Oktober 2018

Tissefest neste ...? :p
Ja haha den festen var ikkje så morsom i dag.. greide ikkje å holda meg vekke, 13 daga dpo i dag, og ikkje to streka på testen.. veldig kjipt, men gjer ikkje heilt opp håpet endå...kan jo vera eg har litt lavt HCG så tidlig... men noko drit viss testen faktisk stemmer... trøste meg med eit egg til i frysen!! Så mange eg har eg aldri hatt der før :p

Ja haha den festen var ikkje så morsom i dag.. greide ikkje å holda meg vekke, 13 daga dpo i dag, og ikkje to streka på testen.. veldig kjipt, men gjer ikkje heilt opp håpet endå...kan jo vera eg har litt lavt HCG så tidlig... men noko drit viss testen faktisk stemmer... trøste meg med eit egg til i frysen!! Så mange eg har eg aldri hatt der før :p
Henger med deg der....ikke lurt å teste...ble bare dårlig humør av det....så skal holde meg til blodprøven på torsdag her.

Henger med deg der....ikke lurt å teste...ble bare dårlig humør av det....så skal holde meg til blodprøven på torsdag her.
De blodprøvene er vanskelige å holde seg til Men det klarer du!

Hvis blodprøve er helt til torsdag så er det en grunn til det;)

Usj, så kjipt. :( Men det kan jo fortsatt snu. Jeg håper for deg frem til testdag! :Heartred

Å vente helt til 14.dpo er umulig, i hvertfall for meg.. Lest om flere som ikke får positiv test før etter ikm. Håper dere får positiv snart! Kjenner så alt for godt til følelsen av negative tester mnd etter mnd. Prøvd i 2 år.. Har mistet flere ganger også, så føler meg ikke sikker enda. Må nok bikke 12 uker før jeg klarer å senke skuldrene. Skal gå på Crinone nå frem til uke 10-11. Håper det kan hjelpe. Lei av negative tester eller å få positive tester for så å miste..

På tide med en liten oppdatering fra meg! Valgte og holde meg vekke etter uttak da jeg ble så dårlig.
Vi viste før uttak at vi skulle ha totalfrys.
8/10 fikk vi ut 20 egg og 13 ble befruktet og 9 overlevde og havnet i frysen. Skal 2/11 starte på primolutt 3x5 så vente på mens for så å ta ul å finne innsett dato[emoji177] satser på slutten på nov, og en positiv test til jul[emoji1374][emoji177] så kan flyttes til November egentlig

Nei d va berre teit! Eg e litt svak når eg har ting liggande. Nett så sjokolade :p men har aldri gjort da før. Syns da har vore best å forholdt seg te blodprøven, så da burde eg gjort denna gongen òg... 1 dag igjen no!!!

På tide med en liten oppdatering fra meg! Valgte og holde meg vekke etter uttak da jeg ble så dårlig.
Vi viste før uttak at vi skulle ha totalfrys.
8/10 fikk vi ut 20 egg og 13 ble befruktet og 9 overlevde og havnet i frysen. Skal 2/11 starte på primolutt 3x5 så vente på mens for så å ta ul å finne innsett dato[emoji177] satser på slutten på nov, og en positiv test til jul[emoji1374][emoji177] så kan flyttes til November egentlig
Det var fint resultat! Masse lykke til med innsett i november:Heartred

God morgen damer [emoji4] hvordan er dette med uttak og innsett når man har for «mange» egg? Vet at gensen er på 15 på st.olavs og at siden jeg har over 25 får frys, om det ikke har skjedd noe drastisk i helgen.
Men hvor lenge må jeg vente til innsett?

God morgen damer [emoji4] hvordan er dette med uttak og innsett når man har for «mange» egg? Vet at gensen er på 15 på st.olavs og at siden jeg har over 25 får frys, om det ikke har skjedd noe drastisk i helgen.
Men hvor lenge må jeg vente til innsett?
Til du har hatt blødning etter uttak, og så en naturlig syklus med ny blødning.

Nei d va berre teit! Eg e litt svak når eg har ting liggande. Nett så sjokolade :p men har aldri gjort da før. Syns da har vore best å forholdt seg te blodprøven, så da burde eg gjort denna gongen òg... 1 dag igjen no!!!
Masse lykke til med blodprøven imorgen :Heartred

Tørr ikke håpe på noe så bra [emoji85] vil ikke blødningen komme som normalt etter uttak? Snakk om færsking [emoji23]
For noen gjør det det, men når du ikke starter på lutinus så kan det være det kommer tidligere pga kroppen ikke klarer produsere nok progesteron. Sitrus fikk syv dager etter totalfrys og jeg fikk tolv dager etter.. Vi hadde ca like mange egg også

Er det noen som har en følelse av at underlivet er fullt? Tyngdefølelse på en måte.
Jeg er nok litt forstoppet pga Lutinus så det kan være dette. Håper og håper og tenker så mye!

Back
Topp