~Oktober 2020~

Plutselig var det oktober! Syns ikke det er lenge siden det var mars/april jeg..

Nærmer seg slutten av et evig kjipt 2020..
Det gjør det, men i motsetning til i mars/april har jeg innsett at 2021 fort blir rimelig kjipt det også.

Hei oktober. Uvant å sitte oppe og «vente» på at yngste skal stå opp. Det må være første gang:P

Hei oktober. Uvant å sitte oppe og «vente» på at yngste skal stå opp. Det må være første gang:p
En gang må være den første.

Minstemor her var fortsatt oppe før meg, men jeg klarte å overtale meg seg til å stå opp når jeg hadde tørket henne på do heller enn å legge meg igjen så nå har jeg tømt oppvaskmaskinen før jeg laget frokost og venter bare på havregrøten i mikroen så skal jeg straks ha maten klar.

Det er jo noe å se frem til!
Jeg håper min søster blir operert denne mnd, og kan begynne å prøve på nr 2. :)
Ja, det er det. Bor langt unna, men tantebarn er stas. Gleder meg. Har begynt å strikke teppe.

Sniker seg ut :hilarious:

Ja, det er det jeg sier om min yngste som hadde termin ca når jeg skal bli tante, men kom i jula.

Hun snek seg ut på feil side av nyttår.

Derfor skal jeg altså på skolen for innskriving med 4 åringen min før jul. Før hun fyller 5 år (det pleier være i desember nemlig) Hadde hun holdt seg inni der ei uke til så hadde hun hatt et år igjen i barnehagen etter sommeren

Men hun har begynt å glede seg til å bli skolejente da. Så det blir nok bra.

Spennende, kvalmende, nervepirrende. Så nervøs.
Mm. Det skjønner jeg. Men tenker masse på deg. Både den saken og dette med bv. Håper alt ordner seg.

Back
Topp