Ja skjønner at d er greit å få ein liten peikepinne før jobb då ja! Så ein ikkje tar ut all frustrasjon på barnaJa var derfor jeg tok hjemme før jobb idag så jeg fikk tid til å samle meg. Er lærer så ikke så kjekt å få vite det på jobb...kan liksom ikke gjømme meg vekk. Har 3 egg i fryseren (blasto) så får håpe gullegget ligger i en av de.
Skal iallefall ha alkohol og medium stekt indrefilet på fredag hvis blodprøve og er negativ
Det er jo ikke den testen vi ønsker oss, men skjønner at det er lurt med en pekepinn før man står der på jobb. Håper fortsatt for deg i morgen - og om det ikke går, at det blir spire neste gang av en av de 3 eskimoene!
blir spennande å høyra om befruktninga i morgen!! Håpa fOrmen er grei. Vil tru du eR øm i kveld.
Så i stedet for innsett i morgen blir det innsett på mandag, i mellomtiden skal de dyrke alle til blasto for å se hvilket som er best. Er skikkelig overrasket på alle måter, ante ikke at Riksen dyrket til blasto overhodet!
Det ble forresten ICSI på alle sammen.
da va jo full pott! Då får me kryssa fingrane for at flest mulig overlever til mandag! Eg har alltid satt inn blasto, så er jo bedre å settte inn eit embryo som har utvikla seg enn at det stopper opp inni deg. Så dette blir bra