Takk Veldig unødvendig stress ja Huff, du fikk kjenne på litt unødvendig stress du også ja
Masse lykke til med uttak i morgen kjære sykt spennende, vi heier
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk Veldig unødvendig stress ja Huff, du fikk kjenne på litt unødvendig stress du også ja
*Klagevarsel*
Tr skulle kommet i dag.
Den har ennå ikke vist seg.
Den har alltid kommet tre dager etter slutt på Primolut.. driiit altså!
Kom igjen! Jeg vil starte på innsettsyklusen...
Gratulerer flott strek for 9dpo!!! Håper spiren klamrer seg godt fast!!Har testet de 3 siste dagene selv om jeg sa jeg ikke skulle begynne før fredag
7dpo blendahvitt
8dpo usikker skyggestrek
9dpo i dag og strek!
Ikke gi opp!Kan settes på totalfrys/avbrutt. Fare for overstimulering. Planlagt fryseforsøk i desember, men med kun 1 embryo som har klart seg til i dag, har jeg egentlig gitt opp allerede
lykke til alle sammen, jeg heier på dere fra sidelinjen!!
Vondt å høre! Håper du slipper unna kraftige smerter med overstimulering det er jo kjempebra at 1 embryo er bra! Heier på deg videre. Desember blir din månedKan settes på totalfrys/avbrutt. Fare for overstimulering. Planlagt fryseforsøk i desember, men med kun 1 embryo som har klart seg til i dag, har jeg egentlig gitt opp allerede
Har testet de 3 siste dagene selv om jeg sa jeg ikke skulle begynne før fredag
7dpo blendahvitt
8dpo usikker skyggestrek
9dpo i dag og strek!
Kan settes på totalfrys/avbrutt. Fare for overstimulering. Planlagt fryseforsøk i desember, men med kun 1 embryo som har klart seg til i dag, har jeg egentlig gitt opp allerede
Haha, har ikke oppdatert, men den kom heldigvis den nattaGår det bra med deg? Håper mensen dukket opp eller gikk jeg glipp av et nytt innlegg?
Har testet de 3 siste dagene selv om jeg sa jeg ikke skulle begynne før fredag
7dpo blendahvitt
8dpo usikker skyggestrek
9dpo i dag og strek!
Haha, har ikke oppdatert, men den kom heldigvis den natta
Kontroll i morgen!
Har brukt dagesvis på å finne en gynekolog som ikke har tatt høstferie på fredag!!
Fikk til slutt en time hos det som virker som den eneste gynekologen i byen som er på jobb den dagen....
SÅ spent på om letrozolen har hatt effekt!!!
Kan settes på totalfrys/avbrutt. Fare for overstimulering. Planlagt fryseforsøk i desember, men med kun 1 embryo som har klart seg til i dag, har jeg egentlig gitt opp allerede
Tusen takk gode du Er så nervøs og redd for det skal være like vondt denne gangen som sistMasse lykke til med uttak i morgen kjære sykt spennende, vi heier
Tusen takk gode du Er så nervøs og redd for det skal være like vondt denne gangen som sist
Var jo 12 dpo i går. 6. rugedag på 6 dagers blasto… Skal ta blodprøve mandag, 17 dpo. Skulle egentlig tatt 16 dpo, men pga helg ble det mandag i stedet.
Åååh, så fantastisk! Håper lille embryo klorer seg fastHar testet de 3 siste dagene selv om jeg sa jeg ikke skulle begynne før fredag
7dpo blendahvitt
8dpo usikker skyggestrek
9dpo i dag og strek!