven evt motbeviser :Heartred
Fikk beskjed fra medicus at selv om man fikk negativ test et par dager før blodprøve om å ikke slutte med støttemedisin, for plutselig er det positivt likevel. Så det er alltid håp :happy:
 
Da kan jeg settes på ruger. En blasto av topp kvalitet satt inn i dag.:Heartred

Blodprøve om 10 dager, det faller typisk på en søndag, så blir mandag 25. jeg skal ta blodprøve. Kommer nok til å teste selv før det, men tenker å prøve å vente til neste lørdag, da er jeg 14 DPO.
 
Back
Topp