~Oktober 2020~

Noen ganger lurer jeg virkelig på hvordan disse ungene klarer det.
Lille U klarte akkurat å falle oppi do og sette seg fast :p

Nå er han dusjet på på vei tilbake til seng
Sette seg fast også fakrisk. Godt gjort.

En gang for mange år siden falt min lillebror i do. Han hylte fordi vannet var kaldt. Jeg hylte for jeg trodde han kom til å forsvinne ned der, ifølge mamma.

Minst en av mine har også klart det der en gang. Men, vel. Ingen har forsvunnet ned til dodraugen enda
 
Sette seg fast også fakrisk. Godt gjort.

En gang for mange år siden falt min lillebror i do. Han hylte fordi vannet var kaldt. Jeg hylte for jeg trodde han kom til å forsvinne ned der, ifølge mamma.

Minst en av mine har også klart det der en gang. Men, vel. Ingen har forsvunnet ned til dodraugen enda
Kanskje teit og le, men høres komiskt ut når det ikke er din unge.. :p
 
Eg har vert langt nede. Livskvalitet håper eg du får forbedra:Heartred
Jeg har vært så langt nede at jeg har vurdert å ende alt mens mannen er på handletur, så ja.. Men nå har jeg datteren min, jeg kan ikke gjøre det mot henne. Jeg må kjempe.
Jeg kan ikke gi opp.
Jeg er dessuten ikke en person som gir lett opp, jeg kjemper til "the bitter end"..
 
Jeg har vært så langt nede at jeg har vurdert å ende alt mens mannen er på handletur, så ja.. Men nå har jeg datteren min, jeg kan ikke gjøre det mot henne. Jeg må kjempe.
Jeg kan ikke gi opp.
Jeg er dessuten ikke en person som gir lett opp, jeg kjemper til "the bitter end"..

Det er logisk, når helsen svikter. Mange forventer alt me skal klare, som alle andre men me blir fortere sliten med kroniske smerter. Det er tøft å leve med.
 
Back
Topp