Oktober 2018

spørs jo om du blir stresset av det eller ikke. jeg har superchille nattevakter hvor jeg bare sitter og koser meg mesteparten av tiden, så jeg sier ikke nei til det.
Joda, det går vel for noen,men det er ikke anbefalt av leger å gå nattevakter:)

Noen som har erfaringer med jobbing etter innsett? Jobber bare natt 7 i slengen, og har et fysisk krevende yrke, men mye løft og stress.. kjenner at jeg ikke kommer til å tilgi meg selv om det er nattevakten som evt skal føre til at det går galt.. noen erfaringer? Hva har andre gjort? Tenker da spesielt frem til det fester seg, er ikke det ekstra stor fare da? [emoji53]

Jeg tok ingen sjanser og tok egenmelding på rugedag 1 og 2. Etter det var det helg, og jeg fikk dermed 4 dager med ro. Jeg ble gravid og er i dag 6+1 :)

Da har jeg hatt innsett av en hatched blastocyst for noen dager siden og har blodprøver 6. november og testdag 8. november Satser på at gullegget ligger i magen fortsatt

Joda, det går vel for noen,men det er ikke anbefalt av leger å gå nattevakter:)

Tusen takk for svar :)
Tror jeg må se på når tid innsett blir og hvordan jeg da er i vaktplanen min:) føles selv at syv netter bli mye og lenge med en evt skrant form, leser mange reagerer på medisinene dem tar og, så siden jeg når blir helt utslitt etter 7 netter, så får jeg høre hva legen anbefaler :) virket som legen jeg gikk til kontroll med her hjemme før uttak hadde stor forståelse for IVF og påkjenningen det gir. Og skal nok til samme legen på kontroller før innsett og:) håper vi finner en løsning og at han ser hvordan det er mtp jobb situasjonen min:)

Tok en cb digital nå, rugedag 9, dpo 14. Fikk ikke gravid. Så kan vel rimelig anta at blodprøven er negativ imorgen med mindre jeg produserer hcg super sent....har ingen aning tok ikke test før 10 dager over ikm med han jeg har. Men gitt opp håpet på dette forsøket.

Tok en cb digital nå, rugedag 9, dpo 14. Fikk ikke gravid. Så kan vel rimelig anta at blodprøven er negativ imorgen med mindre jeg produserer hcg super sent....har ingen aning tok ikke test før 10 dager over ikm med han jeg har. Men gitt opp håpet på dette forsøket.
D var domt :( men alt håp er ikkje ute før i morgen med blodprøven. Krysser fingrane for deg! E jo nokon så produsera lite og seint HCG så d e jo ein sjangs!!! På ein måte greit å ha eit lite hint. Sånn at ein ikkje synke heilt ned i støvlane når dei ringe( dersom den er negativ). E jo ofte på jobb ol når ein får svaret. Har du flere egg i frysen eller kva er ståa?

D var dumt! :( Masse lykke til videre:Heartredhåper virkelig den sitter neste gang!

D var domt :( men alt håp er ikkje ute før i morgen med blodprøven. Krysser fingrane for deg! E jo nokon så produsera lite og seint HCG så d e jo ein sjangs!!! På ein måte greit å ha eit lite hint. Sånn at ein ikkje synke heilt ned i støvlane når dei ringe( dersom den er negativ). E jo ofte på jobb ol når ein får svaret. Har du flere egg i frysen eller kva er ståa?
Ja var derfor jeg tok hjemme før jobb idag så jeg fikk tid til å samle meg. Er lærer så ikke så kjekt å få vite det på jobb...kan liksom ikke gjømme meg vekk. Har 3 egg i fryseren (blasto) så får håpe gullegget ligger i en av de.
Skal iallefall ha alkohol og medium stekt indrefilet på fredag hvis blodprøve og er negativ

Ja var derfor jeg tok hjemme før jobb idag så jeg fikk tid til å samle meg. Er lærer så ikke så kjekt å få vite det på jobb...kan liksom ikke gjømme meg vekk. Har 3 egg i fryseren (blasto) så får håpe gullegget ligger i en av de.
Skal iallefall ha alkohol og medium stekt indrefilet på fredag hvis blodprøve og er negativ
Mistenker her også at det ikke har gått... Da blir det full Q10 kur neste runde! Blir veldig dyrt Er 9 dpo i dag. Rugedag 6, hadde innsett på dag 3, delt seg i 7 celler. Graviditetstesten (billigsteimler 10 ml/u) var en strek som såvidt kan skimtes ETTER at den hadde tørket og dette er med Ovitrelletilskudd, 5 klikk hver 3 dag. 2,5 døgn siden forrige dose.
Det verste er at det blir så sykt lang tid til neste gang hvis det blir langt regime da også. Man må blø ferdig nå og sikkert en mens til.
Håper på fryseforsøket ditt❤️

Mistenker her også at det ikke har gått... Da blir det full Q10 kur neste runde! Blir veldig dyrt Er 9 dpo i dag. Rugedag 6, hadde innsett på dag 3, delt seg i 7 celler. Graviditetstesten (billigsteimler 10 ml/u) var en strek som såvidt kan skimtes ETTER at den hadde tørket og dette er med Ovitrelletilskudd, 5 klikk hver 3 dag. 2,5 døgn siden forrige dose.
Det verste er at det blir så sykt lang tid til neste gang hvis det blir langt regime da også. Man må blø ferdig nå og sikkert en mens til.
Håper på fryseforsøket ditt❤️
Håper det går...du er tidlig fremdeles.:Heartred
Kjenner jeg er mest lei meg på grunn av...all snakket om hvor perfekt egget som ble satt inn var...og så går det ikke....kjipt...
Ja her må jeg må vente til desember....det skal bli en kjip Lang November måned med venting.

Håper det går...du er tidlig fremdeles.:Heartred
Kjenner jeg er mest lei meg på grunn av...all snakket om hvor perfekt egget som ble satt inn var...og så går det ikke....kjipt...
Ja her må jeg må vente til desember....det skal bli en kjip Lang November måned med venting.
Det å se egget se så perfekt ut og selv se det blir satt inn, så blir det så rart at hvorfor fester det seg ikke hvis alt faktisk er bra?
Meg blir sikkert ikke før etter nyttar. Må fortsatt gå på medisiner ut neste uke og litt til. Har mast litt på Porsgrunn da. Venter på svar

Har med vilje holdt meg litt unna forum denne gangen for å se om jeg klarte å styre tankene litt bort fra prøverør og hele prosessen og heller leve så normalt som mulig. Det har jeg klart men tenkte jeg skulle gi en kort oppdatering på hvordan jeg ligger an. Uttak i går med 6 egg ut, var litt skuffet over antallet da jeg hadde 9 sist men gleden var desto større når laben i dag ringte å sa at alle 6 var befruktet! Så da blir det innsett av 2-dagers i morgen 01.11 og jeg hører vel da kanskje offisielt til i November så hopper over dit?

Uansett, gratulerer så masse til alle som har blitt gravide i oktober. Ønsker dere masse lykke til med svangerskap. Og til alle som må i gang med nytt forsøk, ikke gi opp! Vi skal få til dette alle sammen!

Back
Topp