Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjør det, men i motsetning til i mars/april har jeg innsett at 2021 fort blir rimelig kjipt det også.Nærmer seg slutten av et evig kjipt 2020..
En gang må være den første.Hei oktober. Uvant å sitte oppe og «vente» på at yngste skal stå opp. Det må være første gang
Forhåpentligvis blir 2021 et bedre år ifht pappa *krysse fingrene hardt*Det gjør det, men i motsetning til i mars/april har jeg innsett at 2021 fort blir rimelig kjipt det også.
Krysser fingrene for det.Forhåpentligvis blir 2021 et bedre år ifht pappa *krysse fingrene hardt*
Det blir nok det. Eneste lysglimtet er at vi muligens får kjøpt leilighet/hus.Det gjør det, men i motsetning til i mars/april har jeg innsett at 2021 fort blir rimelig kjipt det også.
Jeg skal bli tante (om ikke han sniker seg ut i år da)Det blir nok det. Eneste lysglimtet er at vi muligens får kjøpt leilighet/hus.
Det håper jegForhåpentligvis blir 2021 et bedre år ifht pappa *krysse fingrene hardt*
Det er jo noe å se frem til!Jeg skal bli tante (om ikke han sniker seg ut i år da)
Sniker seg utJeg skal bli tante (om ikke han sniker seg ut i år da)
Spennende!Neste mnd er det rettssak da o.o
Spennende, kvalmende, nervepirrende. Så nervøs.Spennende!
Ja, det er det. Bor langt unna, men tantebarn er stas. Gleder meg. Har begynt å strikke teppe.Det er jo noe å se frem til!
Jeg håper min søster blir operert denne mnd, og kan begynne å prøve på nr 2.
Sniker seg ut
Mm. Det skjønner jeg. Men tenker masse på deg. Både den saken og dette med bv. Håper alt ordner seg.Spennende, kvalmende, nervepirrende. Så nervøs.