TakkSå trist. Håper det klaffer neste gang! <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkSå trist. Håper det klaffer neste gang! <3
Avbrutt her. Ingen egg som overlevde til i dag.. Så da vet jeg ikke helg planen videre ennå. Lykke til alle andre [emoji173]️
Jippi!!! Lykke tilJeg ruger på en perfekt blasto [emoji3590]
Joda, det går vel for noen,men det er ikke anbefalt av leger å gå nattevakterspørs jo om du blir stresset av det eller ikke. jeg har superchille nattevakter hvor jeg bare sitter og koser meg mesteparten av tiden, så jeg sier ikke nei til det.
Gratulerer!Jeg ruger på en perfekt blasto [emoji3590]
Jeg ruger på en perfekt blasto [emoji3590]
Noen som har erfaringer med jobbing etter innsett? Jobber bare natt 7 i slengen, og har et fysisk krevende yrke, men mye løft og stress.. kjenner at jeg ikke kommer til å tilgi meg selv om det er nattevakten som evt skal føre til at det går galt.. noen erfaringer? Hva har andre gjort? Tenker da spesielt frem til det fester seg, er ikke det ekstra stor fare da? [emoji53]
Gratulerer!Jeg ruger på en perfekt blasto [emoji3590]
Joda, det går vel for noen,men det er ikke anbefalt av leger å gå nattevakter![]()
D var domtTok en cb digital nå, rugedag 9, dpo 14. Fikk ikke gravid. Så kan vel rimelig anta at blodprøven er negativ imorgen med mindre jeg produserer hcg super sent....har ingen aning tok ikke test før 10 dager over ikm med han jeg har. Men gitt opp håpet på dette forsøket.
Gratulerer!
D var dumt!Tok en cb digital nå, rugedag 9, dpo 14. Fikk ikke gravid. Så kan vel rimelig anta at blodprøven er negativ imorgen med mindre jeg produserer hcg super sent....har ingen aning tok ikke test før 10 dager over ikm med han jeg har. Men gitt opp håpet på dette forsøket.
håper virkelig den sitter neste gang!Ja var derfor jeg tok hjemme før jobb idag så jeg fikk tid til å samle meg. Er lærer så ikke så kjekt å få vite det på jobb...kan liksom ikke gjømme meg vekk. Har 3 egg i fryseren (blasto) så får håpe gullegget ligger i en av de.D var domtmen alt håp er ikkje ute før i morgen med blodprøven. Krysser fingrane for deg! E jo nokon så produsera lite og seint HCG så d e jo ein sjangs!!! På ein måte greit å ha eit lite hint. Sånn at ein ikkje synke heilt ned i støvlane når dei ringe( dersom den er negativ). E jo ofte på jobb ol når ein får svaret. Har du flere egg i frysen eller kva er ståa?
Mistenker her også at det ikke har gått... Da blir det full Q10 kur neste runde! Blir veldig dyrt Er 9 dpo i dag. Rugedag 6, hadde innsett på dag 3, delt seg i 7 celler. Graviditetstesten (billigsteimler 10 ml/u) var en strek som såvidt kan skimtes ETTER at den hadde tørket og dette er med Ovitrelletilskudd, 5 klikk hver 3 dag. 2,5 døgn siden forrige dose.Ja var derfor jeg tok hjemme før jobb idag så jeg fikk tid til å samle meg. Er lærer så ikke så kjekt å få vite det på jobb...kan liksom ikke gjømme meg vekk. Har 3 egg i fryseren (blasto) så får håpe gullegget ligger i en av de.
Skal iallefall ha alkohol og medium stekt indrefilet på fredag hvis blodprøve og er negativ
Håper det går...du er tidlig fremdeles.Mistenker her også at det ikke har gått... Da blir det full Q10 kur neste runde! Blir veldig dyrt Er 9 dpo i dag. Rugedag 6, hadde innsett på dag 3, delt seg i 7 celler. Graviditetstesten (billigsteimler 10 ml/u) var en strek som såvidt kan skimtes ETTER at den hadde tørket og dette er med Ovitrelletilskudd, 5 klikk hver 3 dag. 2,5 døgn siden forrige dose.
Det verste er at det blir så sykt lang tid til neste gang hvis det blir langt regime da også. Man må blø ferdig nå og sikkert en mens til.
Håper på fryseforsøket ditt![]()

Det å se egget se så perfekt ut og selv se det blir satt inn, så blir det så rart at hvorfor fester det seg ikke hvis alt faktisk er bra?Håper det går...du er tidlig fremdeles.
Kjenner jeg er mest lei meg på grunn av...all snakket om hvor perfekt egget som ble satt inn var...og så går det ikke....kjipt...
Ja her må jeg må vente til desember....det skal bli en kjip Lang November måned med venting.