Oktober 2018

Fikk telefon i går om at det kun var 3 av de 13 jeg fikk ut som var befruktet [emoji849] Kjedelig... Hadde sånn håpet av kvaliteten var bra denne gangen og at vi skulle få litt ekstra på frys. Nå håper jeg bare at hvertfall ett, og helst to gode overlever til innsett i morgen [emoji1317]

Noe erfaringer med sen overstimulering i rugeperioden? Lurer på om jeg er i ferd med å utvikle det:angelic:

Fikk telefon i går om at det kun var 3 av de 13 jeg fikk ut som var befruktet [emoji849] Kjedelig... Hadde sånn håpet av kvaliteten var bra denne gangen og at vi skulle få litt ekstra på frys. Nå håper jeg bare at hvertfall ett, og helst to gode overlever til innsett i morgen [emoji1317]
Ja skjønna at du hadde litt større forhåpninga... men viss kvaliteten på dei 3 e topp, så trenger du ikkje 13 halvgode ;) lykke til med innsett i morgen! :)

For noen gjør det det, men når du ikke starter på lutinus så kan det være det kommer tidligere pga kroppen ikke klarer produsere nok progesteron. Sitrus fikk syv dager etter totalfrys og jeg fikk tolv dager etter.. Vi hadde ca like mange egg også

Håper litt da [emoji4] spent på hva dem sier i morgen og om det blir uttak på onsdag.

Lyst til å lage en liten oversikt til hovedinnlegget vårt? :D morsomt å kunne sette folk rett på gravid
Så ikke denne før nå jeg! Kan prøve å få det riktig til . B1 - icsi#1- hausken- gonal f og olgalutran- uttak 10/10-8 egg ut,7modne og 6 befrukta. 2 blasto- Innsett 15/10 - 1 på frys. Positiv test 21/10. Ble det riktig?

Fått positiv g-test. Skal ta blodprøve til onsdag.

Får man noen videre oppfølging på ous? Eller må man kontakte fastlegen for videre oppfølging?

Fått positiv g-test. Skal ta blodprøve til onsdag.

Får man noen videre oppfølging på ous? Eller må man kontakte fastlegen for videre oppfølging?
Gratulerer:)

Noen som har erfaringer med jobbing etter innsett? Jobber bare natt 7 i slengen, og har et fysisk krevende yrke, men mye løft og stress.. kjenner at jeg ikke kommer til å tilgi meg selv om det er nattevakten som evt skal føre til at det går galt.. noen erfaringer? Hva har andre gjort? Tenker da spesielt frem til det fester seg, er ikke det ekstra stor fare da? [emoji53]

Noen som har erfaringer med jobbing etter innsett? Jobber bare natt 7 i slengen, og har et fysisk krevende yrke, men mye løft og stress.. kjenner at jeg ikke kommer til å tilgi meg selv om det er nattevakten som evt skal føre til at det går galt.. noen erfaringer? Hva har andre gjort? Tenker da spesielt frem til det fester seg, er ikke det ekstra stor fare da? [emoji53]
Jeg endevendt leiligheta og vasket dagen før det festet seg, så det er nok ikke farlig

Jobbet nattehelg (3 stk) dagen etter innsett. Gravid 6+0 i dag;)

Avbrutt her. Ingen egg som overlevde til i dag.. Så da vet jeg ikke helg planen videre ennå. Lykke til alle andre [emoji173]️

Då blei da negativ blodprøve i dag :( va jo venta sia eg hadde negative tissetesta, men hadde liksom eit lite håp ;) då hopper eg videre til november gruppa. Lykke til oktober gjengen :wav

Hvordan er det med sprøytene og uttak igjen? Tar man sprøyter helt til dagen man skal ta elsprøyta også er det en medisinfri dag, også uttak dagen etter? Over ett år siden sist så husker ikke hvordan det foregikk:shy::hilarious:

Back
Topp