Takk! Håper du får positiv ila. de neste dagene!GrattisJa det var tidlig å få utslag på digital.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk! Håper du får positiv ila. de neste dagene!GrattisJa det var tidlig å få utslag på digital.
Grattis. Helt vanlig med positiv digital så tidlig faktisk, min digitale var også positiv 10dpo denne runden.Takk! Håper du får positiv ila. de neste dagene!
Kryssa fingraneSå herlig å høre sånne historier. Håper sånn på å følge etter!![]()
Ja haha den festen var ikkje så morsom i dag.. greide ikkje å holda meg vekke, 13 daga dpo i dag, og ikkje to streka på testen.. veldig kjipt, men gjer ikkje heilt opp håpet endå...kan jo vera eg har litt lavt HCG så tidlig... men noko drit viss testen faktisk stemmer... trøste meg med eit egg til i frysen!! Så mange eg har eg aldri hatt der førTissefest neste ...?![]()
Henger med deg der....ikke lurt å teste...ble bare dårlig humør av det....så skal holde meg til blodprøven på torsdag her.Ja haha den festen var ikkje så morsom i dag.. greide ikkje å holda meg vekke, 13 daga dpo i dag, og ikkje to streka på testen.. veldig kjipt, men gjer ikkje heilt opp håpet endå...kan jo vera eg har litt lavt HCG så tidlig... men noko drit viss testen faktisk stemmer... trøste meg med eit egg til i frysen!! Så mange eg har eg aldri hatt der før![]()
De blodprøvene er vanskelige å holde seg til Men det klarer du!Henger med deg der....ikke lurt å teste...ble bare dårlig humør av det....så skal holde meg til blodprøven på torsdag her.
Ja haha den festen var ikkje så morsom i dag.. greide ikkje å holda meg vekke, 13 daga dpo i dag, og ikkje to streka på testen.. veldig kjipt, men gjer ikkje heilt opp håpet endå...kan jo vera eg har litt lavt HCG så tidlig... men noko drit viss testen faktisk stemmer... trøste meg med eit egg til i frysen!! Så mange eg har eg aldri hatt der før![]()

Nei d va berre teit! Eg e litt svak når eg har ting liggande. Nett så sjokoladeHenger med deg der....ikke lurt å teste...ble bare dårlig humør av det....så skal holde meg til blodprøven på torsdag her.
Det var fint resultat! Masse lykke til med innsett i novemberPå tide med en liten oppdatering fra meg! Valgte og holde meg vekke etter uttak da jeg ble så dårlig.
Vi viste før uttak at vi skulle ha totalfrys.
8/10 fikk vi ut 20 egg og 13 ble befruktet og 9 overlevde og havnet i frysen. Skal 2/11 starte på primolutt 3x5 så vente på mens for så å ta ul å finne innsett dato[emoji177] satser på slutten på nov, og en positiv test til jul[emoji1374][emoji177] så kan flyttes til November egentlig

Til du har hatt blødning etter uttak, og så en naturlig syklus med ny blødning.God morgen damer [emoji4] hvordan er dette med uttak og innsett når man har for «mange» egg? Vet at gensen er på 15 på st.olavs og at siden jeg har over 25 får frys, om det ikke har skjedd noe drastisk i helgen.
Men hvor lenge må jeg vente til innsett?
Til du har hatt blødning etter uttak, og så en naturlig syklus med ny blødning.
I absolutt beste fall desember om du havner perfekt påTakk for svar [emoji4]Så med andre ord blir det ikke før januar [emoji20]
I absolutt beste fall desember om du havner perfekt på
Masse lykke til med blodprøven imorgenNei d va berre teit! Eg e litt svak når eg har ting liggande. Nett så sjokolademen har aldri gjort da før. Syns da har vore best å forholdt seg te blodprøven, så da burde eg gjort denna gongen òg... 1 dag igjen no!!!

For noen gjør det det, men når du ikke starter på lutinus så kan det være det kommer tidligere pga kroppen ikke klarer produsere nok progesteron. Sitrus fikk syv dager etter totalfrys og jeg fikk tolv dager etter.. Vi hadde ca like mange egg ogsåTørr ikke håpe på noe så bra [emoji85] vil ikke blødningen komme som normalt etter uttak? Snakk om færsking [emoji23]